Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

No pasowałoby wmiare dobre tulejki kupić ale to wiadomo jak jest. Calość została zdemontowana, umyta, rozkręcona, tulejki wybiłem rurką uderzając dookoła tulejki poprostu musisz coś dopasować żeby udało się to wybić potem wejścia zostały delikatnie przygładzone pilnikiem tak żeby tulejka ładnie wchodziła. Następnie ustawiłem tulejke w gniazdo dopasowałem taki pobijak równiutka płaszczyzna i wbijałem wiadomo że to zostało zrobione domowym sposobem tym czym było można było by tulejki wprasować. 

Przed wybiciem wykręciłem kalamitki. Zależy wszystko od tego w jakim stanie jest twoja belka i cały osprzet bo jak długo ktoś jezdzil z takim luzem to mogą być otwory porozbijane i wtedy nie obejdzie się bez dorabiania toczenia jakiś redukcji ale to zobaczysz jak rozkręcisz. 

Edytowane przez Konrad1705787

U mnie w starym zetorze nie bylo segera z przodu i tulejka sie wysunęła, chodzilo bez tulejki. Kupilem jedną nową bo ta wysunieta jak nowa zlozylem na starym sworzniu i ok jest niewielki luz ale akceptowalny. Ale to stary zetor z 72go on bez tulejek tez wytrzymuje i dobrze sie prowadził


tylko z ciężką talerzowka i obciaznikami nie bardzo dalo sie jechac. Tulejek w miekkim przodzie dolnych nie bylo wcale az wytarlo sworznie zwrotnicy do tego stopnia ze sie skrzywily i tokarz nie mogl go stoczyć. Dzis nowe zamowione

3 godziny temu, Borekk17 napisał:

tulejki zazwyczaj są z naddatkiem trzeba mieć rozwiertaki i po wbiciu to spasować

już nie, nowe są dopasowane do sworznia i nie są w całości mosiężne tylko po zewnątrz napylone na żółto

 

gdybyś miał lekko rozbite gniazda w zwrotnicach polecam klej do gwintów a nie zabawę z regeneracją, a stanowczo odradzam nowe zwrotnica, szczególnie do osi okrągłej 

Dnia 12.11.2019 o 16:55, izydor6280 napisał:

 

gdybyś miał lekko rozbite gniazda w zwrotnicach polecam klej do gwintów a nie zabawę z regeneracją, a stanowczo odradzam nowe zwrotnica, szczególnie do osi okrągłej

Klej do gwintów... Chłopie nie raz na pasowaniu potrafi obrócić tuleje przez ciasnym spasowaniu sworznia a ty polecasz to przykleic. Jak masz gwint zerwany to też na klej śrubę wklejasz i Ci trzyma? Żenada

Dnia 12.11.2019 o 12:52, Borekk17 napisał:

tulejki zazwyczaj są z naddatkiem trzeba mieć rozwiertaki i po wbiciu to spasować

Są gotowe, tyle że je zaciska po wbiciu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v