Skocz do zawartości

URSUS 11054



przed wymiana silnika




Rekomendowane komentarze

daj sobie siana człowieku. W polsce niembbiura konstrukcyjnego od transmisji coś by posklejał w silnikach ale zabraknie nowoczesnych odlewni. To, że na VAT siedzi kupa wiedzy to pikuś skoro zasadniczo brakuje prototypowni. Ten cały vigus jestwykonany tylko dlatego, że trzeba było kasę rozliczyć i to wszystko. Żadnych konkretnych danych, wszystko założenia. Szkoda gadać. Za Ursusa były opracowania zestawu trzech biegów na hydraulice co było na tamte czasy (lata 80) nowoczesne teraz ten cały nygus powinien w tym samym korpusie przewidywać trzon mechaniczny plus odmiany automatu a tu jest tylko poszerzenie o rewers i półbiegi. Zaraz automaty zejdą do 100 KM a nasi dalej będą vigusa badać...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v