Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

4 godziny temu, bratrolnika napisał:

a nie wiem, 100km/h mam poniżej 2000obr.

wcześniej jak miałem EGR popsuty to też poniżej 120 nie było co 6 biegu szukać, teraz tak jak pisałem, przy 80 wrzucę i da się jechać

chodzi mi bardziej o silnik który własnie nie będzie wyżyłowany

o tanie utrzymanie to ogólnie całokształt-kiedyś do Golfa 3 łożyska piasty a tył kosztowały 29zł za komplet na stronę, do teraźniejszych aut pewnie poniżej 100zł takiej cześci nie kupisz, a jak któreś Renówki miały z tyłu łożysko zespolone z piastą to ponad 500 kosztowało

i jedno i drugie wyleciało

EGR bruździł, a DPF profilaktycznie

O to jednak zdecydowałeś się wyrzucić go . Teraz to pewnie zyskało kilka km bo DPF zawsze trzyma :) 250 koni jak nic mógłby nawet wyciągać.

  • Like 1
2 godziny temu, wojak1986 napisał:

Dobrze że ktoś napisał że robi jakieś wymiany w aucie. Jak ktoś tylko leje paliwo to następny właściciel będzie miał wydatki

Kumpel z roboty - kawaler, mieszka z rodzicami, zarabia prawie tyle co ja. Ma Seicento. Kiedyś z nim jechałem do roboty - to nie działa, tamto się zacina, a zawieszenie napierdalalo jak wściekłe.

Ja staram się robić w miarę na bieżąco wszystko. Z kolei mam znajomego, co ma dosłownie pierdolca, byle coś mu tam zabrzeczy, czy coś nie pasuje, zaraz auto u mechanika stoi, albo sam robi. No ale fakt, że zadbane bardzo. 

3 minuty temu, krzysiek1979 napisał:

Ja mam seja 1.1 jako 3 auto. Zero rdzy po zakupie wymieniony rozrzad a był jeszcze fabryczny przez 18 lat tak ludzie dbają. Nowe sprzęgło zrobione całe zawieszenie, hamulce itp itd poszło 3k żeby to doprowadzić do stanu na tip top. 

Sprawdź podłogę bo w Seicento góra nie rdzewieje😁 mam i wiem

Edytowane przez wojak1986
1 godzinę temu, krzysio22 napisał:

Grubo poleciałeś xD Ile przebiegu skręconego w audi i bmw a ile w fordzie xD

i dodajmy że bmw miał z poczatku lat 90, a forda z 2007 czy 2008

1 godzinę temu, mf362 napisał:

@bratrolnikaU mnie jest zaślepiony EGR w JTD , DPF nie na fabrycznie. Po regeneracji turbiny Mam wrażenie że to nie jest już to samo co przed awarią.. Tyle że teraz nie przeładowuje turbiny a wcześniej zdarzało się przy 120km/h 4b ( tryb awaryjny)

u mnie samo zaślepienie nic by nie dało, trzeba komputerem to wyłączać, w mapach wtryskowych grzebać

47 minut temu, krzysiek1979 napisał:

Ja mam seja 1.1 jako 3 auto. Zero rdzy po zakupie wymieniony rozrzad a był jeszcze fabryczny przez 18 lat tak ludzie dbają. Nowe sprzęgło zrobione całe zawieszenie, hamulce itp itd poszło 3k żeby to doprowadzić do stanu na tip top. 

bo w SC był rozrzad bezkolizyjny, pękał pasek, zakładałeś drugi i jechałeś

kiedyś znajomemu pod sklepem pasek rozrządu wymieniliśmy

  • Like 1
41 minut temu, slawek74 napisał:

Tomek a ile ty godzin nim zrobiłeś i przez jaki czas ?

Mam go od 2018r zrobiłem coś koło 700h

 

17 minut temu, czesio200 napisał:

Taki ładny ciągnik. Czego łon na dworze stoi? Wiata typu Joker?

Traktorek odpięty od talerzówki już stoi w zamkniętym garażu.

A to tak że nie jestem kłamcą 😁

26 minut temu, czesio200 napisał:

Taki ładny ciągnik. Czego łon na dworze stoi? Wiata typu Joker?

 

IMG_20211208_171519.jpg

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v