Skocz do zawartości


Ludzie to ciekawe stworzenia, potrafią przeszczepiać serca ,latać w kosmos ale nie potrafią zrobić łożyska oporowego które wytrzyma więcej niż 2700 mth :D W kolejce po case czeka jeszcze c355 :) 


Rekomendowane komentarze

@mikruss dokładnie .

@setik a nic mi nie mów , w serwisie nawet części ci nie załatwią  tylko całe kompletne  sprzęgło albo do widzenia złodzieje jedne . Ale to się na nich wszystkich odbije i nie ważne czy case , czy fandt .

@Piotr1216 U nas 5314 miał robione sprzęgło po 18 latach ale to tylko dlatego że olej ze skrzyni poszedł na tarcze i zaczęło się ślizgać bo tak to nie było oznak zużycia w ogóle, łożysko oporowe było jak nowe .

@ursusc385 my nic tam nie przestawialiśmy , jak był od nowości ustawiony tak było aż do rozpołowienia. Wina łożyska jest na pewno , w c330 łożysko jest większe a tu to takie małe że nie dziwne że siada. Kolega nie miał dwóch tyś mth a wymieniał także u nas to i tak długo wytrzymało.

@Uziu92 dokładnie

@pimper21 szkoda gadać o jakości nowych sprzętów , najgorsze jest to że człowiek nie po to kupił nowe żeby po symbolicznym przebiegu ładować kasę w naprawy.  Ja mam porównanie wielu marek ciągników i szczerze to najmniej awaryjne są john deery i claasy a no i oczywiście ruskie :D 

W tym samym modelu i bliźniaczych NH jest też wieczny problem z synchronizatorem rewersu też 2500mth do 3000mth lubią paść koszt w serwisie ok 2700 zł ale ten sam oryginał można za 1300zl dostać jak się dobrze poszuka. oczywiście fabrycznie części są Tureckie a wiem bo sam miałem te modele na warsztacie a nie z czyichś opowieści

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v