Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

I tu sie pojawia zaleta starych popularnych ciagników.

TAm by nikt nie spawał, nie kombinował, tylko pojechał na jakiś szrot, kupił używaną zdrową czesc za stosunkowo nieduze pieniadze, zamontował i jechał dalej.

A do takiej forterki (nie wspominajac juz o czyms bardziej zachodnim), to juz cena pewnie dosc zaporowa.

 

Stawiam, ze traktor mocno obciążony na tuzie (jakis pług 4 obrotowa, zestaw uprawowo siewny czy cos takiego) z młodym napalonym kierowcą lubiącym zapieprzac, nawet po dziurach, w końcu, po ilus miesiacach takiego traktowania sie poddał.

Edytowane przez nunu85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v