Skocz do zawartości

Silnik do Ursusa C-360



Zaczynamy składanie panowie mam pytanie po dokręcaniu z momentem 51 nm korbowodów nie idzie ruszyć całością takim kluczem jak na zdjęciu po popuszczeniu wszystko ładnie się kręci jakieś sugestie ?


Rekomendowane komentarze

@borek niby piszesz, że jesteś mechanikiem z zawodu, ale fachu to chyba u jakiegoś partacza się uczyłeś.

czemu tak sądzisz  bo dokręcam korbowody i główne  po swojemu no cóż taki jestem jedni wieża tylko w ksiązki inni nie  i ja jestem z tych co nie zawsze robią wszystko według ksiązki  ale  nikt z reklamacją nie wrócił jeszcze do mnie czy  to z ciągnikiem czy  z samochodem

 

 

 

 

a  zawodu uczyłem się w autoryzowanym serwisie fiata

kolego powyżej, a powiedz mi jakie tam są śruby na stopach głównych i korbowych? bo nie mam książki pod ręka, ale wydaje mi sie ze 12 i 10, więc nie masz bladego pojęcia o składaniu silników, i dodatkowo albo masz słaba pamięć, albo nic nie warty klucz DNm...  gdybyś dokręcił z takim momentem, to wał by wypadł po postawieniu silnika do pionu, a na pewno juz drugi raz śrub byś tam nie wkręcił... :D

kolego powyżej, a powiedz mi jakie tam są śruby na stopach głównych i korbowych? bo nie mam książki pod ręka, ale wydaje mi sie ze 12 i 10, więc nie masz bladego pojęcia o składaniu silników, i dodatkowo albo masz słaba pamięć, albo nic nie warty klucz DNm...  gdybyś dokręcił z takim momentem, to wał by wypadł po postawieniu silnika do pionu, a na pewno juz drugi raz śrub byś tam nie wkręcił... :D

złożyłem kupę silników dokręcając takimi momentami i każdy chodzi jak zegarek   śruby korbowodu są 12 a szpilki bloku 14    i te śruby są  tak twarde że takie momenty im nie straszne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v