Skocz do zawartości

Ursus C-4011



Czekamy na pogodę i malowanie. Ale przed tym jedna ze zmian na lepsze :)

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

7 minut temu, delta6583 napisał:

Tylko ja nienawidzę biegów między nogami? W czym problem z oryginalnym rozwiązaniem, bo biegi wchodzą bez problemu są w wygodniejszym miejscu.

 

Z tym usytuowaniem lewarka to kwestia gustu. U mnie największym problemem było częste zakleszczanie. W korpusie c4011 niema kulek i sprężynki które zabezpieczają przed przypadkowym zakleszczeniem i nawet po wymianie wszystkich wodzików, zatrzasków i wybieraka potrafił się zakleszczyć a teraz jest jak na razie spokój, ogólnie to biegi lepiej wchodzą, niema zgrzytów i lepsze wyczucie przy zmianie biegów ;)

  • Like 1
7 minut temu, Mikua napisał:

Wystarczy wcisnąć dwa razy sprzęgło, raz przy wyłączeniu biegu, drugi raz przy wrzucaniu 

Otóż to. Tzw podwójne wysprzęglenie. Niestety większość pcha na siłę z czwórki na piątke nie wiedząc nawet o czymś takim ;)

13 minut temu, delta6583 napisał:

Nie jeździłem c4011 z biegami między nogami, to ciężko mi porównać, ale użytkuje cały czas c360 3p z 87r z oryginalnym przebiegiem 6000mth ciągnik od nowości.

I powiem tak nigdy w życiu przez lata eksploatacji nie udało mi się zakleszczyć biegów zgrzyty są z reguły przy zmianie na 4 i 5 bieg

Poza jednym pedałem hamulca i paroma innymi rzeczami( i silnikiem oczywiście)to nie jest jakaś duża różnica :)  U mnie 52 lata zrobiło swoje

24 minuty temu, magerC4011 napisał:

Otóż to. Tzw podwójne wysprzęglenie.

podwójne wysprzęglenie robi się przy redukcji biegu np z 5 na 4, przy zmianie biegu niższego na wyższy tylko pogarsza sprawę bo nie pozwala na wyrównanie prędkości obrotowej trybów ,żeby nie było zgrzytu trzeba poczekać aż spadną obroty silnika i walka sprzęgłowego

6 godzin temu, Genius9872 napisał:

Super sprawa, ostatnio też założyłem lewarek od Ostrówka, jestem mega zadowolony, polecam 😉

Czy masz u siebie orginalną kolumnę z 355? Ja u siebie wycinałem układ czterdziechy i wstawiłem kolumnę akurat od 355 a nie od c360. Dopóki był stary lewarek było ok ale jak założyłem ten to nie miałem wstecznego i dwójki, musiałem lewarek podgiąć i dopiero było ok. Zastanawiam się czy ja dałem ciała z umiejscowieniem kolumny czy po prostu ma ona większy odlew od tej z c360.

2 godziny temu, izydor6280 napisał:

rozwiercałeś gwinty pod większe śruby czy zostały ori w bloku ?

miałem rozwiercać ale po zdjęciu wspornika się okazało że są wkręcone tulejki m16 z drobnym gwintem a w środku mają gwint m12, dziadkowi kiedyś przód odjechał pewnie dlatego, wykręciłem je i miałem gotowe otwory pod montaż wspornika ;) 

Dnia 4.05.2021 o 21:16, magerC4011 napisał:

Czy masz u siebie orginalną kolumnę z 355? Ja u siebie wycinałem układ czterdziechy i wstawiłem kolumnę akurat od 355 a nie od c360. Dopóki był stary lewarek było ok ale jak założyłem ten to nie miałem wstecznego i dwójki, musiałem lewarek podgiąć i dopiero było ok. Zastanawiam się czy ja dałem ciała z umiejscowieniem kolumny czy po prostu ma ona większy odlew od tej z c360.

Ja mam C-355 72r. i okazało się, że faktycznie kolumna jest większa. Więcej w filmie: 

Bo patrząc na te zdjęcia to w C-360 się mieści: 

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v