KamilSokoowski 109 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 109 597 Ja nie wiem. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ketlin23 11 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 11 423 ja własnie też nie dlatego pytam Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
slawek74 12192 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 12192 22178 A nie ma gdzieś z boku nakrętki na śrubie takiej z nacięciem? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 890 5418 to jest kolumna bardzo podobna do tej z 40 i w niej kasujesz luz podkładkami tylko na wałku bo tam są stożkowe łożyska a jeśli mimo to lata to wałek już wytarty Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ketlin23 11 Napisano Listopad 2, 2019 Zaawansowany 11 423 dzieki kolego za pomoc a czy w agromie dostane takie podkładki do regulacji Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Borekk17 890 Napisano Listopad 3, 2019 Zaawansowany 890 5418 powinni mieć Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jasiu7745 2 Napisano Grudzień 4, 2019 Zaawansowany 2 256 Odgrzeje troszke temacik. Bartekk17 co ty za komety opowiadasz jakie podkładki,jakie łożyska, niewiesz to nie wprowadzaj nikogo w błąd. W tym typie kolumny luz kasujesz nakretką i kontrą są one schowane pod kierownicą,trzeba zdjąć kierownice odgiąć podkładke zabespieczającą popuścić nakrętkę kontrującą i dokręcać nakrętke dolną,przytrzymując wałek kierownicy np żabką ale tak żeby nie zmordować za bardzo tego stożka, ja to zakładam wpust i wtedy blokuje ten wałek. Nie dokręcaj za mocno bo będzie się ciężko kręciło, Luz zawsze jakiś będzie ale to minimalny. Po dokręceniu zakładasz kierownice i skrecasz jadąc w lewo w prawo i widzisz czy jeszcze trzeba dokręcić czy wystarczy jeśli jest ok to zakręcasz kierownice zabespieczasz nakretke koronową zawleczką i gotowe. Tu niema żadnych łożysk tylko jedno pod kierownica i tyle. Chyba dość jasno to opisałem jak coś to pisz na priw a pomoge bo kilkanaście takich przekładni już zrobiłem,z resztą ja zetory znam jak własną kieszeń bo często naprawiam znajomym ze słowacji a tam jeździ tego masa. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
ketlin23 11 Napisano Grudzień 9, 2019 Zaawansowany 11 423 jasiu7745 napisał: Odgrzeje troszke temacik. Bartekk17 co ty za komety opowiadasz jakie podkładki,jakie łożyska, niewiesz to nie wprowadzaj nikogo w błąd. W tym typie kolumny luz kasujesz nakretką i kontrą są one schowane pod kierownicą,trzeba zdjąć kierownice odgiąć podkładke zabespieczającą popuścić nakrętkę kontrującą i dokręcać nakrętke dolną,przytrzymując wałek kierownicy np żabką ale tak żeby nie zmordować za bardzo tego stożka, ja to zakładam wpust i wtedy blokuje ten wałek. Nie dokręcaj za mocno bo będzie się ciężko kręciło, Luz zawsze jakiś będzie ale to minimalny. Po dokręceniu zakładasz kierownice i skrecasz jadąc w lewo w prawo i widzisz czy jeszcze trzeba dokręcić czy wystarczy jeśli jest ok to zakręcasz kierownice zabespieczasz nakretke koronową zawleczką i gotowe. Tu niema żadnych łożysk tylko jedno pod kierownica i tyle. Chyba dość jasno to opisałem jak coś to pisz na priw a pomoge bo kilkanaście takich przekładni już zrobiłem,z resztą ja zetory znam jak własną kieszeń bo często naprawiam znajomym ze słowacji a tam jeździ tego masa. a jak zdjać kierownice z kolumny jeśli jest zapieczona i przez 8 lat niezdejmowana masz jakiś sprawdzony sposób na to Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
jasiu7745 2 Napisano Grudzień 18, 2019 Zaawansowany 2 256 ketlin23; ja mam dorobiony sciągacz i nim zdejmuje kierownice. Zwykłym też da rade bo nieraz sciągałem ,popukaj gumowym młotkiem i puści. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się