Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

7 minut temu, bears napisał:

Szkoda tylko że coraz bardziej szukali oszczędności obcinając coraz bardziej obciążenie nie tylko na kołach. 40 czy 55 na obciążnikach starego typu ciągnie o niebo lepiej jak późniejsze C360 z tą imitacją.

racja racja,bo te od c355/C-4011 są troszke cięższe od tych z c360 i temu lepiej ciągną ;) 

ogolnie piekny ciaginiczek zawsze mi sie podobala ta stylistyka oraz org 4011 czyli maska konczy sie na baku 

mam kilka pytan jakie odczucia z urzytkowania w tej kabinie chodzi mi o hałas czy pomaga to wygluszenie podlogi oraz sciany grodziowej czy zabudowany jest podnosnik jak w seri ciezkiej jesli tak to jak rozwiazane sa wajchy rozdzielacza ogolnie prosze wrzucic wiecej fotek 

2 godziny temu, pawells1994 napisał:

W obciążnikach nowego typu pierścienie ważą po 24 kg,
środek 32 kg, razem na jedno koło 80 kg.

Jaka jest waga obciążników starego typu nie mam zielonego pojęcia😉

Stary typ 42kg w tym po 3 sztuki na koło. Można mieć środek nowego typu i pierścienie starego typu od C330 po 42kg sztuka. 

2 godziny temu, Adi96 napisał:

Jakie później w 30-stce? Jak obciążniki do 60-tki wzięli właśnie z 30-stki,tak samo zaczep polowy 

Pierwsze C330 tak samo jak C328 miały obciążniki pierścieniowe o wadzę 42kg sztuka. Krajowe miały po dwa na koło + środek, na eksport szły z 3 sztukami + środek. Później wprowadzili tą imitację i o ile w C330 jako tako daje to radę tak w C360 to pomyłka.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v