Case 7220 i rumptstad
 

Case 7220 i rumptstad

testy case'a


Informacje o zdjęciu Case 7220 i rumptstad




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Rowan
  • 44 538

Pancerne czołgi. Jednak bardzo słabym punktem jest podnośnik o strasznie małym udźwigu jak na ten przedział mocowy ciągników.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mraukot
  • 150 652

Słabszym punktem jest wyeksploatowanie tych modeli, ale. jak trafi się egzemplarz w miarę nie wyłechtany, to przeżyje wszystkie dzisiejsze plastykowe biedronki 😋

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • czarek91
  • 13 236

w niedalekim PGR mają ten model od nowego i na tą chwilę ma około 39tys motogodzin i w silniku nie było nic robione a do skrzyni było raz zagladane. katalogowo udźwigu ma coś około 9 ton i chcąc wykorzystać jego uciąg to maszyna szeroka i tak jest półzawieszana. ten chodził u mnie głównie w transporcie od żniw do teraz to powiem wam że jest bajka, zakręt 90stopni ciągnę naczepę z wózkiem i na niej 27 ton kukurydzy to biorę go bez redukcji biegów zejdę do 1100 obrotów i jak wcisne gaz to puści czarną chmurkę ale wchodzi na obroty i szybko przyspiesza. przydała by się skrzynia 50km/h

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • gomez181
  • 62 1623
czarek91 napisał:

w niedalekim PGR mają ten model od nowego i na tą chwilę ma około 39tys motogodzin i w silniku nie było nic robione a do skrzyni było raz zagladane. katalogowo udźwigu ma coś około 9 ton i chcąc wykorzystać jego uciąg to maszyna szeroka i tak jest półzawieszana. ten chodził u mnie głównie w transporcie od żniw do teraz to powiem wam że jest bajka, zakręt 90stopni ciągnę naczepę z wózkiem i na niej 27 ton kukurydzy to biorę go bez redukcji biegów zejdę do 1100 obrotów i jak wcisne gaz to puści czarną chmurkę ale wchodzi na obroty i szybko przyspiesza. przydała by się skrzynia 50km/h

torche dużo tysięcy tych motogodzin bez naprawy, słabo w to wierzę... jeśli chodzi o silnik

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 892 3260
czarek91 napisał:

podobno tak

I to prawdziwych 200 nie jak w dzisiejszych pierdziawkach mierzony w laboratorium bez osprzętu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robi57362
  • 624 5144

u mnie w dawnym pgr mają favorita od nowości 32 tys godzin i silnik nie ruszany a pracuje jako wol pociagowy w polu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • artur7456
  • 229 287

Nawet pierwsze 700 vario były pod nazwą favorit 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mraukot
  • 150 652
Rowan napisał:

Jak Favorit to 800.

Pierwszym modelem Fendta z przekładnią Vario, był FAVORIT 926 ☺ Tak jak już wyżej było wspomniane, 700 vario również należały do serii Favorit. No i 5×× to też Favority, a także starsza seria 6××.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Użytkownik
  • PanKapsel
  • 2 53

bywam w gospodarstwie w którym mają ich kilka i zaczeli kupować nowe jd a te chcieli wyprzedzać ale je zostawili bo nimi więcej robią bo jd to tylko serwis serwis

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
tomek73

Napisano (edytowany)

  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 330 9883

Nie bardzo mi chce wierzy w te godziny bez remontu silnika. 

Moj Case  MX 150 ma 11 tys i fakt ze teraz przegrzalem silnik i pojdzie do remontu, ale zalozylem zegar do oleju i przy 90 stopniach wody ma 0,5 bara cisnienia oleju, przy 80 ma 1,5 bara, wiec jakie cisnienie  mial by przy 20 tys, w zyciu by tego nie dozyl. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • DTaras
  • 576 3754

chy chy bo yo traktorzysta kręcił na wachę do passata w tdi. Godziny czy jedzie czy pyrka na wolnych lecą tak samo toteż w komunalce np ciągnik cały dzień sobie pyrka...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • stary sołtys
  • soltys48
  • 4495 15738
12 godzin temu, gomez181 napisał:

torche dużo tysięcy tych motogodzin bez naprawy, słabo w to wierzę... jeśli chodzi o silnik

co w tym dziwnego??

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 330 9883
32 minuty temu, czarek91 napisał:

tomek73 a masz go od nowości?

Kupilem jak mial 8  lat z Niemiec z serwisu z ksiazka sewrisowa, wtedy mial 8 tys. Na 100% mial te godziny, na oryginalnych  oponach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mraukot
  • 150 652

To co żeś robił, żeś go ku.wa przegrzał... ?! To już nie będzie "chodziło" jak do tej pory 😳

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 254 3150

To przyklad z mojego domu. Do niedawna massey 3120 u braciaka 11 godz na budziku silnik dzwon nie zaglądane, obecny 6290 tez perkins tez jak dzwon,  kiedys jeszcze był 3080 ale dokladnie nie pamietam ile mial ale ok 10 tys tez nie ruszzany zero poboru oleju. U mnie na podwórku poprzednia Valtra 6550  niecałe 11 tys h  grama oleju nie ubywało, obecna 6350  z licznikiem na dzisiaj 10993 h zrobiła u mnie od zeszłego roku 550 h i oleju nie pobiera grama.

Znam różne przypadki i to bardzo skrajne, jedne co mają po 30 tys h i jeszcze chodzą ale to juz nie są igiełki coprawda, a i fendta 514 co przy 12 tys h kopcił jak lokomotywa tak palił olej ale się okazało ze wlasciciel pare razy go przegrzał hehe.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • tomek73
  • 330 9883
9 godzin temu, mraukot napisał:

To co żeś robił, żeś go ku.wa przegrzał... ?! To już nie będzie "chodziło" jak do tej pory 😳

Zawsze miałem problem, z grzaniem a w tym roku zmieniona chłodnica wyczyszczony interculer, nowa pompa wody Visko było 6 letnie i to one było winne, pilnowałem temperatury  ale  wystarczyła chwila nieuwagi i  przegrzałem. Odorywałem gruberem od miedzy ostatni raz pod górę. Silnik zaczął brać olej i delikatnie stuka. 

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj