Skocz do zawartości

Uszczelka głowicy MF 3060


sznajdik

Ponad 3 razy droższa od zakładanych wcześniej ciekawe czy coś więcej wytrzyma czy tylko nadruk i naklejki tyle kosztują




Rekomendowane komentarze

@sznajdik Moja rada jest taka, żebyś założył jakąś inna tańszą uszczelke, najlepiej żeby była troche grubsza od tej i miała dobre okucie przy cylindrach I albo to będzie trzymać albo nie. Wtedy pomierz ciśnienia spreżania. Jak wyjdzie, że ciśnienia spreżania nie ma to wiadomo, że znowu rozbieranie, ale chociaz nie zmarnujesz drogiej uszczelki. Ale jak to nie pierwszy raz kiedy ci wydmuchało to raczej ta cienka uszczelka ci nie pomoże.

To był silnik z 81 roku facet był naprawde w temacie i nawet nie robiłby tego silnika gdyby nie miał pojęcia  .Na początku sam starałe sie namierzyć zestawy ale ciężko było bo bez rozbierania nie wiadomo ile pierscieni na tłokach bo byly różne typy .Mniejsza o to silnik był zrobiony bardzo dobrze nie miał przecieków ładnie palił nie grzał się i nie pobierał oleju po dotarciu.Dostałem gwar. na 2 sezony koszenia (kombajn) .Już mineło 6 czy 7 lat i wszystko ok. Woziłem także do nich pompe wtr. wtryski oraz głowice z 3512 zrobili mi to od ręki i też polecam choć we wtryskiwaczach jedna końcówka padła po kilku mth .Ale to przy dzisiejszych częsciach czasem tak bywa....

Widział kto przegrzanego perkinsa? chyba byś musiał bez wody jeździć bo nawet na zawalonej chłodnicy ciężko o przegrzanie. A co nim robisz? Pług siewnik, przyczepa? to pikuś... mój ma istne biczowanie w sieczkarni do kukurydzy i jakoś nic się nie dzieje z uszczelkami. W tym roku to nawet LPG mu dmuchałem w filtr i jakoś nic się nie stało.... olej se łyka bardziej lub mniej ale takich problemów jak u Ciebie nie ma

Te głowice po regeneracji to długo nie są szczelne, wiec przed wlożenien sprawdź ją dla pewności na szczelność. Potem dobrze dokręcić, ustawic odpowiednio luzy zaworowe i mierzyć ciśnienia sprężania. Tak wgl to pewnie ten mechanik sam nie robil honowania tylko jakaś firma, może to oni na zły wymiar to zrobili (przy przypadku gdy po złożeniu nadal ciśnienie słabe), albo przegrzanie z powodu np zapowietrzonego układu

35 minut temu, DTaras napisał:

Tak, tuleja mogła być wpier..olona a nie osadzona. Jak zdejmiesz pokrywkę to pomierzysz tuleje, albo daj tłoki na środek i zalej naftą - wszystko wyjdzie. Jakoś nie pamiętam czy micha wylezie w ciągniku ale spróbowałbym wyjąć też tłoki. Głowica raczej ok bo pęknięcie to awaria w konkretnym miejscu.

Napisz kolego jak to się "wpierdziela" i czym autor ma pomierzyć tuleje? Metrówką czy może suwmiarką jak któryś z miszczów na forum.

Edytowane przez bears

Trza by poszukać w książce ile to ma wystawać... Znajomy w 3P miał taki przypadek. W sumie jaka przyczyna to nie wiem. Widać któryś z wymiarów tulei nie spasował. Pokazywał mi miedziane podkładki pod kołnierz tulei

 

Zdaje się 0,94mm o ile dobrze sobie w książce znalazłem

Edytowane przez lukbold

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v