bears 540 Napisano Marzec 10, 2020 Zaawansowany 540 2295 Normalnie chyba że było dłubane przy zaworze Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Marzec 10, 2020 Zaawansowany 887 5401 nawet jak na rozgrzanym przy takich obrotach będzie mieć około 1 bara to będzie dobrze 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mf362 1115 Napisano Marzec 10, 2020 Zaawansowany 1115 5424 Ladowanie sie swieci przy tych obr? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Genius9872 399 Napisano Marzec 10, 2020 Zaawansowany 399 3553 Tak świeci, dziś rozbijałem kretowiska z godzinę to kontrolka od ładowania gasła powyżej 800 obr nawet wyżej, alternator mam od ruskiego, ale odkąd pamiętam to tak jest 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mf362 1115 Napisano Marzec 10, 2020 Zaawansowany 1115 5424 Ja mam pradnice i lekko mrugnie przy 500obr Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Genius9872 399 Napisano Marzec 10, 2020 Zaawansowany 399 3553 No to widocznie masz upływ prądu ... gdzieś tam w powietrze 😄 jeżeli akumulator jest naładowany to kontrolka świeci na wolnych obrotach, po całym dniu pracy ciągnikiem, kontrolka gasła przy 1500 obr , np w orce itp, pamiętam że mój tata zawsze światła włączał , żeby jakiś upływ był , jak to twierdził kontrolka przestawała migać 😂 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 10, 2020 Zaawansowany 1848 11284 Dobrze robił dowalenie napięcia 14,4 na akumulator przez 5 godzin czy przez parę nie jest zdrowe. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaweLisowicz 88 Napisano Marzec 11, 2020 Zaawansowany 88 1138 Jak masz na stałe zegar to kup sobie jakiś lepszy A nie rusk, no chyba że jest sprawdzony. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mf362 1115 Napisano Marzec 11, 2020 Zaawansowany 1115 5424 Alternator 3 razy skuteczniej laduje niż pradnica Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Genius9872 399 Napisano Marzec 11, 2020 Zaawansowany 399 3553 Manometr nie był sprawdzany , atestu nie ma , był kupiony i działa , co prawda tam nie ma co się popsuć i jak na razie pokazuje, No dokładnie alternator to bajka nawet bez Aku będą światła 😁 tylko na wolnych obrotach 😅 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaweLisowicz 88 Napisano Marzec 12, 2020 Zaawansowany 88 1138 Chodziło mi bardziej czy masz porównanie z innym manometrem. Mam pytanie w sprawie alternatora jak już sprawa jest poruszana. Czy opłaca się kupić regenerowany alternstor ? Chce kupić taki https://eltraktor.pl/alternator-a124f-regenerowany Nadmienię że mam taki sam tylko z zewnętrznym regulatorem i mi padł. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 887 Napisano Marzec 12, 2020 Zaawansowany 887 5401 padł ci regulator czy juz koniec szczotek? jedno i drugie możesz sam wymienić części dostępne w każdym motoryzacyjnym za groszowe sprawy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaweLisowicz 88 Napisano Marzec 12, 2020 (edytowany) Zaawansowany 88 1138 Diody poszły, bo ładowanie jest powyżej 15v na wolnych obrotach i im wyższe obroty tym więcej ładuje. Regulatory już 3 kupiłem i to samo, szczotki dobre. Zrobiłem przypadkiem zwarcie na alternatorze i może przez to. Edytowano Marzec 12, 2020 przez PaweLisowicz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 12, 2020 (edytowany) Zaawansowany 1848 11284 Kupujesz nie ten regulator co trzeba,chiński regulator nie podejdzie do Diod Ruskich czy Polskich Edytowano Marzec 12, 2020 przez Adi96 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaweLisowicz 88 Napisano Marzec 12, 2020 (edytowany) Zaawansowany 88 1138 Regulator jezpol 9d. Wcześniej był ten sam i działał. Edytowano Marzec 12, 2020 przez PaweLisowicz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
t25a1 294 Napisano Marzec 12, 2020 Zaawansowany 294 1736 Na szrot i za 50 zł kupisz od auta Valeo albo Bosch-a 90A i będziesz miał ładowanie takie jak potrzeba. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
hubertb 4007 Napisano Marzec 12, 2020 Zaawansowany 4007 3841 W 60 jest mały kąt opasania koła alternatora przez co na wolnych obrotach masz spory uślizg przy słabym stanie akumulatora. Kontrolka ładowania akumulatora nie ma nic wspólnego z rzeczywistym prądem ładowania. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaweLisowicz 88 Napisano Marzec 13, 2020 Zaawansowany 88 1138 9 godzin temu, t25a1 napisał: Na szrot i za 50 zł kupisz od auta Valeo albo Bosch-a 90A i będziesz miał ładowanie takie jak potrzeba. U mnie na szrotach bieda, poza tym naprawa będzie droga, bo pewnie nie będzie działał Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbyszekbrzuze 297 Napisano Marzec 13, 2020 Zaawansowany 297 4590 Adi96 napisał: Kupujesz nie ten regulator co trzeba,chiński regulator nie podejdzie do Diod Ruskich czy Polskich Ja mam taki alternator wymontowany. Ma padniętą jedną diodę wzbudzenia i oszukuje regulator. Akumulator jeden usmażyło. Zmiana regulatora nie pomogła, drugi alternator i po problemie. Wystarczy zmierzyć napięcia na zaciskach alternatora i widać co mu dolega. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 13, 2020 Zaawansowany 1848 11284 13 godzin temu, PaweLisowicz napisał: Regulator jezpol 9d. Wcześniej był ten sam i działał. No dobra jaki alternator 6 czy 9 idodowy bo tych regulatorów są 2 rodzaje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zbyszekbrzuze 297 Napisano Marzec 13, 2020 Zaawansowany 297 4590 Sądząc po tym, co kolega pisze, to ma 9D. W 6D nie wystąpi takie zjawisko. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 13, 2020 Zaawansowany 1848 11284 13 godzin temu, PaweLisowicz napisał: Regulator jezpol 9d. Wcześniej był ten sam i działał. No dobra jaki alternator 6 czy 9 idodowy bo tych regulatorów są 2 rodzaje. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaweLisowicz 88 Napisano Marzec 13, 2020 (edytowany) Zaawansowany 88 1138 Alternator 9-cio diodowy. Na srubie m6 wogole nie ma napięcia i, dopiero jak się uruchomi ciągnik to jest. Przy włączonym kluczyku na zacisku 15 w regulatorze jest ok 2 v, A na wsuwce w altku jest napięcie 12.5v. Jeśli diody da się zmienić bez lutowania to chętnie wymienię sobie. Edytowano Marzec 13, 2020 przez PaweLisowicz Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
hubertb 4007 Napisano Marzec 13, 2020 Zaawansowany 4007 3841 Bez lutowania się nie da. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jedrus2020 207 Napisano Maj 16, 2020 Zaawansowany 207 2455 Kurczę ja mam altek z forda sierry diesel to już kilka lat smiga w 60. W cześniej byl z skody 105 ale zaraz padały. Ale ogolnie robi sie problem z altkami na zwykly pasek. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się