Taki oto przykry psikus. Ciągnik 1800h, 6 lat. Ktoś z Was przerabiał temat?
sztafek#8482; 250 Opublikowano 27 Lutego 2019 Nie trzeba nowego turbo. U mnie wymienili sam aktuator i chodzi bez problemu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467145
Root Admin yacenty 4959 Opublikowano 27 Lutego 2019 było delikatnie poniżej minimum Ale płyn w zbiorniczku był. uzupełnione. czekamy na odpowiedź z serwisu Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467146
lukasz_1994 1 Opublikowano 27 Lutego 2019 kolega @ariss to chyba w danzapie pracuje, tam tylko żeby na kasę naciągnąć bez potrzeby Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467149
ariss 26 Opublikowano 27 Lutego 2019 @lukasz_1994 najlepiej bez kalibracji wymienić sam aktuator a jak się rozpadnie turbina i pociągnie opiłki na tłoki to trzeba robić silnik chłodnicę spalin itp i jaki ten John Deere kijowy. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467169
peugeot 387 Opublikowano 27 Lutego 2019 Teoretycznie nawet jak ciągnik przejdzie badanie spalin , ale konstrukcja silnika będzie niezgodna z homologacją to lipa . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467177
Gość Opublikowano 27 Lutego 2019 3 godziny temu, ariss napisał: a sorry bo to erka to akcja do 5 lat lub 6 tys godzin potem klient 100 procent zestaw turbo, nowy kolektor zaślepienie aktuator ok 12 koła nie zależnie od roku produkcji ciągnika, w 4 cyl. akcja zakończona w 2018 r listopad? Jak to? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467229
iron 1040 Opublikowano 27 Lutego 2019 kolega ma 6140 r i też miał jakąś akcję z turbo Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467245
Root Admin yacenty 4959 Opublikowano 27 Lutego 2019 czekamy na decyzję z Niemiec pod jaki program ciągnik podchodzi. Serwisant zgral coś z kompa i wysłał do analizy Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467247
iron 1040 Opublikowano 27 Lutego 2019 Ogólnie cała suszarka z nastawnikiem pewnie pod 15 k. mi jak wymieniali na gwarancji to 9 k kosztowała 9 lat temu a do NH 7030 ok. 10 w tamtym roku a tam chyba nie ma vtg Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467255
johniy861 78 Opublikowano 27 Lutego 2019 @iron ale mówisz te ceny na oryginalnych częściach tzn od dilera? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467263
Gość Opublikowano 27 Lutego 2019 aktuator co on robi, odpowiada za kierownicę vtg? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467299
johniy861 78 Opublikowano 27 Lutego 2019 @up dokładnie. Steruje łopatkami spalin w turbo. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467342
iron 1040 Opublikowano 27 Lutego 2019 Tak to jest nastawnik w autach też padają. grucha lepsza ale mniejprecyzyjna ceny za turbo do mojego serwis ,do nh .podobno Osadkowski Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467402
Sadek 1392 Opublikowano 27 Lutego 2019 Odnośnie normy spalin: https://ciechanowinaczej.pl/artykul/policyjne-dzialania/613321.amp Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467408
peugeot 387 Opublikowano 27 Lutego 2019 Test na zadymienie to przejdzie nawet stary diesel w dobrym stanie . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467411
Arek 220 Opublikowano 27 Lutego 2019 22 godziny temu, PATr napisał: Wystarczy zostawić puszkę po dpfie tylko pustą, rozgrzany silnik spełni normę bez żadnego problemu, problem ze spalinami jest tylko na zimnym silniku Nawet jak wejdą przepisy nakazujące badanie spalin to nie prędko diagności będą tak dokładnie sprawdzali traktory a jeśli to wejdzie to jednak zdecydowanie lepiej jest teraz wywalić cały filtr i wstawić rure a w razie potrzeby kiedyś w przyszłości znów zamontować filtr. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467500
Root Admin yacenty 4959 Opublikowano 27 Lutego 2019 2 lata temu bym się nie zastanawiał - dziś przy całej tej smogowej nagonce wcale sie nie zdziwie jak w nocy podpisza ustawe i za tydzien kazdy pojazd bedzie trzepany Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467506
Gość Opublikowano 27 Lutego 2019 iron napisał:Tak to jest nastawnik w autach też padają. grucha lepsza ale mniejprecyzyjna ceny za turbo do mojego serwis ,do nh .podobno Osadkowskigrucha lepsza , może mniej precyzyjną ale kosztuje grosze i mało kiedy się psuje, chyba tylko jak straci podciśnienie . yacenty napisał: 2 lata temu bym się nie zastanawiał - dziś przy całej tej smogowej nagonce wcale sie nie zdziwie jak w nocy podpisza ustawe i za tydzien kazdy pojazd bedzie trzepany jeszcze długo minie zanim coś takiego zrobią. smogowa nagonka jest i będzie ale heh zaczyna to sięgać głupocie totalnej, w Krakowie od września nie zrobisz sobie grilla, nie upieczesz kiełbasek na ognisku, i nie kupisz pizzy z pieca opalanego drewnem! także debilizm goni debilizm! masz przykład walnęła ci pierdoła i cię unieruchomiła kolego, gówna nie naprawisz tylko trzeba nowe , pytanie czy to ekologia czy tylko wyrywanie kasy przez koncerny? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467560
Sadek 1392 Opublikowano 27 Lutego 2019 W ekologi to głównie o kasę chodzi a nie czyste i zdrowe środowisko. Dziś jest taniej wymienić cały podzespół niż go naprawić a stary wyrzucić na śmieci. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467590
Arek 220 Opublikowano 27 Lutego 2019 Tak samo z samochodami hybrydowymi, ich produkcja i późniejsza utylizacja zostawia większy "ślad węglowy" niż klasyczny samochód przez całe swoje "życie". Ta ekologia to przede wszystkim dojenie kasy z klientów a w znacznie mniejszym stopniu dbanie o planete. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467607
Gość Opublikowano 27 Lutego 2019 zawsze tak było , koncerny mają gdzieś planetę , śmiem powiedzieć że to oni nakręcają spirale ekoidiotyzmu! kiedyś końcówka wtrysku kosztowała góra 100zl i jeździło się 300tys a dziś wtryski wytrzymują 200tys i kosztuje komplet nawet 10tys. u Jacka siadła pierdoła składająca się z silniczka elektrycznego i układu scalonego, koszt wyprodukowania może góra 100zl a ile trzeba zapłacić w serwisie każdy wie, ale cóż na zwykłym sterowaniu nie dało by się go wydoić z kasy a na tym się da! poszukaj sobie elektryka dobrego może ci to ogarnie za mniejsze pieniądze. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467614
Mikruss 537 Opublikowano 27 Lutego 2019 z tymi normami spalin to jedna wielka ściema. przykład opel stary na euro IV 3.2 v6 z 3 katalizatorami (kiedyś tam były p) próbe na czystość spalin przechodzi celująco....łotafak....to na uj to montują.... Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467623
Gość konteno Opublikowano 27 Lutego 2019 to ma napędzac gospodarke i tyle , i może bardziej dla miastowych bo krótkie odcinki i częsta jazda niedogrzanym silnikiem robi swoje z emisją spalin Przed chwilą, zetorlublin7341 napisał: ... jeszcze długo minie zanim coś takiego zrobią. smogowa nagonka jest i będzie ale heh zaczyna to sięgać głupocie totalnej, w Krakowie od września nie zrobisz sobie grilla, nie upieczesz kiełbasek na ognisku, i nie kupisz pizzy z pieca opalanego drewnem! także debilizm goni debilizm! ... Kraków to akurat ewenement lokalizacyjny w skali kraju i związane z tym perypetie ze smogiem podczas bezwietrznej zimowej pogody więc próbują coś z tym zrobić Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467655
Gość Opublikowano 27 Lutego 2019 kolego powiedzieć ci że gówno to da! zostają jeszcze auta i pył zarówno z klocków hamulcowych jak i z tarcz sprzęgłowych ;) a dwa poczytaj jak debile zabudowaly naturalne tunele aerodynamiczne blokowiskami, to mają jak mają! wybudujesz sobie dom z kominkiem i ci ekooszolomy zakarza palić bo smog! mam kolegę który ma jedną z lepszych pizzeri w Krakowie opalana brzoza, powiedział że nie przestanie i pójdzie z nimi do sądu, kasy ma jak lodu i myślę że wygra bez problemu. ale odbiegamy od tematu , pomijając to paru kretynów z eko w nazwie zniszczyło kilka super dobrych silników diesli i benzynowek , albo tak ci zmusza producentów że ci nawala tak gówna do silnika że po kilku latach łapiesz się za serce jak się dowiadujemy ile co kosztuje i z widoku blacha usterka ciągnie za sobą grube tysiące Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2467677
szymong1234 37 Opublikowano 1 Marca 2019 Dnia 27.02.2019 o 07:48, yacenty napisał: było delikatnie poniżej minimum Ale płyn w zbiorniczku był. uzupełnione. czekamy na odpowiedź z serwisu Nam serwisant kazał trzymać poziom płynu chłodniczego sporo ponad stan a i tak turbo padło. Raz na gwarancji wymienili a później po gwarancji jak padło w ramach akcji serwisowej. Jak drugi raz zmieniali to dodatkowo kolektor nowy założyli nam i chłodzenie turbiny przerobili z aktywnego na pasywne. Na razie działa. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/747954-john-deere-6140r-ecu-64107/page/3/#findComment-2468621
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się