Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

No nie bez powodu nie wypisali historii serwisowania. Właściciel został z ręką w nocniku i nawet do fabryki nie mógł zgłosić problemu. Podobno Polska uważana jest za państwo mniej wymagające, dlatego do nas idzie ten gorszy sprzęt. No ale nie ma się co dziwić, jak nas za takich nawet nasze rodzime marki uważały. Na eksport wysyłały o wiele lepszy sprzęt niż na nasz rynek. Jak ktoś ma ursusa w wersji de luxe to wie o czym mowa.

przecież miał sobie strzelać w kolano? miał mówić jak co naprawic? o to chodzi żeby poszła fama że jest taki człowiek który naprawi za dobre pieniądze a nie tak jak np korbanek z grubej rury jak to można bylo się dowiedzieć z jego filmów nie zawsze do końca naprawione i w koło macieju serwis i serwis.. jak się komuś nie podoba to niech buli i tyle u pana Pawła

A niby czym miał sobie strzelić w kolano? Bo to tylko on potrafił zdiagnozować problem... Mógł obgadać problem bo po pierwsze trzeba mieć sprzęt do napraw nowszych maszyn, po drugie pierwszy lepszy mirek nie naprawi sam jeżeli się na tym nie zna, co z tego że mu powiesz ocb jak on itak nie skuma. Na pewno pewne błache problemy ten gościu rozwiązuje na telefon bez wyjazdu xxx km więc wtedy tez można stwierdzić, że strzelił sobie w kolano xD 

Raczej w byle stodole takiego fendta się nie naprawi. Również potrzebne jest oprogramowanie, bez którego przeważnie trafnej diagnozy się nie postawi. Do tanich rzeczy to nie należy. No i jeszcze kwestia części. Zwykły użytkownik przeważnie zamawia je przez serwis korbanka. Spora część z tej ceny zostaje w serwisie. On pewnie zamawia z innych źródeł, może prosto z Niemiec więc ceny też mogą być trochę inne. Myślę, że nawet jeśli powiedziałby co i jak naprawić w Vario, to nikt sam za to by się nie zabrał, bo wydaje się to zbyt skomplikowane, dla zwykłego użytkownika takiego ciągnika.

za 60 tyś jest 5 mocarnych ursusów c 360, albo 3 super hiper mocarne jak np. moja z bebechami od zetora i wtedy takiego JD objeżdzają i w robocie i w paliwie i ten ryk na polu :D cała gmina wie że orkę robisz bo dym 3 wsie dalej widać, a jak już co jest nieprawdopodobne się jednak zepsuje i nie znasz się na mechanice nic, to wołasz Gienka co był mechanikiem w PGR spod sklepu i za flaszkę i kilo krakowskiej podsuszanej remont kapitalny robi :D

  • Haha 1

@Henius91, tu nie chodzi o miejsce do napraw, o diagnoze, tylko o merytoryke i sposób wypowiedzi. Beznadziejnym jest wyśmiewanie innych i uważanie siebie za nieomylnego i wszechwiedzącego. Ja zgadzam się, że większość serwisów odwala fuszere, bo sam poprawiałem po serwisantach różne rzeczy, ale denerwuje mnie takie podejście i teksty jak w filmikach. I nie strzelałby sobie w kolano, gdyby faktycznie coś pokazał, a nie tylko jak się wozi fendami.

  • Like 1

Naśmiewał się głównie z serwisu korbanka, ale nigdy tego nie mówił wprost. Szczerze mówiąc pewnie dzięki temu miał taką oglądalność, bo to co tam się odwala to woła o pomstę do nieba. Teraz sprowadzają używane fendty od szwabów, trochę poczyszczą, podmalują gdzie trzeba i sprzedają jako w pełni sprawdzone przez serwis. 

ten co się fendami wozi to jego filmy są na zasadzie było popsute "coś " ale zrobił i przyspiesza w 7 sekund do odcięcia i na 20 filmach to samo że vario ma w 7 sekund czy tam w 6 w mocniejszym przyspieszać. Nawet jakby pokazał krok po kroku jak coś naprawić to moze 5 na 100 by to powtórzyło, jak ktoś nie wie jak coś działa, nie ma schematów , narzędzi, komputera to nic nie zrobi nic kompletnie i pracy mu nie zabierze, jak ktoś o czymś nie wie albo sie nie zna to i oglądając poradnik jak ugotowac zupe to nie powtórzy i spierd*li.

4 godziny temu, Krzysztof81 napisał:

Nie wiem jak w ogórach ale trochę pojeździłem F Vario 926 i rzeczywiście komfort pracy niesamowity, tylko jak mówił właściciel dbać o oleje i nie używać skrzyni do hamowania to trochę pochodzi. A jak będzie miał 10 tyś mth to się sprzeda do Polski...

@Krzysztof81 o co tu dokładnie chodzi z tym hamowaniem bądź niehamowaniem skrzynią biegów?

 

 

5 godzin temu, Bartek933 napisał:

A co ma powiedzieć mój wujek z NH w którym przy 1,6 tys padło łożysko w skrzyni i dalej samo poszło. Koszt 3x tys zł.

 Jaka skrzynia?

Edytowane przez Kos_pl

Ale jazda, teraz u siebie remont skrzyni w case jxu czyli to samo co ten new Holland i wymieniam 3 łożyska i 5 waleczkowych i rewers i koszt to około 2.5 tyś, za 30 tyś to powinni nową skrzynię przywieźć i zamontować 😂😂😂. To bardzo proste ciągniki, najdroższe łożysko u dila kosztuje 600 zł a na necie można za pół ceny ogarnąć.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v