Skocz do zawartości

Rama D-47



główny ciąg  ramy do przyczepy D47


Rekomendowane komentarze

Również nie wiem, skąd taka teoria. Może chodzi o to, że na oryginalnej ramie było pole numerowe? W takim wypadku potrzeba zaświadczenia od rzeczoznawcy o wymianie elementy zawierającego numer na nowy ze względu na korozję, z tym do wydziału komunikacji, który wystawia decyzję o nabiciu nowych numerów i jazda na stację diagnostyczną. Tyle w temacie. A jeśli chodzi o zmiany konstrukcyjne, to również wystarczy opinia rzeczoznawcy.

Jak nie jest ekspertem? przecież każdy ogarnięty w tym fachu wie jak wygląda dany model przyczepy. Jeśli przymknie oko to inny temat.

Jest to zmiana konstrukcyjna bardzo istotnia ( jeśli nie jest ruszana dolna rama to diagnosta nic nie ma do tego) ale tak jak tu rama jest nowa i do tego inne wymiary przyczepy więc przypał. W takim przypadku diagnsta bierze na siebie odp za twoje spawy itp czy przyczepa się nie rozleci.

U nas jest taki gość, że jak by to zobaczył to już byś dowodu od tej przyczepy do ręki nie dostał.

Zawsze jest ten "czynnik ludzki" , Ja mam to szczęście ,że duży wybór stacji diagnostycznych - w promieniu 4 kimometrów 3 stacje :D

 

 

P.S. Nie zapomnę jak kiedyś pojechałem z dowodem rejestracyjnym (stary z lat 80) zapytać tylko czy jeszcze w takim dowodzie sie da przegląd zrobić , a diagnosta wziął do ręki i pyta czy idziemy podbijać - Ja na to ( w żartach) ,że gdybym wiedział to wziąłbym też od drugiej przyczepy , a on z pytaniem czy podbijamy czy jadę po drugi też ? :DxD

... no to pojechałem ^_^

Każdy kij ma dwa końce. Jak będziecie prawidłowo i przepisowo jechać osobówką, a od ciągnik jadącego z przeciwka urwie się przyczepa i w was przypie*doli tak, że skończycie na wózku, to jestem ciekaw, czy też będziecie tak chwalić diagnostów łapówkarzy i partaczy, czy może będziecie lamentować, że "co za ch*j diagnosta przegląd podbił" i domagać się odszkodowania.

4 godziny temu, ursusek-360 napisał:

Jaki ceownik proponujecie do platformy na bale długość ok 5.5m?

To jest pytanie typu "jakie buty w rozmiarze 45 proponujecie kupić" bez żadnych dodatkowych danych. To zależy od mnóstwa czynników, np. czy to ma być jednoosiówka lub tandem (czyli rama - z punktu widzenia mechaniki belka - podparta na środku), czy przyczepa obrotnicowa (czyli belka podparta w dwóch punktach). Jeśli ta druga opcja, to podstawową kwestią jest rozstaw osi (czyli punktów podparcia belki). Reszta to czyste liczenie - postaw flaszkę ogarniętemu studentowi III lub wyższego roku jakiegokolwiek kierunku technicznego (mechanika i budowa maszyn, budownictwo), to Ci policzy parametry belki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v