Skocz do zawartości

Ursus C-360-3P



Dokladnie 30 Maj 2018r. Robiona kompletna kapitalka silnika . Jak widac 2 lata i prosty przyklad jakimi częściami nas karmią ..
  • Like 1



Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, Bizon1201 napisał:

Akurat temat tyczył się czego innego, ale jak widać niektórzy mają problem z czytaniem ze zrozumieniem i nowe wątki rozpoczynają 😆. A nikt nie wspominał żeby sprzedać wszystko i kupić ursusy 😆

 

Z d*py wyciągnięty kontekst.....

 

To rzadkość rozmawiać tutaj z konkretnymi ludźmi na konkretne tematy,była mowa o jakości części,o cenach części,to z braku argumentacji zamydlają temat porównywaniem w którym lepsza klimatyzacja,bo widać że za chwilę do tego dojdzie.Dla takich dyskutantów tracimy czas.

Ja o czyms taki pisałem? Podałem jak to się tyczy ciągników którymi pracuje, a nie jak niektórzy a bo u sasiada to tak i tak. Daj spokój jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia na temat części, bo tylko przyszedłeś chyba tutaj gówno burze modna zrobić


A co mam za każdym razem pokazywać na zdjęciach rozpolowionego nh albo popękanego kvernelanda albo pokazwego pottingera talerzowke.


Która nowa i zaczyna pękać

3 minuty temu, hubertb napisał:

I akurat tu mamy na zdjęciu zachodni "spolszczony" silnik. Ursus miał też romans w serii ciężkiej z perkinsem 4 garowym nie było to idealne połączenie. 6 garowce były nawet żenione z silnikami scanii swed trac. Innym ciekawym połączeniem było 6ct107. 

Dodam w ramach ciekawostki bo i tak w sumie dyskusja o d*pie maryni ;) 

Szybko wymagały remontów takie 4p w c385 oto miały chyba nawet mniej niż 80koni

Niecierpliwa istota,życie innych to nie tylko forum dyskusyjne.

Serwisy są konkretnym przykładem,masz już tam kilkuletnie ciągniki które według ciebie stoją tam na wczasach?

A jeżeli jesteś posiadaczem ciągnika sprowadzonego z łysymi oponami,i się ci nie popsuł przez 10 lat,to nie znaczy że to jest norma,bo takie stanowisko możesz włożyć między bajki.

I nie żebym był złośliwy,potraktuj to,i przyjmij do wiadomości jako fakty wzięte z życia.

 

Już chyba 10 raz na tym forum napiszę, skrzynia nie padnie tylko ciągnik jest zbyt lekki. A beznadziejne stopniowanie przełożeń skrzyni dokłada tylko atrakcji. Po za tym 4cyl w perkinsie nie są szczególnie oszczędne. Taki jak w Ursusie 4512 siupie minimalnie mniej od zetora 7211 moc i moment są również bardzo podobne więc gdzie tu sens? 

Ursus popełnił kiedyś coś takiego: 

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ursus_1044 

Miało być takie 3p serii ciężkiej wyszło na to że lepiej i oszczędniej jest na "zwykłej" czwórce. 

uwierz mi że da się. 87 rok ojciec kupił nowego 3p przez 9 lat zrobili nim 3300mtg i silnik zajechali na amen. mój wujek który 40 lat naprawial silniki w PKS wziął się za niego tak w garażu założone nowe zestawy ,wał, później głowica. po 3 latach ok. Ja już zakładałem pompę rzedowa i końcówki wtryskow Bosch. jak to sprzedałem to miał 6800 i wymienioną uszczelkę pod głowicą przy 6500 i tuleje były ok. także wiesz.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v