Fendt 308
 

Fendt 308

  • 7625 wyświetleń

Poprawa głowic po nie prawidłowym remoncie i brak hamulców z niesamowicie błahego powodu, spore koszty.



Informacje o zdjęciu Fendt 308

Zrobione z HUAWEI HUAWEI G510-0200

  • 3.5 mm
  • ISO 0

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • dzikijohn
  • 24 374

Tak z ciekawości: ktoś spieprzył remont bo sam się bawił czy wynajął mechanika mądrego inaczej?

 

Hamulce pewnie walnięte bo klocki nie zmieniane i wydarło tarczę z jednej strony lub płyn hamulcowy stary jak świat, żur się zrobił i wyżarło centralki.... 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Mechanicy dzielone głowice zdjęli i położyli w całości nie odkręcając ani nawet nie luzując kolektorów a co do hamulców uszkodzony był korek zbiorniczka i woda grzecznie się wlewała do niego wszystko zardzewiało .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dzikijohn
  • 24 374

O ja.... Coś ocalało z elementów układu hamulcowego tam gdzie miał miejsce przepływ płynu hamulcowego?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • BomV
  • 190 1108

Fajna robota, takie grzebanie w takich maszynach. Zatrudniasz jakiś pracowników czy robisz sam?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • janczar810
  • 302 2645

a tak z ciekawości wpomniałeś o duzej kwocie naprawy. i tak grzecznie zapytam ILE ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Tak zatrudniam sam nie dał bym rady przy tym, co do kwestii duża, chodzi o to że koszt korka jest wielokrotnie niższy niż pompek i cylinderków hamulcowych i nie wiadomo czego jeszcze bo hamulce nie są jeszcze do końca rozebrane. Niestety właściciel nie zwrócił na to uwagi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

nie rozumiem po co mu było kupować taki traktor , są inne modele których naprawy chłopy i stare mechaniki mogą się podejmować z mniejszym prawdopodobieństwem spieprzenia czegoś a konsekwencje niedopatrzeń nie są tak  kosztownie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Fendzior
  • 237 905

Kupił bo są to dobre ciągniki a jak widać naprawa jest spowodowana niechlujstwem mechaników, a to że układ hamulcowy nie działa to tylko wina użytkownika bo juz dłuzszy czas musiał jeździć aż wszystko pordzewiało no ale tego można było już nie dopatrzeć.  A więc to nie wina ciągnika

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nasil90
  • 97 2925

Widzę że Agrofoto doczekało się swoich hejterów zbliżają się święta bądźcie uprzejmi :D Mariusz widzę konkurencja rośnie na Af zdjęcia z nowych warsztatów a i u mnie we wsi coś się rozkręca, ale firmy nie zmieniam ! :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Konkurencja jest była i zawsze będzie jak ktoś to będzie robił dobrze to ok jak na odwal to w sumie dla mnie też dobrze:) A co Tomku ktoś warsztat u was otwiera? jakiś kompetentny człowiek?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dzikijohn
  • 24 374

Weźcie pod uwagę fakt że kiedyś zachodni ciągnik był jeden na gminę a teraz co podwórko to JD, Fendt, Case itp. Dzięki Bogu że są tacy ludzie jak Mariusz. Daj taką maszynę do remontu jakiemuś kowalowi... to już lepiej w krzakach postawić.

 

Co do tego że to fajna robota - co kto lubi. Umęczą się chłopaki porządnie. 

 

Jeśli chodzi o konkurencję - Mariusz ma dobrą markę i roboty mu nie zabraknie, wręcz bym powiedział że pewnie nie wyrabia z zamówieniami :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • nasil90
  • 97 2925

Naprawia wszystko choć głównie ciężarówki a ciągników dopiero się uczy naprawia metodą prób i błędów ale zawsze naprawi, jak przyjedziesz do mnie to powiem Ci co i jak :) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

W instrukcji napraw, albo obsługi 60-ki napisane jest, że głowice wraz kolektorami można przykręcać, tylko kolejność dokręcania jest inna niż każdej osobno. Twoim zdaniem lepiej jest jednak luzować kolektory i dokręcać każdą osobno jak już wywali uszczelkę pod głowicą?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 327 3136

Zakładasz z kolektorami owszem albo musisz wyrównać je dokładnie, wiec najlepiej jest dokręcać z kolektorami , ale nie dokręconymi one muszą być delikatnie poluzowane żeby każda z głowic ułożyła się odpowiednio. Poza tym żeby odkręcić je musiałem użyć solidnej rury wiec raczej wartości momentów nie zostały zachowane.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj