Skocz do zawartości


Podnoszenie mocy w case mx z 110 na 145 koni i 620 niutonow :)

Rekomendowane komentarze

Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.

  • Like 2
  • Thanks 1

Tu możesz poczytać co masz wrzucone w ciągnik:


A tu link do kanału YT:
https://www.youtube.com/user/mk2g60/videos

Wczoraj byłem w okolicach Poznania i już za miesiąc pokażę 6105R po tuningu które na polu ma zero przyrostu mocy.
A w tym tygodniu jeszcze JD 7530 Premium, które strasznie klepało na zimnym i "spece" z czech (i kiolka innych firm i serwisów) stwierdzili, że nie jest to do zrobienia programem 9_9

6 godzin temu, Krzysztof81 napisał:

Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.

no i co w tym dziwnego ? taniej jest wgrywać różne programy niż produkować to każdej mocy inny silnik .... a nie każdy potrzebuje 150 czy więcej km a jednocześnie nie chce wyżyłowanej 4ki która zdycha przy obciązeniu

Krzysztof81 napisał:

Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.

nie jest tak do końca np john deere 6630 6830 6930 mają inne sprzęgła i nawet masą się różnią sąsiedzi mają 68 i 69 i jest 200kg różnicy a ciągniki tak samo wyposażone i na takich samych kołach. 66 to w ogóle jest delikatniejszy i lżejszy.

10 godzin temu, Krzysztof81 napisał:

Dziwne to wszystko. Wypuszczają fabryki serje ciągników od 120 do 180km różniących się tylko oprogramowaniem silnika no i ceną. Nie wiadomo czemu różnica między najsłabszym a najsilniejszym jest cenowo bardzo duża więc ktoś wyczuł kasę przyjeżdża z laptopem wgrywa program z większego modelu podlączy hamowanie, ściemnia coś pół dnia żeby chłop nie przypierdolił się że 4tysie za 15 minut roboty, robi wydruk z hamowni,fakturka i do domu. Janusz zadowolony bo kupił Niuholanda która ma 120 koni A ledwo ciągnie 4 skiby a teraz będzie miał 160 i można pochwalić się somsiadowi że ma czipowany ciagnik cokolwiek to jest. Firma też zadowolona bo skasowała 4 tysie za pół dnia sciemniania.

brawo ty

Panowie taki z innej beczki ale mam problem z Case mx 135 a mianowicie nie podnosi ładowacza czołowego, tylny podnośnik nie reaguje... wczoraj wszystko działało tylko, że jakby z opóźnieniem...  zanim podniósł maszynę trzeba było odczekać tak z 10 sekund, ładowacz podnosił tylko, że wolno a ,,najlepsze" w tym wszystkim jest to że próbując podnieśc maszyne i jednocześnie tura ( w tym samym czasie ) tur przez tą chwile zaczął działać poprawnie (tak jakby był wiekszy przepływ oleju...Podczas jazdy przerzucając półbiegi też działał z opóźnieniem a nawet był w stanie się zatrzymać...  Dodam że filtr oleju jest wymieniony, poziom jest prawidłowy na wyświetlaczu jest 0.  a było raz 0  a raz 0.   Nie wiem czy winą jest jakiś elektrozawór który blokuje przepływ oleju ?> od czego zacząć ?>  jak sprawdzić ciśniene i jakie powinny być parametry ?> Z góry dzięki za odp

Hombre napisał: Panowie taki z innej beczki ale mam problem z Case mx 135 a mianowicie nie podnosi ładowacza czołowego, tylny podnośnik nie reaguje... wczoraj wszystko działało tylko, że jakby z opóźnieniem...  zanim podniósł maszynę trzeba było odczekać tak z 10 sekund, ładowacz podnosił tylko, że wolno a ,,najlepsze" w tym wszystkim jest to że próbując podnieśc maszyne i jednocześnie tura ( w tym samym czasie ) tur przez tą chwile zaczął działać poprawnie (tak jakby był wiekszy przepływ oleju...Podczas jazdy przerzucając półbiegi też działał z opóźnieniem a nawet był w stanie się zatrzymać...  Dodam że filtr oleju jest wymieniony, poziom jest prawidłowy na wyświetlaczu jest 0.  a było raz 0  a raz 0.   Nie wiem czy winą jest jakiś elektrozawór który blokuje przepływ oleju ?> od czego zacząć ?>  jak sprawdzić ciśniene i jakie powinny być parametry ?> Z góry dzięki za odp Ja w tym roku zmieniłem pompe olejowa i moze ucb zaczyna siadac zaczynal sie blokowac sam podczas skrecania jazdy.czy podnoszenia maszyny :) a cisnienie.jedynie.przez filtr sprawdzisz.u góry masz zaślepke zakuc wąz i cos do pomiaru z.dokladna.skala nawet od.pistoletu do.powietrza servis moze.sprawdzic.po przez przeplywomierz

No a tego to chce mi się  śmiać.

 MX ma pompę mechaniczną, dokładnie i w tamtym roku w wrześniu za remont pompy i wtrysków dałem 2,8 tyś z czego pompa kosztowała 1,3 tyś, wszystko na oryginalnych częściach. 

Podkrecił mi moc z 150 na 170 km albo więcej w cenie.

Niestety za dużo mocy miałem w w tym tygodniu skręciłem ją. Miałem efekt mocnego kopcenia. 

Dla nie wtajemniczonych, tą pompę nie ustawia sie tylko zewnętrzymi śrubami, ją trza wyjąć i dać na stół, rozebrać i ustawić całą. Takie podkręcenie śrubkami z zewnątrz daje przeważnie tylko zwiększenie poboru paliwa, a tu nie o to chodzi. 

Oczywiście żadna firma  tuningowa taki tego nie potwierdzi. Podkręcą śrubki zrobią wydruk i skasują 4 tys.

  • Thanks 1
1 godzinę temu, Mytcarek napisał:

Juz nudza mnie te komentarze ciagnik zostal przygotowany pod to nie ze tak od razu 35 koni mu wrzucilismy nowa pompa paliwa nowe wtryski nowe turbo nowa pompa olejowa nie kosztowalo to 4 tys tylko 600zl jak juz i nie ma co sie nakrecac za dużo

To tylko pomiar zrobili? Czy coś kręcili "śrubą". Bo na śląsku 300zł pomiar kosztuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v