Skocz do zawartości

Ursus C-360 + Autosan D732 + Autosan D46


Uziu92

Ciągniki udało się uruchomić, więc wozimy pszenicę. Pogoda super, bo sucho, zero błota.



Rekomendowane komentarze

To ja w promienu jakichś 5km mam 4 duże skupy w tym jeden młyn, do tego dojdzie kilku mniejszych prywaciarzy którzy też skupują zboże. Tylko mam ten problem że w tym dobrobycie skupiających nie mam co sprzedawać :/ Bo z tych ogromnych ilości 2-3 hektarów zbóż sianych na ziarno, wszystko idzie na pasze więc nie poszaleję 😅

d50 odpada. Niby szeroko stabilnie ale wielka jest i ciezka. Jezdzilem przez 2 lata i jakos nie przypadla mi do gustu. Paka w d732 teoretycznie 2 na 4 wiec 2 w szerokosci wejda i 3 w dlugosci. Tyle mi wystarczy. 12 zaladuje ewentualnie z tylu cos podczepie i bede zadowolony. Dlatego wlasnie pytam co lepsze. d47 fajna zgrabna i lataja u nas po 3 skrzynie do gory i jezdzi. d732 pewnie bedzie tak samo stabilna z 2 do gory (12 Skrzyn) jak d47 z 3 do gory (18skrzyn). Drogi z pola nie pozwalaja na jazde po 3 bo moze mi to wszystko lezec na boku. Dziura na dziurze i to glebokie.

120km ciągnik i takie taczki ciągać jak d-732. To są zgrabne przyczepki do małych ciągników.

Ja przynajmniej jak zapakuje baloty to siedzą bez pasów bo mało co wystają z d-46. ( miałem d-732 tylko na wysokich kołach, do ziemi ok mocna, ale stabilność to tragedia przez bruzdę był strach przejeżdżać jak wysoko naładowane, raz w lesie nam się położyła..)

4 godziny temu, rsiejka napisał:

Jak to jest ze stabilnoscia d832? Prawda to ze sa takie wywrotne? Ile mniej wiecej ma miedzy felgami na balonie?

Do sześćdziesiatki bardzo dobra przyczepa.

Ale do czgos nowszego- szybszego- nie bardzo.

Miota nia po asfalcie jak diabli (załadowaną, bo pusta jakos tam jedzie)

Jechac z tym wiecej niz jakies 30 max 35 to strach w oczach.

Serio pisze.

Miałem zdrową, mało wymęczoną, nie jakiegos ulepa, a tak sie zachowywała.

edit

Dodam jeszcze, ze była na balonówkach i to chyba miało spory wpływ na to wariowanie na drodze.

1 godzinę temu, rsiejka napisał:

 

Co lepiej wybrac d732 czy d47? Zalezy mi zeby byla wywrotka moga byc 2 moga byc 3 strony. Bedzie jezdzila ze skrzyniopaletami po 2 w gore ustawione czyli okolo 1.6m wysokosci ladunku wysokosci bedzie. Na czy i droga po 12 skrzyn.

 

D732 wytrzymalsza mam wrazenie, ale musisz wziac poprawke na to co wyzej. I pewnie bedzie deko droższa od d47.

Z kolei d47 znaleźć niepogięta i ładnie kipijącą do tyłu, to nie lada wyzwanie.

Ale jakby sie udało taką od nowości u rolnika, a nie z jakąś z poPGRowską historią, to moze byc dobra.

Edytowane przez nunu85

ja latam swoją 45km/h i jedzie ładnie, nawet na balonach ale balony większe, bo na 10 to hamowała traktor :D. Trzymam ją dlatego że wszędzie wjadę i wykipruję do stodoły ziarno, dużą nie wjadę, a i ziemi na działkę nawożę i takie tam pierdoły bo jest wąska i wszędzie wchodzi, w razie W to odczepiam od traktora i rękami we 2 wypchnie czy wepchnie. Kiedyś była rozchwytywana w żniwa jak głupia, bo w 80% dominowały wozy,, przyczepki i rozrzutniki do wożenia zboża :D

1 godzinę temu, rsiejka napisał:

 

Co lepiej wybrac d732 czy d47? Zalezy mi zeby byla wywrotka moga byc 2 moga byc 3 strony. Bedzie jezdzila ze skrzyniopaletami po 2 w gore ustawione czyli okolo 1.6m wysokosci ladunku wysokosci bedzie. Na czy i droga po 12 skrzyn.

Kolego D46 i przerobisz sobie na wywrotkę i będziesz zadowolony 

5 godzin temu, Uziu92 napisał:

jak do młyna to konsumpcja, cena brutto czy netto ? moja może też by przeszła jako konsumpcja, ale nie badałem i nie będę się z włascicelem młynu użerał bo zbadasz i towar okej, a u nich nie przechodzi bo nie trzyma parametrów, ale jak pan chcesz to pan wysypuj za 100 czy 150 zł mniej na tonie, cwaniaki dobre.

Z vatem 780zl.troszke żałuję bo teraz widzę ze ludzie sie pytają o zboże więc można by więcej wołać i kasa  był by od razu od razu tak to czeka czekać 60 dni.

 z tymi osmioma tonami to nie przesadzaj kolego.

Przyczepy wychodziły z fabryki jako 3,5 czy tam 4 tonówki, a ty im razy dwa. A potem zdziwko,lze osie krzywe, rama wygieta czy przyczepa przestała szpurowac.

Na takie d47, 46 czy 732 6 ton to jest max, zeby sie nie martwic, ze cos rozwalimy.

50% przeładowania im wystarczy.

 

TAk jak np przegladam ogłoszenia i widze, ze ktos do takiej przyczepy załozył burty podwójne, na metr wysokie, to juz bym takie egzemplarze skreslał na starcie.

Edytowane przez nunu85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v