Skocz do zawartości

Ursus c -360


sulos

w oddali c 385




Rekomendowane komentarze

DTaras napisał:

Tylko 3? To za dużo nie głaskał. Nie miał czego chyba - zmieniałeś końcówki?

teraz wszystko seria, zrobiony na 153km 303 Nm, tak jak mówisz wszystko było okej i za bardzo nie było co poprawiać, mówił że jeszcze może z trochę koksu dać ale to już będzie dymil mocno, kazał końcówki wymienić i turbine od 130 konnego + fmic i 170 koni w zasięgu ale za te 20 koni to nie warto bo fmic + nowe końcówki + pewna turbina to wyjdzie pod 2 tys żeby to pewne było.

18 minut temu, Uziu92 napisał:

teraz wszystko seria, zrobiony na 153km 303 Nm, tak jak mówisz wszystko było okej i za bardzo nie było co poprawiać, mówił że jeszcze może z trochę koksu dać ale to już będzie dymil mocno, kazał końcówki wymienić i turbine od 130 konnego + fmic i 170 koni w zasięgu ale za te 20 koni to nie warto bo fmic + nowe końcówki + pewna turbina to wyjdzie pod 2 tys żeby to pewne było.

fmic z orurowaniem lekko 500, turbo ze szrotu 700, a pewne 1500 końcówki z robotą 400 + nowa mapa 500:) więc 2tys lekko :) założe się że przy 153hp ledwo trakcje ma. Ostatnio w roztopy S60 185hp jeszcze przy 100km/h przy rozpędzaniu rzucał mi przodem, 16cali 205 guma:( 

tylko widzisz turbo ze szrotu albo się trafi i będzie działać, albo się rozleci przy pierwszym bucie, także loteria, a reszta tak jak piszesz. Gumy tez mam 205 to na mokrym na 1 i 2 biegu trakcji nie ma, na suchym na 2 potrafi piszczeć, na 3 juz jest trakcja, także dodatkowa moc to do wykorzystania tylko na biegu 3-4-5 bo jak na siwatłach na jedynce czy 2 przywale to samochód w miejscu stoi a tylko pisk idzie albo się koło kręci w miejscu takze 4x4 juz by wskazane bylo, dlatego odpusciłem, co innego jakby passat był w 4motion :D

ja już nie kombinuję, troche kasy szkoda w taki stary wehikuł pchać, zaplecze mam, znam się na tym więc wszystko bym sam zrobił prócz hamowni, ale i tak tego nie wykorzystam bez 4x4 , po za tym przy takiej mocy już by się należało np jednomas z 1Z załozyć ze sprzegłem albo z vr32 bo zaraz poleci, do tego lepsze heble, bo nie sztuka się rozpędzić a sztuka zahamować, a to już spora masa i ori hamulce mogą w pewnych warunkach nie wyrobić, do tego przydało by się pompę zrobić na tłoczku 11mm , bo afn akurat ma 10mm, ahu czy tam któryś miał 11 więc kolejne modzenie, walek ostrzejszy z SDI, wydech odetkać z katalizatora i pewnie te 180km+ osiągalne wtedy bez większych problemów, ale to juz koszt równowartości auta, roboty nie licząc i czasu, a i zaraz po drodze też by coś wyszło,  bo i w sumie kolektor ssący ze 130 konnego by się przydał, a to zaraz redukcje i flansze, pobawić sie można i fajna to sprawa jak ktoś ma czas i kasę na takie rzeczy.

2 godziny temu, Firewall88899 napisał:

A ja się zastanawiam czasami po co ludzie auta wielkości takiego Leona czy golfa - małe, ciasne i ogólnie słabo prowadzące się modza na ponad 200 koni? To jest chyba sztuka dla sztuki. Wolę mieć 200 koni w dużym i wygodnym aucie, a nie w małej puszce od VW.

właśnie to samochody pokroju leona/focusa super się prowadzą. Wystarczy spojrzeć jakie czasy mają w wyścigach (nie mowie o 1/4mili xd). dlaczego galant gorzej wypada od lancera chociaż galant miał mocniejszy silnik?:)

ale jesli chodzi o wygodę to w focusie/leonie jej się nie znajdzie za małe xd

Edytowane przez Genius9872

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v