Ursus C-355M
 

Ursus C-355M

  • 3481 wyświetleń
3bar przy 500obr na prawie rozgrzanym silniku, książkowo ?

Informacje o zdjęciu Ursus C-355M




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 887 5401

nawet jak na rozgrzanym przy takich obrotach będzie mieć około 1 bara to będzie dobrze

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 399 3553

Tak świeci, dziś rozbijałem kretowiska z godzinę to kontrolka od ładowania gasła powyżej 800 obr nawet wyżej, alternator mam od ruskiego, ale odkąd pamiętam to tak jest

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 399 3553

No to widocznie masz upływ prądu ... gdzieś tam w powietrze 😄 jeżeli akumulator jest naładowany to kontrolka świeci na wolnych obrotach, po całym dniu pracy ciągnikiem, kontrolka gasła przy 1500 obr , np w orce itp, pamiętam że mój tata zawsze światła włączał , żeby jakiś upływ był , jak to twierdził kontrolka przestawała migać 😂

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Dobrze robił dowalenie napięcia 14,4 na akumulator przez 5 godzin czy przez parę nie jest zdrowe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Jak masz na stałe zegar to kup sobie jakiś lepszy A nie rusk, no chyba że jest sprawdzony. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 1115 5424

Alternator 3 razy skuteczniej laduje niż pradnica :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Genius9872
  • 399 3553

Manometr nie był sprawdzany , atestu nie ma , był kupiony i działa , co prawda tam nie ma co się popsuć i jak na razie pokazuje, No dokładnie alternator to bajka nawet bez Aku będą światła 😁 tylko na wolnych obrotach 😅

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Borekk17
  • 887 5401

padł ci regulator czy juz koniec szczotek? jedno i drugie możesz sam wymienić części dostępne w każdym motoryzacyjnym za groszowe sprawy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Diody poszły, bo ładowanie jest powyżej 15v na wolnych obrotach  i im wyższe obroty tym więcej ładuje. Regulatory już 3 kupiłem i to samo, szczotki dobre. Zrobiłem przypadkiem zwarcie na alternatorze i może przez to.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284

Kupujesz nie ten regulator co trzeba,chiński regulator nie podejdzie do Diod Ruskich czy Polskich

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Regulator jezpol 9d. Wcześniej był ten sam i działał.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • t25a1
  • 294 1736

Na szrot i za 50 zł kupisz od auta Valeo albo Bosch-a 90A i będziesz miał ładowanie takie jak potrzeba.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertb
  • 4007 3841

W 60 jest mały kąt opasania koła alternatora przez co na wolnych obrotach masz spory uślizg przy słabym stanie akumulatora. Kontrolka ładowania akumulatora nie ma nic wspólnego z rzeczywistym prądem ładowania. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138
9 godzin temu, t25a1 napisał:

Na szrot i za 50 zł kupisz od auta Valeo albo Bosch-a 90A i będziesz miał ładowanie takie jak potrzeba.

U mnie na szrotach bieda, poza tym naprawa będzie droga, bo pewnie nie będzie działał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zbyszekbrzuze
  • 297 4590
Adi96 napisał:

Kupujesz nie ten regulator co trzeba,chiński regulator nie podejdzie do Diod Ruskich czy Polskich

Ja mam taki alternator wymontowany. Ma padniętą jedną diodę wzbudzenia i oszukuje regulator. Akumulator jeden usmażyło. Zmiana regulatora nie pomogła, drugi alternator i po problemie. Wystarczy zmierzyć napięcia na zaciskach alternatora i widać co mu dolega.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284
13 godzin temu, PaweLisowicz napisał:

Regulator jezpol 9d. Wcześniej był ten sam i działał.

No dobra jaki alternator 6 czy 9 idodowy bo tych regulatorów są 2 rodzaje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1848 11284
13 godzin temu, PaweLisowicz napisał:

Regulator jezpol 9d. Wcześniej był ten sam i działał.

No dobra jaki alternator 6 czy 9 idodowy bo tych regulatorów są 2 rodzaje.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweLisowicz
  • 88 1138

Alternator 9-cio diodowy. Na srubie m6 wogole nie ma napięcia i, dopiero jak się uruchomi ciągnik to jest. Przy włączonym kluczyku na zacisku 15 w regulatorze jest ok 2 v, A na wsuwce w altku jest napięcie 12.5v. Jeśli diody da się zmienić bez lutowania to chętnie wymienię sobie.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jedrus2020
  • 207 2455

Kurczę ja mam altek z forda sierry diesel to już kilka lat smiga w 60. W cześniej byl z skody 105 ale zaraz padały. Ale ogolnie robi sie problem z altkami na zwykly pasek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj