andrzej78 727 Opublikowano 14 Lutego 2021 W jakim celu zamontowany jest poprzeczny drążek kierowniczy ? Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz 4199 Opublikowano 14 Lutego 2021 dużo lżej się kręci, takie rozwiązanie masz w C360 Odnośnik do komentarza
Bobas233 63 Opublikowano 14 Lutego 2021 Tak jak kolega wyżej . duzo zmian wprowadzilem i duzo rzeczy z 325 przerobilem na 330. Odnośnik do komentarza
tytanowyJanusz 4199 Opublikowano 14 Lutego 2021 a to była 325? co poważnego zmieniłeś? Odnośnik do komentarza
andrzej78 727 Opublikowano 14 Lutego 2021 (edytowane) Czyli jest tylko lewy wzdłużny drążek kierowniczy? Jeżeli tak to ramię przy przekładni jest słabiutkie do takiego rozwiązania, drążek też cieniutki. Miałem też pytać , bo zauważyłem ,że przód C 330 a skrzynia , tylny most i reszta starsze. Edytowane 14 Lutego 2021 przez andrzej78 Odnośnik do komentarza
Bobas233 63 Opublikowano 14 Lutego 2021 Skrzynia zostala tylko od 325 , wyremontowana na czesciach 330. Tylny most juz od 330 założyłem oryginalny , bo dolny zaczep bez przeróbek itp . Odnośnik do komentarza
tomekzet 78 Opublikowano 15 Lutego 2021 Ta skrzynia w 325 różni sie czymś więcej niż tylko brakiem napędu wskaźnika mth od tej 330? Odnośnik do komentarza
izydor6280 1204 Opublikowano 15 Lutego 2021 lżej się kręci jak kolumnę z 360 wsadzisz a nie na oryginalnej, choć dokładając poprzeczny zawsze jakaś tam poprawa, nawet ramię kolumny mniej cierpi, bo nie raz wydziałem pęknięte Odnośnik do komentarza
Bobas233 63 Opublikowano 16 Lutego 2021 robi57362 napisał:nowy blok?Silnik stary oddalem a nowy po remoncie na podmianke przywieźli. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się