Mariusz-C330M 9 Napisano Grudzień 8, 2014 Zaawansowany 9 177 Mając luz na kole wałka rozrządu, nie powodowało to pewnego spadku mocy i zwiększonego kopcenia? :huh: Piszesz,że zamierzasz wymienić wałek na nowy. Ale jak to będzie pasować do starych tulejek w kadłubie? Mnie ciekawi, jak poradziłeś sobie z popychaczami. Przy wyjmowaniu wałka, jeśli nie sa zablokowane, to po prostu wypadną do dołu. Czy może zabezpieczyłeś je w jakiś sposób, przez to okienko z boku bloku, czy jeszcze inaczej, bo widzę, że głowica jest zdjeta ? Ja również myślę nad przeglądem rozrządu i byłbym wdzięczny za odpowiedż. Życzę udanej naprawy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się