Skocz do zawartości

Zimowe Paliwo odporne na mróz (-35stopni)



Wspaniałe zimowe (odporne na silny mróz ) paliwo ze znanej stacji O... Tak wyglada po jednym dniu na -14 stopniach.




Rekomendowane komentarze

Ja z orlenu chyba tankowałem parę razy i nie polecam.Ostatnio w mieście otworzyli stację Lotos zimowe paliwo plus gratis termos 0,5 przy tankowaniu  promocja na 2 dni :D.Jak nalewałem do ciągnika fioletowy odcień był,kiedyś ojciec o takiej barwy załatwił  od okolicznych budowlańców podobno była to wojskowa i też właśnie taki odcień  przyszły -30 i nie było kaszy w baku ciągnik odpalil.Sprawdzę w poniedzialek przez korek co się dzieje.Ogólnie to brałem z statoilu -32 i nigdy nie było problemów a też mam samochód w common rail

Ja zawsze tankuje paliwo na stacji Pronar i nigdy w zimie nie miałem problemu. Codziennie zima jest potrzebny ciągnik ursus 4514 i nigdy nie było niespodzianki żeby paliwo zamarzło. Podstawa to zalać do pełna bak i wymiana filtrów paliwa przed zimą. Dla pewności dodaje przy tankowaniu jeszcze tego dodatku i nie było nigdy niespodzianki.

Orlen robi z biododatkami, lotos nie dodaje bioestrów i paliwo jest lepsze, przejrzyste (wygląda jak woda). Mam na dworze 1000l z Lotosu i przy mrozach do -20 nawet za bardzo kożuch się nie zrobił (na certyfikacie było mętnienie -18 i zablokowanie filtra -30). Ze stacji nie wiem jak jest ale jeśli stacje na mnijescu nie dodają dodatków do ON to paliwo z bioestrami będzie szybciej "zamarzać".

Co za różnica jaki szyld stacji. Baza paliwowa operator logistyczny paliw płynnych baza nr 5 pod Warszawą połączony jest rurą z rafinerią w Płocku czyli paliwo Orlen . Przyjeżdżają po paliwa cysterny różnych stacji. No chyba że myślicie , że Statoil, BP, Shell , to maja jakieś swoje rafinerie? Zaopatrują się tam gdzie mają najbliżej. Czyli w przypadku okolic Warszawy to jest baza nr 5 czyli Orlen.

Kolega Paweł ma rację. Nie ma znaczenia jaki szyld stacji. Najważniejsze jest czy nikt nie kombinuję. Kolega wozi paliwo i czesto mówi mi gdzie nie tankować. Ajenci-cwaniaczki z Orlena zamiast kupować paliwo z rafinerii kombinują i kupują paliwo ze wschodu przewożone pociagami jako techniczne z przeznaczeniem do przemysłu a poźniej takie jaja wychodzą.

w Polsce to paliwo gorsze jak u ruskich bo zawsze ochszczone nawet to ruskie.jedyne paliwo nie polskie to Vpower .bp ma paliwo z polskich rafinerii. Ti jest ta sama bajka jak z rsm. moje tdi wczoraj -26 odpalilo można bez problemu ale co z tego jak po 2.5 km zlapalo paliwo w filtrze . po podgrzaniu palinikiem odpaliło i do domu wróciłem na drugim biegu bez gazu. prawda jest taka ze płacimy krocie za coś co nie powinno się nazwać paliwem tylko mieszanką różnego rodzaju świństwa obłożoną najwyższymi podatkami w Europie.

Lukoil ma dobre paliwa. U mnie w Piotrkowie Trybunalskim jest ich stacja to wczoraj jak tam byłem to korki jak nigdy i większość diesel brała przypadek?

Nie zgodzę się z Tobą. Zatankowałem na Lukoilu dwa razy, i dwa razy miałem problem z odpalaniem, szarpaniem i nierówną pracą silnika (silnik z common rail). Teraz tankuję na Statoilu i problemów nie ma

MF675ursus No to nie wiem. Ja wtedy zaczynałem tankować na lukoilu i od tamtej pory nic się nie dzieje. Mój ojciec mówi że jak do forda leje diesla to w porównaniu do BP czy Orlena podobno jak nalał tyle samo to przejeździł więcej kilometrów na lukoilowskim paliwie choć ja w takie cuda nie wierzę


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v