Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Już jej bliżej do c-360 niż do 4011

 

 

To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką  i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki  przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga......

To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga......

powiedz mi która 40 do dziś ma 42km te książkowe 42km to były do pierwszego remontu silnika. a raczej do regeneracji pompy wtryskowej. i dzisiaj to czy to silnik 40 czy 60 to móc jest ta sama

Silnik c4011 i c360 nie rozni sie praktycznie niczym wizualnie tylko filtr oleju jest inny a moc 42km i 52 uzyskuje sie poprzez zmiane ustawien rozrzadu , kolega wyzej napisal swiete slowa gdyz kazda 4011 juz remontowana (od siebie doloze) gdzie szperano przy rozrzadzie ma poustawiane na c360. Dodam jeszcze ze na orginalnych kolach zebatych rozrzadu i walku rozrzadu (fabrycznych)  silnik duzo ladniej pracuje jesli chodzi o dzwiek , poszukajcie sobie na youtube c360 z  lat 80 wzwyz do koncowych i porownajcie sobie do c4011  c355  i c360 ( c360 z poczatkowych lat produkcji ) , te informacje sa podparte miedzyinnymi na moich doswiadczeniach gdyz tez zmienialem rozrzad na nowe kola i walek.

powiedz mi która 40 do dziś ma 42km te książkowe 42km to były do pierwszego remontu silnika. a raczej do regeneracji pompy wtryskowej. i dzisiaj to czy to silnik 40 czy 60 to móc jest ta sama

  te 10km nie uzyskuje sie poprzez pompe wtryskową , co prawda mozna dawke troszke podkrecic ale nie  jest mozliwe uzyskac az tyle , tajemnica tkwi w rozrzadzie a dokladniej to w innym ustawieniu rozrzadu.

To że założyłeś maske 60-tki przednią oś nie znaczy że będzie 60-tką i będziesz miał 52 kuce jak silnik skrzynia oraz zapewne most z zwolnicami nadal 40-stki. Nie rozumiem takiego rozumowania ktoś założy maske 60-tki przednią oś oraz kolumne i myśli że ma prawdziwą 60-tke ale nie tędy droga......

Jeśli chodzi oto to po 4011 został jedynie silnik który jest bardziej wytrzymały od c-360 i układ kierowniczy

Wisera borek dobrze napisał różnica  w pompie zmienia się kąt wtrysku czy tam dawkę nie pamiętam ale raczej kąt i moc ma 52 km  tylko że koło zwolnicy ma 1 ząb więcej to czynni lekko silniejsza c-360 od 4011 ale tej różnicy nie widać.

 

@bartek5100 Też to zauważyłem że c-355 deko inaczej pracują od 60-tek tzn 55-tki bardziej miekko 60-tki bardziej twardo ale fabryczny silnik zdrowy pracuje najładniej a jak po remoncie to już nie tak niby te złożenie te same i wymiary poszczególnych części także ale nie to samo 

Wisera borek dobrze napisał różnica  w pompie zmienia się kąt wtrysku czy tam dawkę nie pamiętam ale raczej kąt i moc ma 52 km  tylko że koło zwolnicy ma 1 ząb więcej to czynni lekko silniejsza c-360 od 4011 ale tej różnicy nie widać.

 

@bartek5100 Też to zauważyłem że c-355 deko inaczej pracują od 60-tek tzn 55-tki bardziej miekko 60-tki bardziej twardo ale fabryczny silnik zdrowy pracuje najładniej a jak po remoncie to już nie tak niby te złożenie te same i wymiary poszczególnych części także ale nie to samo 

 dokladnie ,  kola zebate maja tyle samo zebow walek rozrzadu mam z tyczyna tam robia dobre walki ale roznica jest w dzwieku ,jak bede robil kieeeeeeeedys remont silnika to zakladam orginał . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v