Skocz do zawartości

Ursus C-360


mariusz(ZDUN)

Natryski do chłodzenia denek tlokow




Rekomendowane komentarze

mario666 napisał:

Tak panie to zrobisz z niego zetora Tu na forum był gość co tłumik od zetora do ursusa założył i twierdził że zetora ma Działaj bryka będzie Gdybyś mieszkał bliżej to na pewno bym ci jakiś traktor do roboty odstawił U nas co zrobić to trzeba się nachodzić i na prosić Jak już się jakiegoś mechanika znajdzie

Mam nadzieję że o mnie nie mówisz

Mam pytanie do specjalistów temacie. Czy w ursusie 904 wymienię panewki główne "na partyzanta" bez wyjmowania wału czyli luzując podpory i delikatnie opuszczając wał. Czy wytrzymają to uszczelniacze na wale? Wiem że to nieprofesjonalne ale czy jest to technicznie możliwe? Co do "C-360 Zdun project" to bardzo mi się podoba stopień zaawansowania prac oraz skrupulatność. Jakie ciśnienie doładowania będzie dla tego silnika?

tak robiłem w 4-cyl Perkinsie , spokojnie idzie luzujesz wszystkie ale nie wszystkie podpory  naraz zdejmuj , pomaga przy tym lekkie zakręcenie wałem przy wyciąganiu i wkładaniu panewki .

A co tam się stało że panewki musisz wymieniać .

 

3 godziny temu, zetorlublin7341 napisał:

natrysk na denka tłoka to nie ma czasem z korbowodu

Właśnie ciekawe , widziałem przetłoczone tzn korbowody z kanałem ale on służył do smarowania sworznia w korbowodzie 

 

 

  • Like 1

a jak kwestia teraz ciśnienia trzeba zwiększać 🤔 tzn ciśnienie będzie co było ale wydajności starczy tu dziurki na smarowanie tłoków a jeszcze turbinka . Czy jak będzie sprawny -bo nic nie wytarte to uciekać nie będzie i starczy pompa co była ? 

A te dziurki miejsce to raz wycyrklować żeby dobrze sikały ale jeszcze średnicę wykombinować 😮

wystaczy trochę oleju w głowie kilku znajomych rolników i podstawowe pojęcie, sam naprawiam na podwórku swoją jednak podstawa to jakiejś narzędzia tj dobra walizka ze 2 dobre lewarki jak się chce to się potrafi sam już jeżdżę na drobne awarie do znajomego bo po 20 min jestem a zanim mechanik przyjedzie to i 2 godziny stoi a tu wtyczka wyrwana a jakiś wąż puścił, uszczelki pod głowicami wymienić i jakoś się kręci, masz czas chęci, zainwestować 500 zł w narzędzia i czas a jak będziesz się przykładał to szybko ci się zwróci mi to nawet bez wychodzenia z podwórka ze 3 tyś za robociznę w kieszeni zostały 

35 minut temu, igor10246 napisał:

ja nie mówię że od razu remonty ale ja z takim nakładem wspomaganie założyć, pompę wymieniłem, tu coś naprawić, tu podnośnik zrobić i jakoś idzie, wiadomo że nikt nie zaczynał od remontu skrzyń vario czy kapitalek współczesnych ciągników zachodnich niemniej jednak od czegoś trzeba zacząć 

Samemu bez sprzętu to nawet C360 nie ogarniesz.

4 godziny temu, sebe1033 napisał:

tak robiłem w 4-cyl Perkinsie , spokojnie idzie luzujesz wszystkie ale nie wszystkie podpory  naraz zdejmuj , pomaga przy tym lekkie zakręcenie wałem przy wyciąganiu i wkładaniu panewki .

A co tam się stało że panewki musisz wymieniać .

 

Właśnie ciekawe , widziałem przetłoczone tzn korbowody z kanałem ale on służył do smarowania sworznia w korbowodzie 

 

 

Niskie ciśnienie oleju na gorącym silniku. A tylko główne panewki nie ruszane.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v