Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

no tak ale silnik z skrzynią tylko grzeją więc jest jak się schłodzić , a w ciężarowych  od asfaltu grzeje zamiast odbierać ciepło w trasie to schłodzi ale w korku nie , a i budowa ciągnik prześwit ma to lepszy obieg powietrza , a w koparka zapomniałem dodać że jeszcze silnik prawie same pompy napędza to i olej się grzeje to dodatkowe źródłu grzania do tego konstrukcja zwarta 

w którym ? W koparce gorzej bo same prawie pompy i wszystko się nagrzewa 

 

A w bizonie silnik odkryty zresztą jak w większości , ciepło idzie w górę odrazu , druga sprawa jak silnik sprawny to i 80-90 stopni bedzie tylko miał , w volvo 830 silnik niby zabudowany bo z boku chłodnica , naokoło blachą zakryty jak i z góry ale z dołu ma szczeliny duże i też się nie grzał 

Ba raz mi w 6 cyl fiacie silnik się grzał w orce a z 25 C było mniejszy bieg i się nie grzeje ale za lekko ma , w końcu w domu chłodnicę patrze a tam cała w kurzu zabita calutka prawie po 2 godzinach przedmuchiwania dopiero była drożna i w polu się już nie grzał w cale 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v