Skocz do zawartości

Piasta Orginał Ursus



Takie oto części pod nazwą ,,Orginał Ursus'' produkują. Nowa piasta i nawet koła nie można dokręcić bo się szpilki kręcą dookoła. Jakiś śmieszny odlew razem z frezem ma podtrzymywać szpilkę. Wszystko się obrobiło a na dodatek powiem, że nakrętka nawet nie była dociągnięta.




Rekomendowane komentarze

9 godzin temu, JacekMocny napisał:

Szanowny Panie Bartku, piasta koła Ursus jest najlepszą piastą dostępną na rynku dedykowaną do ciągników C-330/360.

Jednak mając na uwadze zadowolenie naszych klientów, rozpatrzymy opcję zmiany omodelowania odlewniczego.

Pozdrawiam,

Jacek Mocny

 

Ile razy komuś będziesz te bajki wciskał i mydlił oczy? Masz opinię klienta że materiał nie wytrzymuje macie problem z hartowaniem lub za bardzo hartujecie są duże naprężenia.Zbadajcie materiał a nie "najlepsza piastą dostępną na rynku" rzygać mi się chce od tych słów.Skoro numer katalogowy się zgadzał to nie była zwykła śruba a szpilka.I właśnie to jest wasz problem wszystko dedykowane od was..... Koła zębate muszą być zmieniane kompletami bo macie swój moduł gdzie oryginalnymi nie spasuje,ciekawe czemu Chełmno czy Korurs potrafią zrobić tak że ich nowe pasują ze starymi.Nie dość przypisujecie sobie oryginalność i robicie ludzi w ch****a to jeszcze od was trzeba kompletami kupować żeby grało.Dla Rolnika będzie obchodziło jak dosć tanio zrobić naprawę a nie płacić za każdą część suma sumarym i dochodzi kilka stówek więcej.Szpilki powinny pasować każde w jakim by w sklepie nie kupił.Po to jest numer katalogowy i część z normalizowana żeby pasowała bez problemu.Skoro szpilki są luźne to o czymś świadczy? Że robicie za duże otwory.Jeśli robicie te otwory po swojemu to sprzedajcie piaste z szpilkami,gorzej będzie jak przyjdzie szpilkę wymienić.Rolnik jedzie do sklepu po szpilkę parę zł chce wymienić a tu zonk bo kręci się w piaście.I co w tym wypadku? Rolnik zmuszony kupić cała piastę a co jak się bawić to się bawić... Niech wam ktoś wyślę starą piastę zmierzcie otwory i róbcie według starych wymiarów a nie że niby z dokumentacji robicie.Skoro jest luźna to minimum otwór jest większy o 0,04.

  • Like 3
  • Thanks 1
13 minut temu, bukat82 napisał:

@JacekMocny a Ten wasz tłumik sygnowany =U= .. jak będzie badziewny bo się szybko przepali lub jak będzie rzęził to też wina klienta będzie że założył na "nie dedykowany" silnik ??

Na pewno nie bedzie taki trwaly jak kiedys robili ... samo malowanie pozostawia wiele do życzenia.

Najlepsze te malowane na gorąco piecowka czy jakos tak sie mówi ;)

 

Adi96 napisał: 9 godzin temu, JacekMocny napisał: Szanowny Panie Bartku, piasta koła Ursus jest najlepszą piastą dostępną na rynku dedykowaną do ciągników C-330/360. Jednak mając na uwadze zadowolenie naszych klientów, rozpatrzymy opcję zmiany omodelowania odlewniczego. Pozdrawiam, Jacek Mocny   Ile razy komuś będziesz te bajki wciskał i mydlił oczy? Masz opinię klienta że materiał nie wytrzymuje macie problem z hartowaniem lub za bardzo hartujecie są duże naprężenia.Zbadajcie materiał a nie "najlepsza piastą dostępną na rynku" rzygać mi się chce od tych słów.Skoro numer katalogowy się zgadzał to nie była zwykła śruba a szpilka.I właśnie to jest wasz problem wszystko dedykowane od was..... Koła zębate muszą być zmieniane kompletami bo macie swój moduł gdzie oryginalnymi nie spasuje,ciekawe czemu Chełmno czy Korurs potrafią zrobić tak że ich nowe pasują ze starymi.Nie dość przypisujecie sobie oryginalność i robicie ludzi w ch****a to jeszcze od was trzeba kompletami kupować żeby grało.Dla Rolnika będzie obchodziło jak dosć tanio zrobić naprawę a nie płacić za każdą część suma sumarym i dochodzi kilka stówek więcej.Szpilki powinny pasować każde w jakim by w sklepie nie kupił.Po to jest numer katalogowy i część z normalizowana żeby pasowała bez problemu.Skoro szpilki są luźne to o czymś świadczy? Że robicie za duże otwory.Jeśli robicie te otwory po swojemu to sprzedajcie piaste z szpilkami,gorzej będzie jak przyjdzie szpilkę wymienić.Rolnik jedzie do sklepu po szpilkę parę zł chce wymienić a tu zonk bo kręci się w piaście.I co w tym wypadku? Rolnik zmuszony kupić cała piastę a co jak się bawić to się bawić... Niech wam ktoś wyślę starą piastę zmierzcie otwory i róbcie według starych wymiarów a nie że niby z dokumentacji robicie.Skoro jest luźna to minimum otwór jest większy o 0,04. Nic dodać, nic ująć, czekamy na odpowiedź @JacekMocny

  • Like 1
1 godzinę temu, Mich9 napisał:

Adi96 napisał: 9 godzin temu, JacekMocny napisał: Szanowny Panie Bartku, piasta koła Ursus jest najlepszą piastą dostępną na rynku dedykowaną do ciągników C-330/360. Jednak mając na uwadze zadowolenie naszych klientów, rozpatrzymy opcję zmiany omodelowania odlewniczego. Pozdrawiam, Jacek Mocny   Ile razy komuś będziesz te bajki wciskał i mydlił oczy? Masz opinię klienta że materiał nie wytrzymuje macie problem z hartowaniem lub za bardzo hartujecie są duże naprężenia.Zbadajcie materiał a nie "najlepsza piastą dostępną na rynku" rzygać mi się chce od tych słów.Skoro numer katalogowy się zgadzał to nie była zwykła śruba a szpilka.I właśnie to jest wasz problem wszystko dedykowane od was..... Koła zębate muszą być zmieniane kompletami bo macie swój moduł gdzie oryginalnymi nie spasuje,ciekawe czemu Chełmno czy Korurs potrafią zrobić tak że ich nowe pasują ze starymi.Nie dość przypisujecie sobie oryginalność i robicie ludzi w ch****a to jeszcze od was trzeba kompletami kupować żeby grało.Dla Rolnika będzie obchodziło jak dosć tanio zrobić naprawę a nie płacić za każdą część suma sumarym i dochodzi kilka stówek więcej.Szpilki powinny pasować każde w jakim by w sklepie nie kupił.Po to jest numer katalogowy i część z normalizowana żeby pasowała bez problemu.Skoro szpilki są luźne to o czymś świadczy? Że robicie za duże otwory.Jeśli robicie te otwory po swojemu to sprzedajcie piaste z szpilkami,gorzej będzie jak przyjdzie szpilkę wymienić.Rolnik jedzie do sklepu po szpilkę parę zł chce wymienić a tu zonk bo kręci się w piaście.I co w tym wypadku? Rolnik zmuszony kupić cała piastę a co jak się bawić to się bawić... Niech wam ktoś wyślę starą piastę zmierzcie otwory i róbcie według starych wymiarów a nie że niby z dokumentacji robicie.Skoro jest luźna to minimum otwór jest większy o 0,04. Nic dodać, nic ująć, czekamy na odpowiedź @JacekMocny

Zaspawac szpilki :D

 

Tylko parę osób rozumie po co ta cała nagonka. Mi nie chodzi o to, żeby zepsuć reputację firmy bo ja sobie to zaspawam, ale mi chodzi o to, że płacimy pieniądze za drogie części nie potrzebnie. Przecież jeżeli tak się robi w tych częściach z ,,najwyższej półki'' to już lepiej oszczędzić parę zł i kupić podróbkę i tak trzema spawać. Mam nadzieję, że teraz niektóre osoby zrozumieją.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v