Skocz do zawartości

Piasta Orginał Ursus



Takie oto części pod nazwą ,,Orginał Ursus'' produkują. Nowa piasta i nawet koła nie można dokręcić bo się szpilki kręcą dookoła. Jakiś śmieszny odlew razem z frezem ma podtrzymywać szpilkę. Wszystko się obrobiło a na dodatek powiem, że nakrętka nawet nie była dociągnięta.




Rekomendowane komentarze

Tutaj to i tak pół biedy, w zeszłym roku w błocie i przy temperaturach bliskich zeru się na kartonie leżało i trzymało śruby od środka przy piaście przy przyczepce, i to takie co trzydzieści lat nie były odkręcane, bo brat stwierdził że nie ma co po pół przyczepki drewna wozić.... Pół biedy że na podwórko się udało dojechać....

Jestem aktywny na forum po to, aby słuchać Waszych opinii i sugestii. 

Interesują mnie wasze merytoryczne uwagi, które możemy przełożyć na poprawę naszych produktów.

 

Nasi inżynierowie nie bagatelizują żadnych sygnałów, które od was dochodzą.

Po świętach będziemy kontaktowali się na priv, aby określić sposób załatwienia reklamacji.

Następnie na podstawie konsultacji z niektórymi z Was zdecydujemy, czy dokonujemy zmian w omodelowaniu i obróbce piasty. Po przyszłej korekcie wykonamy sztuki próbne, które jeżeli ktoś z Was będzie miał ochotę - podeślemy na testy.

 

Co do kompetencji, chciałbym tylko nadmienić, że produkujemy w naszych fabrykach oryginały dla wszystkich największych na świecie producentów maszyn rolniczych.

Części projektowane i produkowane są przez ludzi, więc zawsze może pojawić się błąd.

I takie też błędy pojawiają się również w konstrukcjach, które produkujemy dla zagranicznych koncernów.


 

Absolutnie w żadnym wypadku nie uciekamy od odpowiedzialności.

Wchodzimy z Wami w te trudne dyskusje, ponieważ chcemy walczyć o Was - o POLSKICH ROLNIKÓW.

 

Będziemy informować na bieżąco.


 

Tymczasem życzę Wesołych i Spokojnych Świąt.


 

Jacek Mocny (POLSKA)

Gość

Opublikowano (edytowane)

Tak w kwestii szpilek:)(Zaś twoje są z Łuncetu ,wiec powinny być dobrze wykonane)   To , że ich numer katalogowy się zgadzał , to małe piwo ....... Niestety w większości sklepów królują produkty Indyjskie ..... A czemu tak jest ? Ponieważ każdy szuka tanio ..... A dokładność ich wykonania, wedle zalecanych norm to juz inna sprawa .... Kupić teraz na miejscu porządne śruby przelewowe z Łuncetu graniczy z cudem... a Czemu ? Bo są ciut droższe , ale nie ważne, że tego badziewia z importu nie idzie dobrze dokrecić ...Tak samo jest problem z dobrymi uszczelniaczami. Zakładasz a on i tak w niedługim czasie twardnieje i cieknie . Co do kwestii instalacji z ursusa , to jesli ktoś nie ma o tym pojęcia, to niech lepiej się za wymiane w tych ciagnikach nie bierze:) I po  drugie w tych instalacjach koncówki przewodów nie sa cynowane , tylko zarabiane tulejką miedziana :) Kraśnik kupili Chińczycy, ale produkuja nadal w Polsce dobre łożyska .Ludzie mają prace. Chyba , że ktos kupuje łozyska w czerwono -białych opakowaniach , to one nic nie mają wspólnego z Kraśnikiem, ponieważ logo FŁT sprzedali firmie z Warszawy, a teraz mają PBF :)  

56931986_620285091715264_4502176717590233088_n.jpg

Edytowane przez Bizon1201

@Bizon1201 A co trudnego jest w instalacji elektrycznej w Ursusie c360? Może niewyraźnie napisałem. Chodziło mi o to, że w "oryginalnej" instalacji część przewodów przykręconych do stacyjki nie było tulejowanych, a zwyczajnie "skrętka" była przyręcona. I moja myśl była taka, że skoro nie założyli tam tych tulejek, to mogli te końcówki chociaż pocynować.

Instalacja do ursusa c360 nie jest jakoś wybitnie skomplikowana @Aktis z tymi przewodami do stacyjki to loteria jest,zależy jak trafisz.Jedna instalacja będzie miała tulejowane końcówki a inna już nie,wg mnie osobiście najlepiej jeśli się kupuje instalację nową do ursusa to dobrze samemu końcówki przewodów popoprawiać po swojemu i będzie ok 

A co tu wymagać od firmy która nawet nie mówi gdzie co produkuje,jedynie co ratuje tą firmę to rzetelne podejście do klienta przez Jacka Mocnego.Dobrze jest chociaż osoba która nie ma w d*pie klientów no i można powiedzieć że stara się o dobro firmy ale mydlić oczy to mydlą.Instalacja Ursusowska jest za długa zdecydowanie dwa nie jest tak zrobiona jak oryginalna.Tą kwestię a dokładnie o złączeniu dwóch przewodów w jeden do lamp przednich wspomniałem.Przez pożałowanie konektorów nie można odłączyć przewodu od świateł na tunelu chłodnicy tylko muszę odłączyć z lewej i prawej lampy wyciągnąć całkowicie z maski i dopiero mogę wyjąć maskę.W fabrycznej lewa lampa miała oddzielny przewód prawa tak samo wystarczyło że z przewodu zasilającego odłączyłem 2 przewody wyciągnąłem z maski,maska zrzucona i ponownie mogłem sobie podłączyć przewody żeby mieć światła innymi słowy nie musiałem odłączać przewodów z lampy i ich wyciągać.Skopiujcie od A do Z jak części mają być zrobione potem próbujcie ludziom wciskać kit że jest "Oryginalne".

Edytowane przez Adi96
8 godzin temu, jackob1997 napisał:

Instalacja do ursusa c360 nie jest jakoś wybitnie skomplikowana @Aktis z tymi przewodami do stacyjki to loteria jest,zależy jak trafisz.Jedna instalacja będzie miała tulejowane końcówki a inna już nie,wg mnie osobiście najlepiej jeśli się kupuje instalację nową do ursusa to dobrze samemu końcówki przewodów popoprawiać po swojemu i będzie ok 

w naprawach instalacji to jesteś dobry😂

a mogli iść dalej i sprzedać zwitek kabla na bębenku i końcówki a resztę ,,zrób to sam"

  • Like 1
  • Thanks 1

Ja mam ich instalacje w 3 ciągnikach i jakoś nie mam dziwnych przypadków zwarc itd. Ursusa instalacje wymieniłem w 4 C-360, 3 C-330, i dwóch ursusach serii ciężkiej. Jak do tej pory nikt z moich znajomych nie ma z nimi problemów 🙂. A tak naprawdę lepszej gotowej instalacji jak ich się nie dostanie. Podobnie jak z przewodami akumulatorów. Instalacja w tych ciągnikach jest prosta ale naprawdę wiele osób nie ma o tym pojęcia, a pcha tam swoje ręce. Różne rzeczy widzialem..... Nikt nie musi się ze mną zgadzać. Gdybym nie miał doczynienia z taką ilością ich produktu, to bym się nawet nie wypowiadał 🙂

@witejusno co, naprawiłem instalację i działać działa, jeszcze zostało podpiąć przerywacz kierunkowskazów wraz z przełącznikiem kierunkowskazów i będzie git 

@Adi96 a nie lepiej przerobić podłączenie lamp przy chłodnicy tak żeby dało się ładnie od siebie wszystko odłączyć,czyli najlepiej wg mnie na kostkę (zdjęcie sprzed półtora roku) i jest lux odpinasz tylko kostkę i jest git.Wszystko się od siebie odłącza i nie trzeba nic grzebać w lampach itp ;) 

 

45993869_570998266681049_6398641465831981056_n_498986057280449.jpg

Edytowane przez jackob1997
2 godziny temu, Bizon1201 napisał:

Ja mam ich instalacje w 3 ciągnikach i jakoś nie mam dziwnych przypadków zwarc itd. Ursusa instalacje wymieniłem w 4 C-360, 3 C-330, i dwóch ursusach serii ciężkiej. Jak do tej pory nikt z moich znajomych nie ma z nimi problemów 🙂. A tak naprawdę lepszej gotowej instalacji jak ich się nie dostanie. Podobnie jak z przewodami akumulatorów. Instalacja w tych ciągnikach jest prosta ale naprawdę wiele osób nie ma o tym pojęcia, a pcha tam swoje ręce. Różne rzeczy widzialem..... Nikt nie musi się ze mną zgadzać. Gdybym nie miał doczynienia z taką ilością ich produktu, to bym się nawet nie wypowiadał 🙂

Potwierdzam, instalacja ursusa jest spoko, też komuś kiedyś tam montowałem i byłem zaskoczony na plus

1 godzinę temu, jackob1997 napisał:

@witejusno co, naprawiłem instalację i działać działa, jeszcze zostało podpiąć przerywacz kierunkowskazów wraz z przełącznikiem kierunkowskazów i będzie git 

@Adi96 a nie lepiej przerobić podłączenie lamp przy chłodnicy tak żeby dało się ładnie od siebie wszystko odłączyć,czyli najlepiej wg mnie na kostkę (zdjęcie sprzed półtora roku) i jest lux odpinasz tylko kostkę i jest git.Wszystko się od siebie odłącza i nie trzeba nic grzebać w lampach itp ;) 

 

45993869_570998266681049_6398641465831981056_n_498986057280449.jpg

ad1.w rozwlekłości roboty to jesteś jeszcze lepszy ode 🤣mnie

ad2.z tą kostką to masz rację ja też tak zrobiłem😎

  • Haha 1

@Bizon1201 ja nie twierdzę, ani że są dostępne do kupienia inne, lepsze instalacje, ani też nie twierdzę, że ta jest najlepsza z dostępnych. Nie mam porównania, bo kupiłem tylko tą jedną. Niestety widocznie trafiła mi się jakaś nieco felerna :( Na początku chciałem kupić przewody i robić samemu, ale doszedłem do takich samych wniosków, o których pisał @bratrolnika. Koszt zakupu dobrych przewodów jest na tyle duży, a do tego trzeba mieć czas na wykonanie tej instalacji, że odpuściłem i kupiłem gotowca. Zgadzam się z @Adi96, że podłączenie świateł przednich było w oryginalnej instalacji rozwiązane zdecydowanie lepiej. Nie wiem tylko czy gdzieś znajdzie te konektorki co wówczas były używane. Myślę, że nie ma co ciągnąć dalej tematu instalacji elektrycznej w tym temacie.

@jackob1997 No widać jakie ty masz pojęcie elektroniki dawać kostkę tam,gdzie jest ryzyko zachlapania wodą.Jeszcze mam się pieprzyć z podłączeniem.... 

A ponad to skoro nie wiesz o jakie końcówki męskie chodzi to się nie udzielaj bo chodzi o podwójne męskie które szły na przewód zasilający co wspomniał @Aktis 

 

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v