Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

24 komentarzy

Rekomendowane komentarze

A co by robił taki duży w oplu? Stawiam na VW. U mnie w passacie B4 Tdi też taki był (teraz jest 70A) i miał co robić bo poniżej 5 st. C jakiś czas po rozruchu zasilał trzy świece po 200W w obudowie termostatu grzejące ciecz chłodzącą w małym obiegu.

Altek zdaje się z VW. Chociaż te same lub z tylko innym mocowaniem są w innych samochodach.

120 A bo taki się trafił, chciałem też żeby to był bosch. Wlazł dziurę, chodzi, łożyska, pierścienie i szczotki nowe. Trochę posłuży bez grzebania.

Gość Profil usunięty

W Boschu nie powinno być żadnego wyjścia DW, jak już to W. Ale żeby pokazywał obroty to musi być odpowiednie przełożenie.

Koło pasowe było czy dorabiałeś? Pytam bo oryginalny altek przestał ładować, właściwie nie ładował od zakupu. Byłem na szrocie, chciałem coś żeby mniej więcej pasowało w uchwyt ale nie mieli więc też będę dorabiał uchwyt. Powiedz czy u Ciebie górny uchwyt do napinacza tworzy z dolnym coś w stylu linii prostej przechodzącej przez oś wirnika czy jest bardzie z boku? Tzn. czy uchwyty górny i dolny dzielą obudowę na 2x 180 stopni czy np 230 i 130?

Koło pasowe jest z prądnicy 60-ki. Stoczone tylko s głębokości. Ale poleci do kosza jest za duże. 

Ucho napinacza i oś obrotu jest z boku od strony silnika. Nie dało się tego zmontować jakoś mądrze dla tego do napinacza jest zrobiona jak by przystawka i dopiero w niej jest ucho które pasuje do regulacji oryginalnej.

To dokładnie ten.

https://www.google.pl/search?q=alternator+bosch+120+a&espv=2&biw=1680&bih=935&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=DJLsVPH8GcTUapqSgIgK&ved=0CB8QsAQ#imgdii=_&imgrc=p4SQtMsJcOyN1M%253A%3BCBGdaU7ijlxUxM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.3dzubehor.com%252FRover_pics%252F120A1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.clubgti.com%252Farchive%252Findex.php%253Ft-251679.html%3B460%3B430

Dzięki za informacje, właśnie skończyłem montaż alternatora od Astry II 1,7 dtl 70A Bosch. Coś takiego jak w linku http://allegro.pl/alternator-opel-astra-g-ii-1-7-dtl-70a-bosch-i5059446185.html Powiem tak- myślałem, że będzie gorzej. Koło pasowe dopasowałem jeszcze na szrocie, od altka od Omegi 2.0. Napinacz pasował, uchwyt dolny wykorzystałem oryginalny tylko go skróciłem o 3,5cm, opuściłem na dół o 5mm i cofnąłem o jakieś 1,4cm i jest gitarka. Na chwilę obecną nie mam jeszcze porządnie podłączonego ale podczas prób było ładowanie na wolnych obrotach 14,05 czyli dobrze.

Stary na pusto dawał 13,1V więc teraz jest o niebo lepiej. Jutro zrobię porządne połączenia i dam dodatkowy kabel Alternator- Rozrusznik, bo w drodze od altka do rozrusznika ginie gdzieś 1V.

Mam taki sam w T25 tylko był od Mondeo i miał koło na pasek wielorowkowy ale pasowało na szczęście koło od oryginalnego alternatora. Na wszystkich włączonych odbiornikach lepiej ładuje niz stary na sucho   

Jak Ci się sprawuje ten altek? Myślę co by podobny założyć.

Rewelacyjnie. jeszcze sie nie zdarzyło żeby napięcie było poniżej 14 V. Polecam jak najbardziej.

Koło pasowe pasuje z mtz-ta i z prądnicy 60-ki. Trzeba tylko trochę stoczyć na grubości środek bo nakrętka łapie na trzy zwoje.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.