Skocz do zawartości


Teraz przy kłótniach Zetor/ursus vs reszta świata trzeba będzie stać w rozkroku

  • Like 15
  • Thanks 1



Rekomendowane komentarze

Tam pewnie i jest chłodnica oleju silnikowego.

W jd facet mi opowiadał że można robić dzień i noc , nie zagotuje się .

Może też być że przy rejestracji w pl powstał jakiś błąd ,  tam wpisują co się chce zwłaszcza przy sprowadzonych sprzętach.

Jak da radę w 4 skibach to nie takie słabe będzie te 90 koni

Edytowane przez mf362

Darek, Ty tam dodawałeś gniazda zapalniczki, ładowania. Teraz tak mi przyszło do głowy, że u siebie prócz gniazda zapalniczki mam też gniazdo JD do sterowników prasy czy siewnika, i gniazdo (a jakże, tak się fachowo nazywa) bananowe czyli + i - do których można dokręcić gołe kable bez wtyczki. Również przydatna rzecz choćby do pożyczonych maszyn z najczęściej oberwanymi albo nie pasującymi wtyczkami.

Żadnych maszyn nie pożyczam. 

Narazie będę zamawiał światła na przód chociaż przed sezonem założę. No i tu kminie jak to pociągnąć.  Widziałem na internetach, że montuja na kierunkach (i tu by w sumie spoko było), tylko nie patrzyłem czy tam dużo rozbierania żeby prad dociągnąc

Edytowane przez daron64

Bardziej myślałem pod pozycję, tylko nie wiem jakie tam przewody idą grube.

W ogóle co byście myśleli, które?

https://allegro.pl/oferta/lampa-robocza-led-4000-lm-przewod-0-5m-owalna-wese-12114633525?reco_id=e1b7b87b-13dc-11ed-b7f9-522f3d153e52&sid=041047f9c36843e364ecb91b45c568a2755aa386fe7e14ee7421a14291fbf951

https://allegro.pl/oferta/lampa-robocza-5400-lm-12-24v-led-was-979-10512345534

https://allegro.pl/oferta/lampa-led-robocza-12led-4000lm-12v-70v-w144-1206-10024776273

 

Na zetorku mam wesema 4000lm, takiego jak w pierwszym linku, tylko że u mnie szkło jest gładkie (czemu?) i jestem mega zadowolony, ale z kolei yacenty pisał, że u niego wesem po jakimś czasie stracił szczelność.

Wasia mam tylko lampy zespolone ledowe w zetorku, to ok.

Nie ma zbytnio wyboru. Tzn mam tylko porównanie do tego wesema i te 4000lm dla mnie robią wystarczająca robotę, a nie wiem jak by wyglądały np 3000lm przy nich (bo już większy wybór by był). Z wasia te pierwsze mają niby coś ponad 5000lm, ale nie wiem czy na tak niskim montażu będzie widoczna różnica, czy szkoda dopłacać. No i te kwadratowe wasie też 4000lm, to wrzuciłem, bo chyba bardziej wizualnie by pasowały niż owalne. 

Jakieś sugestie?

wyrzuć te halogeny co masz na dachu i załóż dobre ledy i wystarczy. w jednym ciagniku mam wesema i jest spoko ale jednak cena nie mala. do 845 założyłem hinole za 25 zl takie potrójne światło skupione rozproszone i obwódka do podłączenia pod kierunek i świecą lepiej od tego wesema i maja żółtsze światło co dla mnie jest przyjemniejsze

1 minutę temu, robi57362 napisał:

wyrzuć te halogeny co masz na dachu i załóż dobre ledy i wystarczy.

 

świecą lepiej od tego wesema i maja żółtsze światło co dla mnie jest przyjemniejsze

Miałem chinole - dziękuję, postoje. Świeciły przez jakiś czas bardzo fajnie, potem coraz słabiej, potem jedna nabrała wody do połowy szkła, potem druga zaczęła jeszcze słabiej świecic, aż przestała całkiem. Drugie chinole - po założeniu dwa ledy już się nie paliły, teraz.jedna lampa przestała całkiem się palić. Także wolę dołożyć. W daszek nie będę dawał, bo wk***ia mnie odbijające się światło od komina i maski. Wolę jak jest oświetlone pole, a nie ciągnik. W zetorku mam w dachu seryjne + ledy i w ogole ich nie używam. Generalnie w polu w nocy tylko na tych wesemach robie, które są założone na kierunki, które zamontowałem mniej więcej w takim miejscu jak w casie 

Ja mam konkretnie takie w zetorku

https://allegro.pl/oferta/lampa-led-60-12v-24v-4000lm-z-przewodem-0-5-wesem-10727500504?snapshot=MjAyMS0wNy0wNVQwNTowMjowNy42MzhaO2J1eWVyOzYyM2M1MDNkMDljOGM2NjhlZjdhNWFhOGI3YmJiOGI0YjEzNGY2NjI3NGU4NGM3NmI1ZWRkYzBkYTgwYWUzNjI%3D

 

Barwa jest bardzo spoko dla oka. Robiłem godzinami w nocy i nic nie męczą oczu. Gdzieś tam wrzucalem foty jakie to daje światło, ale na tym telefonie nie znajde

A jednak mam zdjęcia jakie światło daje

 

1 minutę temu, robi57362 napisał:

to odłącz te w dachu puść kabel pod uszczelka do miejsca z kierunkiem i 

Że też ja na to nie wpadłem. Zobaczę ile tam roboty z puszczaniem nowego przewodu by było. W zetorku mam jakieś tani panel włączników, tylko na przekaźnikach wszystko i narazie chodzi bezproblemowo. No ale wszystko nowe było pociagniete

@bartek0689 u siebie zrobiłem na silikon tak jak mówisz, ale średnio estetycznie to wygląda. Tzn jak dałem mniej, to przy otwieraniu/zamykaniu wciągnęło go między szyby. Teraz dałem więcej i trzyma się elegancko, tylko średnio wygląda.

 

Dziś porobione pierdoły - mocowania lusterek i fotel, bo mi się dziad odsuwał sam do tyłu, tak że już parę razy mało ściany nie przestawiłem. 

 

Jeszcze dolewalem olej do zwolnic i mostu. Gdzieś wcześniej pytalem jaki to rozmiar klucza imbusa, bo nie miałem takiego dużego. No więc wziąłem najzwyczajniej w świecie śrubę i pasuje łepek od 12. Lepek w otwór, z drugiej strony zakontrowalem dwie nakrętki i normalnie kluczem wykręciłem.

 

  • Like 1

Jak dolalem do poprzedniego mostu, to już się nie sączy, tylko dość mocno się leje. Nie, ze ciurkiem, ale w miejscu, gdzieś nocuje, ładna plama oleju jest. Leje się w miejscu zaznaczonym na czerwono. Domyślam się, że jest tam jakiś simmering? Ewentualnie jakiś filcowy uszczelniacz jeszcze? 

3kwestie:

- jeździć, pilnować stanu i po sezonie na spokojnie wymienić, czy trzeba wymieniać szybko, żeby nie wytarlo wału?

- dostanę bez problemu uszczelnienia, czy jakieś dziwne coś tam siedzi?

- odkrece niebieskie śruby i wyjdzie wałek, czy więcej kombinacji?

 

IMG_20220816_190132.jpg

Edytowane przez daron64

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v