Skocz do zawartości

John Deere


krzysiek1979

Angol miał naprawde szczescie ze dojechał na farme bo jeszcze troche i koło by odpadło.Jest to 6R135 z przebiegiem nie cale 3 tys godz..Oficjalnie rozlecialo sie łożysko .

  • Haha 2



Rekomendowane komentarze

Tak gadają tylko ci, co nie mają o tym pojęcia. Swoją drogą to ta obudowa nie wygląda zbyt solidnie jak na ciągnik tej wielkości 

Odnośnik do komentarza

😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Odnośnik do komentarza

Ta nie psują się- jak zajade na serws Jd to chlopaki tak są zawaleni robotą że masakra.Stoi tego wiecej do naprawy jak nowych do sprzedania.

Odnośnik do komentarza
krzysiek1979 napisał:

Ta nie psują się- jak zajade na serws Jd to chlopaki tak są zawaleni robotą że masakra.Stoi tego wiecej do naprawy jak nowych do sprzedania.

Właśnie dlatego taka jakość materiału dziś, sprzedać ciągnik jedno , zarobić na serwisie drugie . Przy dzisiejszych technologiach udało by się zrobić bardzo trwałe graty, ale gdyby robili na jakość to by zabankrutowali , jak Mercedes lata temu

Odnośnik do komentarza
8 minut temu, cris10 napisał:

... Przy dzisiejszych technologiach udało by się zrobić bardzo trwałe graty, ale gdyby robili na jakość to by zabankrutowali ...

albo by musiałoby być odpowiednio drogie by producent sobie zrekompensował mniejszą awaryjność i brak tak dużego zarobku na częściach zamiennych 

Odnośnik do komentarza

Powiem wam ze seria 6R słabo wypada wg starszych modeli .Kiedys jak zaczynalem tu robote mialem jeszcze takiego kanciastego jd 8 tys godzin miał.Oleju nie brał i był nie do zarzniecia .Raz pod górę jechalem i walnął wąż od wody 20 ton na haku nie ma sie gdzie zayrzymac.I pilowalem go bez wody kawał drogi wszystko na desce na czerwono swiecilo.Z pod glowicy bomble oleju i uj mu sie stało.Serwis przyjecal nowy wąż plyn i rura szlag go nie trafił.

Odnośnik do komentarza

Chyba że ten angol spieszył się do bazy bo fajrant i na skróty przez rowy jechał. Bo że tak zwolnica pękła to albo kierowca wariat albo materiał gownolit.

Odnośnik do komentarza

Mlody chlopak z 19 lat z nim to zawsze są jaja.Jak już zaczepił przyczepe to nogi nie złożył i zaraz pogiete w uj a przyczep ze 20 mamy.To samo wtyki- światła i hamulce poobrywa.Zawsze ma pecha ale to syn jednego z managerów i wszystko w temacie.

Odnośnik do komentarza

No ale jakby nie było to je dżon der, jego nic nie powinno złamać, jedynie od braku oleju w silniku to przysługuje tłokom stanąć.

Odnośnik do komentarza

Tam każdy ma swój ciągnik? Bo patrząc po zdjęciu to nieźle upierdzielony ten JD, jakby nikt o niego nie dbał. I nie jest to błoto z ostatniej roboty, tylko widać, że zalega już ładny czas 

Odnośnik do komentarza

Albo polak... Nie jeden na yt nagrywa syf w ciągniku na parę cm. Jeden mówi brudny, bo musi pracowac a drugi trzeba by posprzątać... i tak już od 2 lat...

Odnośnik do komentarza

Tak kazdy ma swój ciagnik na sezon.Ten od nowosci chodził z opryskiwaczem KV zawieszany plus zbiornik z przodu.Panowie to anglia jestem od 5 stycznia i moze nie padało 5 dni do dzisiaj .Ciagniki pracują w polu codziennie ktoś utopi ciagnik wiec jak mają wygladac te maszyny Ja swojego claasa umylem w sobote a dzisiaj już ujeb .

Odnośnik do komentarza

Też kiedyś kabel w przyczepie wyrwałem akurat na kostce pod ramą a na przyczepie pszenica, co kurw narzucałem przy przykręcaniu kabelków to masakra dobrze że w kostce zostały kolory, chwila nieuwagi i problem na pół dnia :)

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v