Ursus C-360
 

Ursus C-360

  • 60789 wyświetleń

Skrzynia projest półbiegu.


Informacje o zdjęciu Ursus C-360

Zrobione z Lenovo Lenovo K6 NOTE

  • 3.6 mm
  • 1000000/25001174
  • f f/2.0
  • ISO 899



Rekomendowane komentarze

  • Mechanik z zamiłowania
  • piotreq8111
  • 202 1382

Koledze chyba chodzi o pozycję neutralną biegów do jazdy w przód podczas włączania wstecznego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

Szacun. Przewiduję, że na powietrze byłoby to sprytniejsze...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mateusz_6340
  • 27 191

Widać, że pan się zna na robocie 😀 Czekam na ukończenie pracy i jakiś film z działania tego wszystkiego 😉

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148
15 godzin temu, mariusz(ZDUN) napisał:

biegów będzie 30 przód i 6tył 

a to nie będzie typowy rewers tylko nietypowy 😄 , no to dość skomplikowane będzie ... jakieś siłowniki potrzebne dwustronnego działania trzy chyba , 

Rewers przy kierownicy no tak do tyłu spokojnie ale do przodu .... 1,2 ,3 ale 4,5 odpada , to jakiś sterownik trzeba żeby biegi zmniejszał przy ruchu do przodu od zera . A do przodu jak biegi będą się zmieniać wajchą bezstopniowo do przodu (że popychasz i same się zmieniają dajmy z 1 na 5 po kolei ) ???

Dobrze kombinuje co wykombinowałeś ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

Siłowniki po dwa na wodzik i pozycja zero na dwóch załączonych napełnieniach gdyż upuszczenie powietrza spowoduje załączenie biegu na zasadzie rozprężenia zakumulowanego w drugim ciśnienia... To tylko jedna z opcji ale jest możliwa mechatronika jak w skrzyniach w samochodach. Najprościej (znaczy to sprawa dyskusyjna 😁) zrobić preselektor np ba bębnie i obracać go silnikiem krokowym lub nawet hydrauliką. Niema tu czujnika obrotów wałka.... Rozpędziłem się bo zapewne będzie to dźwignia od 2345 z czujnikiem neutrala i rewers na "dżojstiku" między 1 a R bo nikt 1 nie używa a planetarka na wejściu da możliwości regulacji prędkości... Oczywiście blokada po załączeniu R na pozostałe wodziki nie jest jakaś skomplikowana.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • leniwiec_13
  • 23 132
18 godzin temu, cichyh32 napisał:

Z tobą 😉

Merytoryczna odpowiedź, nie ma co 👍

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Ten pomysł mam wgłowie od dawna ale wymaga dopracowania, wiec na temat szczegułów nie jestem w stanie jeszcze porozmawiać.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 397 7148

zgubiłem się jak rewers 1 z R 🤔 a jak reszty biegów używać ?? Chyba że rewers tylko 1i R a reszta normalnie bez rewersu ... to co wyrzucić na luz rewersu i dalej wajchować ??

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Spokojnie, do przodu będzie można włożyć dowolny bieg a rewers zawsze wybierze pomiędzy tym biegiem a wstecznym :)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dudek998
  • 98 1110
mariusz(ZDUN) napisał:

Ten pomysł mam wgłowie od dawna ale wymaga dopracowania, wiec na temat szczegułów nie jestem w stanie jeszcze porozmawiać.

Chyba po to jest to forum... żeby ci ludzie podpowiedzieli jak to zrobic, ale niestety rzeczywistosc pokazuje swoje...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

Jak Ty to??? Tzn skok przesuwki z 3 i 5 do N jest jednaki co z N do R ale to nie to. Gdyby wałek był podzielony... Ot zagadka..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

kolego dudek ja wiem jak to zrobić i nikt nie musi mi podpowidać jak to zrobić jest to kwestja dopracowania pomysłu w rzeczywistości wiec spokojnie. Dtrans nie mogę ci tego teraz wytłumaczyć jak bo nie chcę wszystkiego zdradzać jak już pisałem wcześniej.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Jarek1893
  • 7 46

Z całego serca Ci kibicuje. Sam mam od kilku lat w głowie projekt, ale koszta niestety... Nie tak zaawansowany ale jednak kosztowny.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

ten projekt w głowie trwa juz około 10 lat oczywiście razem ze wzrostem wiedzy cały czas ewoluował , realizacja jak juz pisałem trwa cos koło 2 lat i z pewności ą potrwa jeszcze drógie tyle. ale frajda na koniec bedzie wielka :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kaszlak79
  • 749 2769
Dnia 15.01.2020 o 08:47, Mikruss napisał:

w sumie na to wychodzi bo to wszystko wspólnego przodka ma i chyba  jak kojarze to majora 3011 hehe.

Ale tutaj to jest pokazanie co mozna zrobic w warunkach garazowych jakie modernizacje nawet 50 letniego grata a co dopiero na linii  produkcyjnej w nawet nieduzej fabryce. 

Pokazać to można, ale wyprodukować to później w tysiącach egzemplarzy, a co najważniejsze, zarobić na tym - to już inna melodia.

Dnia 15.01.2020 o 10:14, Partyzant85 napisał:

Zależy jaki kto ma garaż. W standardowych warunkach garażowych to można sobie uszczelkę pod głowicą wymienić a i tak głowicę do planowania trzeba dać.

Jeśli jest park maszynowy w postaci obrabiarek różnego typu i dobrego osprzętu do tych maszyn oraz lepsza spawarka to już można poszaleć z projektami. Do tego oczywiście różnego rodzaju wózki, suwnica  i wiele innych drobnych narzędzi.

Z projektami można szaleć, ale precyzja wykonania przede wszystkim. Przykład choćby silnika 3p i Ursusa pokazał że entuzjazm i wiedza nie wystarczą.

Dnia 16.01.2020 o 00:07, SamaPrawda napisał:

Zaciekawiło mnie to wszystko, ciekaw jestem jaki będzie efekt końcowy.

Przy tego typu ulepach ryzyk-fizyk. Albo  będzie działało, abo nie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 1951 4265

Obudowa jest dość mocna to raczej będzie działało. Pokrywę pewno dorobi nową..

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pawel94
  • 21 137

W końcu ktoś wykorzystał potencjał i wachlarz części rodziny UR1 ;) Wszystko spoko i ogromnie mi się podoba projekt, bo to w końcu to coś więcej niż przyspawanie kawałka pręta, co nam YT oferuje. Zastanawia mnie jak zrobisz napęd WOM. Przestrzeń na to przeznaczoną wykorzystałeś do wzmacniacza. Jest jakaś pokrywa skrzyni (ta związana z łożyskiem oporowym), w której jest możliwe ułożyskowanie zarówno koła WOM i wałka 2 stopnia, umieścić je przed ścianą skrzyni biegów ? Bo to w zasadzie jedyne rozwiązanie, żeby zrobić WOM. Jeżeli nie chcesz się dzielić takimi informacjami no to spoko. Tymczasem życzę powodzenia i czekam na kolejne kroki :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj