Ursus c 362
 



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mf362
  • 184 2901
16 godzin temu, michalek4040 napisał:

A w jakim zetorze byly dwa zbiorniki ?

Z zetorze jest jeden chyba a po drugiej stronie duza skrzynka na akumulator 5340 tak wiedziałem :)

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Esab200
  • 214 2347

A ja widziałem kiedyś w skr Zetora 10111 ( bodajże ) i miał jeden zbiornik pod kabiną po prawej stronie a drugi tradycyjne jak mają ciężkie serie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 3792 13691

Ciężkie zetory tak mają. Nawet nowsze ursusy ciężkiej serii też tak mają. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • izydor6280
  • 835 7867
14 godzin temu, bears napisał:

Stary typ 42kg w tym po 3 sztuki na koło. Można mieć środek nowego typu i pierścienie starego typu od C330 po 42kg sztuka. 

Pierwsze C330 tak samo jak C328 miały obciążniki pierścieniowe o wadzę 42kg sztuka. Krajowe miały po dwa na koło + środek, na eksport szły z 3 sztukami + środek. Później wprowadzili tą imitację i o ile w C330 jako tako daje to radę tak w C360 to pomyłka.

40 ważyły te z 328/330

od 355 wałyły po 36kg, podstawka coś koło 30kg, więc jest różnica w porównaniu do ozdóbek z 360

10 godzin temu, Adi96 napisał:

Już lepiej założyć obciążniki od c-355 lepiej wyglądają na c-360 niż te pierścienie od c-330

kwestia gustu, mi się o wiele bardziej podobają z 330 no i na takim zestawie najwięcej zyskujemy masy

Znalezione obrazy dla zapytania naglak 360

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Chromek
  • 301 611

Co do mostu z tych Włoskich 4x4 to gdzieś mi się obiło że były montowane identyczne w jakichś koparko-ładowarkach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweMariuszMokrzycki
  • 84 661

@izydor6280 ma racje ale najlepiej sie prezentują z tymi srodkami od 30stki  ja planuje taki zestaw  pierwsze po felg po ozdodce do felg  jak bylo montowane do 30stki plus po 4 te od 30stki plus po 3 srodki od 30stek czyli ok 250kg na kolo 

a co do 60tek z przodkiem widzialem kilka najlepiej sie prezentuja takie z tymi stegagno/landini lub zetora bo te z samochodow to mega porazka ani to wytrzymale ani estetyczne i nie maja blokady mechanizmu roznicowego chociaz w latach 90tych mialem okazje pracowac z mostem na podzespolach od stara tyle ze odlew mechanizmu byl wyspawany tak ze nie bylo jak w tych wynalazkach belka cybanty czyli nie jednolita calosc sasiadowi pochodzil wyalazek robur czy uaz lekko ponad 2 lata i rozpadl sie po roku cybanty wymienial a potem przy zwozeniu slomy kleklo tak ze przodek zaryl w glebe kupil od zetorka i chodzi 10 lat

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 354 3635

Te mosty to bradziej od fiata bo landini mial felgi i piasty cos ala nasz duza seria. Do tego oznaczenie na masce DT oznaczajace przedni naped w Fiacie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweMariuszMokrzycki
  • 84 661

mozliwe ja widzialem kilka landini z silnikiem perkinsa 3 i 4 garowym oraz turbo w obu silnikach przednie napedy to wszystko by spokoknie spasowal z trzydziestka i szescdziesiatka/ostrowkiem naprawde masywnie i sprawnie to wygladalo w porownaniu do polskich wynalazkow garazowych na bazie terenowki 

dziwi mnie dziadowanie kupic na pare lat za 5 tysi most uaza na max 5 lat niz dolozyc 2 czy 3 tysie i kupic zetorowski

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mikruss
  • 354 3635

Jeszcze wieksze dziadowaniw to wsadzic prawie 20 tysi w 60tke z nowa kabina i nepedem a zostawic stary atak....

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Krzysztof81
  • 1092 3715
W ogóle dla mnie to jakies dziwne wyłożyć za starą 60 bez kabiny ale za to 4x4 35 tyś. Handlarze jadą na sentymentach starych chłopów i sprzedają tę gowno za taka kasę. Podobnie jak kult Zetora- stare złomostwo po 40-50 tyś. Technologia z lat 70 plus "zmodernizowana" maska i kabina za taka kasę. Nie sa to zle maszyny ale ludzie, nie za takie pieniądze.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mf362
  • 184 2901
4 godziny temu, michalek4040 napisał:

W moim 5320 jest jeden po prawej stronie 65 litrow a po drugiej akumulator

To dobrze wydawało mi się i widzialo w 5340 

A jaki masz akumulator mocy ? 

Jedna 12v czy 2 x6v?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweMariuszMokrzycki
  • 84 661

moze i kolekcjonerska ale max 10 x mniej chodza zabylki jak np beskid

ten 710 w muzeum ursusa byl kiedys wyceniony na 100 tys

wiec wszystko da sie wycenic

 

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • pawells1994
  • 5 25

Hmm, Ursus 710 starzeję się i wciąż staję sie droższy😊. Ciekawe czy bardzo rzadki model 362 w przyszłości też tak będzie wyceniany😂

Edytowano przez pawells1994

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweMariuszMokrzycki
  • 84 661

powiem tak 362 z racji malej ilosci wyprodukowanych przy zachowaniu orginalnosci moga nabierac wartosci chociaz na obecna chwile za duzo wraca jako zlom jak dla mnie cena ponad 30 tysi to za ta cene masz serie ciezka z tych samych lat ptodukcji co ten ciagnik ogrodniczy do miejskich dzialek po 2 ary

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • pawells1994
  • 5 25
1 godzinę temu, PaweMariuszMokrzycki napisał:

powiem tak 362 z racji malej ilosci wyprodukowanych przy zachowaniu orginalnosci moga nabierac wartosci chociaz na obecna chwile za duzo wraca jako zlom jak dla mnie cena ponad 30 tysi to za ta cene masz serie ciezka z tych samych lat ptodukcji co ten ciagnik ogrodniczy do miejskich dzialek po 2 ary

Zgadzam się kolego.

Traktorki sprowadzane z zagranicy  przez handlarzy to w dużej mierze są "zmęczone życiem". Tylko raz spotykałem 6 lat wstecz w  Hollandi Ursusa c 362 Bison, ostatni rocznik produkcji 1987 w pełnym oryginale 1500mtg. Garażowany, tapicerowany cały w środku, osłony na silniku, oryginale opony stomil z tego samego roku 80-90 bieżnika, zestaw kluczy i wszystkie instrukcje. Można powiedzieć stan kolekcjonerski. Tylko cena 12.000€, to raczej do kraju nie wrócił na starość. Żałuję tylko że wtedy nie zrobiłem fotek...ehh

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • LEX266
  • 161 557

Nasz przyjaciel-kolega się wysilił...ale ten tłumik??? nie stać nas na inny??

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • pawells1994
  • 5 25
10 minut temu, LEX266 napisał:

 

Mi się akurat taki podoba, tylko brakuje oryginalnej przedłużki tłumika, która wystawała parę centymetrów ponad dach.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1607 10270
1 godzinę temu, LEX266 napisał:

Nasz przyjaciel-kolega się wysilił...ale ten tłumik??? nie stać nas na inny??

 

A co w nim złego?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PaweMariuszMokrzycki
  • 84 661

@pawells1994 masz racje jak juz jest zadbany ciagnik raczej nie ma szans powrotu do kraju a zlomiarze najczesciej sciagaja wraki podmaluja a raczej odswierza aby wygladal na zadbany tzw "niemiec plakal jak sprzedawal" ale chyba ze szczescia ze znalazl idiote a kupno praktycznie to 99%maszyn jak zjezdza z zachodu to nie dlatego ze ktos wymienia park maszynowy tylko dlatego ze remont jest juz nieoplacalny co do tego 362 bison to przypuszczam ze to ten popularny na necie 

ja osobiscie planuje zaadaptowac maske i kabine od serii ciezkiej bo w 12stce bede wstawiac maske scieta i zostanie stara polecam montaż amortyzowanych zwrotnic od serii ciezkiej konfort pracy lux 

@LEX266 wg mnie ten tlumiczek pasuje do tego ciagniczka bo przypomina te montowane w seri ciezkiej

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj