Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Traktory Case

Case Jx90

Ludzie to ciekawe stworzenia, potrafią przeszczepiać serca ,latać w kosmos ale nie potrafią zrobić łożyska oporowego które wytrzyma więcej niż 2700 mth :D W kolejce po case czeka jeszcze c355 :) 



Informacje o zdjęciu Case Jx90


14 komentarzy

Rekomendowane komentarze

Ja pamiętam jak w zetorze 7211 sprzęgło było robione po 20 latach pracy pierwszy raz :D  I robił ciagnik 400 mth rocznie ;)  A w zależności jaki się trafi ciągnik jak i części ;) 

Może to nie wina łożyska ? Może ktoś był na tyle mądry, że podregulował sprzęgło w taki sposób, że łożysko dotykało łapek i ciągle chodziło ?

u mnie łożysko oporowe zatarło sie po 8 mtg chyba, najpierw zerwało śrubki od regulacji docisku, przez okienka wymieniane i po kilkunastu mtg znów zerwało, rozjechałem ciągnik bo myślałem że może łapki gdzieś podgieło a okazało się że łożysko się ciężko kręci :)

@mikruss dokładnie .

@setik a nic mi nie mów , w serwisie nawet części ci nie załatwią  tylko całe kompletne  sprzęgło albo do widzenia złodzieje jedne . Ale to się na nich wszystkich odbije i nie ważne czy case , czy fandt .

@Piotr1216 U nas 5314 miał robione sprzęgło po 18 latach ale to tylko dlatego że olej ze skrzyni poszedł na tarcze i zaczęło się ślizgać bo tak to nie było oznak zużycia w ogóle, łożysko oporowe było jak nowe .

@ursusc385 my nic tam nie przestawialiśmy , jak był od nowości ustawiony tak było aż do rozpołowienia. Wina łożyska jest na pewno , w c330 łożysko jest większe a tu to takie małe że nie dziwne że siada. Kolega nie miał dwóch tyś mth a wymieniał także u nas to i tak długo wytrzymało.

@Uziu92 dokładnie

@pimper21 szkoda gadać o jakości nowych sprzętów , najgorsze jest to że człowiek nie po to kupił nowe żeby po symbolicznym przebiegu ładować kasę w naprawy.  Ja mam porównanie wielu marek ciągników i szczerze to najmniej awaryjne są john deery i claasy a no i oczywiście ruskie :D 

To z łożyskiem raczej problemu nie powinno być. W hurtowni w moim mieście mają każde, jak nie mają to zamawiają.

W tym samym modelu i bliźniaczych NH jest też wieczny problem z synchronizatorem rewersu też 2500mth do 3000mth lubią paść koszt w serwisie ok 2700 zł ale ten sam oryginał można za 1300zl dostać jak się dobrze poszuka. oczywiście fabrycznie części są Tureckie a wiem bo sam miałem te modele na warsztacie a nie z czyichś opowieści

Bo skrzynię i tylny most produkuje turecka firma Turk Traktor, która niegdyś zakupiła licencję na produkcję Fiata serii 66 a ten ciągnik jest od niego pochodny.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×