Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

można i pospawać tylko czy są brakujące elementy , a spawać to tylko na gorąco tzn rozgrzać blok

 

można i kawał blachy dać i gęsto nawiercić

 

A co to szycie na zimno :huh:

 

Tu gdzie dziura jest nie ma obciążeń jedynie olej będzie ciekł z po łataniu  <_<

miska widzę że jest nośna

 

 

A gdzie właściciel, nieźle musiał go obciążać i trzymać na wysokich obr (albo poprzedni) i co teraz jak już na emeryturze to można łatać bo jak jeszcze ma porządnie pracować to tylko drugi blok

Te ciągniki mają często grubo ponad 20 tyś. godzin przerobione więc to nic dziwnego, że się w końcu przemęczył. Jeśli ogólnie właściciel z ciągnika zadowolony to warto zainwestować w używany blok. Ciągniki dość popularne więc nie powinno być problemu ze znalezieniem zajechanego silnika lub samego bloku. Naprawy tego albo tanie i do d*py albo porządne ale drogie i wymiana bloku wyjdzie taniej.

Jeśli ciągnik taki sobie i nie rokuje,że będzie jeszcze kilka lat pracować na właściciela to to co jest sprzedawać na części i szukać drugiego ciągnika na to miejsce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v