Skocz do zawartości

MTZ 82



Historia zatartego (przytartego) silnika mtz 82, stało się to 2 tyg temu, urwała się rurka od ciśnienia przy orce, mtz chodzi i walczy dalej, wymiana wszystkich panewek, (wał nominalny) i ciśnienie 3 at na gorącym silniku, dobrze że ja jechałem bo w przeciwnym razie było by Anielski orszak ;):) :)

  • Like 1

Rekomendowane komentarze

pwsim82sa rurka się urwała i tyle, od nowości w nim była

 

Uziu92 mam zegar ciśnienie momentalnie spadło z 3at na  0  jak zauważyłem zaraz unieruchomiłem silnik, 

 

Ruski jest po generalnej kapitalce już wszystkiego, jeszcze wymieniałem jeden zestaw, bo mi na tłok woda nachodziła przez noc i nie mógł silnik zaskoczyć, tuleja była pęknięta :D Ale na jesień już będzie coś kupione,bo ruskiem nie daje rady obrobić :) mimo to ruskiego nie sprzedam 

Rozbierz i zobacz. Można kupic zestaw

http://allegro.pl/komplet-tarczek-podpory-walu-z-walkiem-mtz-belarus-i5865083363.html

Ważne żeby z tym walkiem bo w nim tarczki na wieloklinie wyrabiają rowki. Nie kupuj całej bo nie warto. Po co płacić za obudowę skoro masz dobrą?

Szczelnością się tez za bardzo nie przejmuj. Po prostu nabij podporę smarem i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v