Skocz do zawartości

Podłoga w MF 255

Misiek_98

W końcu się wziąłem za to i na razie tyle powstało ;)

http://pokazywarka.pl/prpxek/


Informacje o zdjęciu Podłoga w MF 255

Zrobione z Sony D5503

  • 4,9 mm
  • 10/320
  • f f/2.0
  • ISO 1000
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mmarcinn001
  • 12 308

Ciekawie to wygląda :)

Zawsze możesz dorzucić kilka złotówek i zrobić płaską podłogę w nim.

Czekam na kolejne etapy.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
Gość Profil usunięty

  • Gość Profil usunięty

Tez mam zamiar wyciszyć kabinę, tyle za ja jestem na etapie myślenia. Przedni panel tel zabudujesz?  Stamtąd najwięcej hałasu chodzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • jakubaczek
  • 30 184

pod to co bedziesz dawał ?, ja u siebie w c4011 tez robie wyciszenie i pod blache planuje dac maty filcowe, a na blache gume ryflowaną  :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Misiek_98
  • 67 803

zenekc330

Ja myślałem juz ponad rok i w końcu się zabrałem za to. Wszystko będzie zabudowane

 

jakubaczek

Ja mam w planach dać mate wygłuszającą pod blachę a na dywaniki z samochodu i na to gumę, na błotniki dywaniki i skaj

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 183 1205

Stelaż będzie drewniany czy to tylko prototyp aby złapać wymiary i zrobisz z metalu całość? ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Misiek_98
  • 67 803

Z drewna jest tylko prototyp i udowodnienie tacie ze dam rade to zrobić. Finalna rama będzie z winklówki

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ziomster
  • 65 420

powiem tak - narobisz się strasznie a efekt i tak będzie taki sobie. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • KlimekPL
  • 166 2142

Ja myślałem, żeby kupić sobie jakąś 360 i ją wyciszyć i dołożyć wspomaganie, może wtedy byłby to w miarę komfortowy ciągnik do pracy?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Misiek_98
  • 67 803

ziomster
Tylko że ja nie chce zrobić z niego nowego Fergusona tylko trochę wyciszyć. Zw takie słuchawki to ja dziękuję i to jeszcze za taką cenę

KlimekPL
60 jest trochę łatwiej zabudować może coś o tym powiedzieć Domal97

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ziomster
  • 65 420

Myślisz że ta pseudozabudowa wyjdzie taniej? Może materiał masz w garażu ale ile czasu na to zmarnujesz? Chcesz mieć ciszej to wymień koła zębate w tylnym moście na te że skośny zębami z zetora. W sumie i tak najwięcej hałasu idzie z silnika którego w żaden sposób nie oddzielisz od kabiny. Moim zdaniem szkoda czasu bo efekt będzie marny (efekt placebo).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ziomster
  • 65 420

Myślisz że ta pseudozabudowa wyjdzie taniej? Może materiał masz w garażu ale ile czasu na to zmarnujesz? Chcesz mieć ciszej to wymień koła zębate w tylnym moście na te że skośny zębami z zetora. W sumie i tak najwięcej hałasu idzie z silnika którego w żaden sposób nie oddzielisz od kabiny. Moim zdaniem szkoda czasu bo efekt będzie marny (efekt placebo).

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Misiek_98
  • 67 803

Da się odgrodzić silnik od kabiny. A zawsze będzie lepszy komfort niż w słuchawkach

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sulos
  • 131 509

wszystko się da zrobić nie ma rzeczy nie możliwych ,a odnośnie c-360 to trzeba zbiornik paliwa zrobić pod kabiną  to wtedy będzie można odgrodzić silnik z kabiną, Ja mam w 60 tylko podłogę zrobioną na równo i zabudowę tylną silnika nie odgradzałem  i jest różnica kolosalna w porównaniu z nie wyciszoną

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • robert1004t
  • 28 321

Prostym przykładem moze być Ostrówek, kto jeździł to ma porownanie że jest tam dużo przyjemniej i ciszej niż w zwykłej 60'ce, a tam podloga i przód kabiny jest z blachy i takiego dziwnego filcu zbudowana a juz jest efekt

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hubertuss
  • 624 4826

Nie lepiej karmnik dla ptaków zrobić na zimę. Żeby efekt był porównywalny z nakładami pracy i trwałością. Trzeba by kabinę zdjąć i podnieść do góry. Tak jak jest np w mf serii 300. Zrobić podłogę, przednią ścianę. Zabudować tył. Zabudujesz to blachą. Lekko hałas spadnie. Ale i tak cicho nie będzie. Z czasem wszystko dostanie luzów zacznie drżeć i rezonować. I będzie głośniej jak na początku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Misiek_98
  • 67 803

hubertuss Chyba nie zdajesz sobie sprawy pracy przy podniesieniu kabiny wtedy trzeba by przerabiać sprzęgło, hamulce, gaz, blokadę, podnoszenie cięgieł i kilka innych żeby bo braliśmy pod uwagę takie rozwiązanie a po za tym wtedy kierownica była by między nogami. Powiedz mi jeszcze skoro tyle wiesz czemu mi w zetorze żadne śruby się nie luzują?

 

Jestem ciekaw ilu z was ma wyciszenie lub ilu podjęło by się zrobić coś takiego

 

Dzisiaj skończyłem prototyp w sobotę może ruszę z metalową raną

 

http://pokazywarka.pl/sjj9cq/

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • szaman1
  • 42 473

wszystko da się zrobić ale jakim kosztem, a efekt tego będzie mierny,  jak mówił mój dziaedek fabryki nikt jeszcze w h..ja nie zrobił.

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Domal97
  • 183 1205

No i już coś więcej widać, tylko taka moja rada, jak bedziesz kupował mate wygłuszającą taką zieloną to daj min 3 warstwy to wtedy jest efekt, ja u siebie dałem na początku 1 warstwę to szału nie było a po 3 jest już cicho :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • chorzel221
  • 113 455

A może tak przejedź się na szrot i powyciągaj  maty z samochodów :D 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Misiek_98
  • 67 803

Już zamówione są ale jeszcze nie wiem czy pójdą bo zależy nam na dobrym wyciszeniu :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.