Skocz do zawartości

Ursus C-355M


Genius9872

Witajcie 😉 mam do was pytanie odnośnie lewarka zmiany biegów w c360 i pochodnych, Chciałbym zrobić biegi w podłodze , rozglądałem się za lewarkami i nic nie znalazłem , jedynie są do Ostrówka i tyle ... i moje pytanie czy od Ostrówka będzie pasowało do mojego ciągnika ? a drugie pytanie czy taki lewarek załóżmy od Zetor 7211 itp będzie pasował do c360 ? dzięki 😉

  • Like 1
  • Thanks 1

Rekomendowane komentarze

Tak trzeba tylko prowadnie palca ściąć, albo dorobić z blachy zabezpieczenie wodzika. No i nie wiem jak z oryginalnym pulpitem dzwignia bedzie pasowala, może trzeba bedzie przegiać, ja mam zegary na prawa strone obok kierownicy przeniesione.

 

Odnośnik do komentarza

prowadnice palca? kurcze masz jakieś zdjęcia o co chodzi dokładnie ? pulpit mam nowego typu , zegary są nad kierownicą

Odnośnik do komentarza

Tak ten od wałka, do tej przystawki z olx musi byc ścięty bo sie nie zmieści. Ja zcialem go na równo i jest ok.

Plus tej dzwigni jest taki, że biegi sie tak nie kleszcza jak na oryginalnej, tyn bardziej ze moja obudowa i palec juz wytarta byla.

Odnośnik do komentarza

cena kosmos, sama podstawa z k162/c362 to dziś około 100-120zł, kompletna dźwignia z 330 lub dłuższy lewarek z ostrówka
za zetorowski położysz 450-500zł, więc dopiero chora cena, sama obudowa to połowa tej kwoty

pulpit masz zmieniony, więc jeden problem mniej, choć i w oryginał da się upchnąć, przy odpowiednim gięciu

620833467_4_644x461_wspomaganie-elektryczne-ursus-c360-c330-itp-rolnictwo.jpg

Edytowane przez izydor6280
Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, izydor6280 napisał:

cena kosmos, sama podstawa z k162/c362 to dziś około 100-120zł, kompletna dźwignia z 330 lub dłuższy lewarek z ostrówka
za zetorowski położysz 450-500zł, więc dopiero chora cena, sama obudowa to połowa tej kwoty

pulpit masz zmieniony, więc jeden problem mniej, choć i w oryginał da się upchnąć, przy odpowiednim gięciu

620833467_4_644x461_wspomaganie-elektryczne-ursus-c360-c330-itp-rolnictwo.jpg

Tylko znajdz taka przystawkę z ostrowka...

Odnośnik do komentarza

jak dla mnie najwygodniej jest w oryginale ,ale jak kto uważa , wtedy po takiej zmianie też i biegi "góra z dołem" się zamienią ,i będzie tak jak w Ostrówku

Odnośnik do komentarza

Do tura jest o wiele wygodniej,  prawa reke nie trzeba odrywac ze sterowania tura. Drugi plus to że  nie trzeba sie garbic zeby 5 wlaczyc. 

Odnośnik do komentarza

Jakiś namiar masz ?

Dobra, znalazlem 120 zł wspornik do tego 40 łożysko,  dźwignia 95 długa z ostrowka. Z 30 za krotka będzie. To drożej jak ten zestaw z olx.

Odnośnik do komentarza

super 😉 dzięki za podpowiedzi pomoc, rozmawiałem tez z sprzedawca z olx to powiedział że wszystko pasuje , jedynie kokpit do zmiany jeśli oryginalny, ja już mam nowego to problem odchodzi 😉 i ten ślizg trzeba odkręcić/ prowadnica od starej dźwigni

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v