Skocz do zawartości

Tuleja massey feruson



Tak wygląda tuleja od której wypala uszczelkę nie wiem czy dobrze patrzę ale względem bloku ta pierwsza jest niżej niż druga i do tego ma pęknięcie




Rekomendowane komentarze

rolnik matoł się śmieje a pojęcia nie ma że ten sam silnik ma w swoim padle... wiecznie to jeździć nie będzie więc zamiast cwaniaczyć to już byś szukał dobrego zakładu żeby takiej samej kaszany nie odjebał

 

Zdun pewno tego nie wkładał osobiście no ale raczej powinien mieć pewną szlifiernie... coś ni pykło

Edytowane przez lukbold

Nie mam jak przyłożyć bo silnik jest złożony i cały czas nim jeżdżę zdjęcie zrobiłem wymieniając uszczelkę latem teraz to ja go chyba wyciągnę wrzucę na przyczepkę zawiozę gdzie został złożony i...... no właśnie kto za to powinien zapłacić? mechanik twierdzi że nie jego wina tylko zakładu  ale on to zlecał zakładowi bo oni to wkładali to wziął to na siebie a powiedział że za darmo tego nie zrobi tym bardziej ze już po gwarancji  no mówię mu fakt że po gwarancji ale problem ciągnie się od czasu remontu czyli gwarancja powinna obowiązywać do rozwiązania problemu zakład zapewne swój błąd naprawi tylko pewnie moje materiały i pytanie czy mi jedną wymienią czy komplet bo jedna to trochę po ch..... Nie dostałem się dziś do rzecznika praw konsumenta żeby zapytać o taki problem

A sprawdzałeś termostat przy jakiej temperaturze otwiera? Bo często w nich się zdarza, że gotuje w głowicy, krzywi płaszczyzne i wybija uszczelke, a na zegarze nie pokazuje tego. Przyczyną jest termostat, który otwiera się przy bardzo wysokiej temperaturze. Zauważ, że w perkinsach uszczelka „siedzi” głownie na bloku, nie na tulei, nawet na Twoim zdjęciu to widać, co powoduje, że tuleja nawet jak „siądzie”, to uszczelki nie powinno wybić. A przynajmniej nie tak szybko jak piszesz.

Edytowane przez Rowan

mam to samo w 3070, co roku dmucha uszczelkę między raz między 3 i 4 a ostatnio między 1 i 2, u mnie tuleje są osadzone na gładko z blokiem (przed remontem też takie były) a u kolegi widzę, że są z pierścieniem ogniowym (fragment tulei wystaje poza linię bloku), ciekawe jak powinno być w oryginale??  Od tego tez zależny rodzaj uszczelki pod głowicę, są dwa rodzaje. Z pierścieniem ogniowym 3681E021 , bez pierścienia 3671E034

WP_20181114_20_01_16_Pro.jpg

Edytowane przez Rider
6 godzin temu, Rider napisał:

mam to samo w 3070, co roku dmucha uszczelkę między raz między 1 i 4 a ostatnio między 1 i 2, u mnie tuleje są osadzone na gładko z blokiem (przed remontem też takie były) a u kolegi widzę, że są z pierścieniem ogniowym (fragment tulei wystaje poza linię bloku), ciekawe jak powinno być w oryginale??  Od tego tez zależny rodzaj uszczelki pod głowicę, są dwa rodzaje. Z pierścieniem ogniowym 3681E021 , bez pierścienia 3671E034

WP_20181114_20_01_16_Pro.jpg

Rider rozumiem, że dmucha Ci między 1i2, ale między 1i4? Czyli przedmucha przez wszystkie cylindry od 1-4?

4 godziny temu, wojak1986 napisał:

Widzę że nikt wideł i ogniska w stronę mechanika nie posyła...pytanie czy proponował jakie części zakladamy bo tu wyczytałem że było inaczej. Z Januszy w stodole to smichy chichy idą jak kupią zestaw za pół wartości ciągnika do naprawy albo droższy olej, a tu co oszczędności u takiego sensej?

no cóż okazuje się ci renomowani mechanicy też potrafią robić kaszanę


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v