Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Wynalazki i udoskonalenia

3 komentarze

Rekomendowane komentarze

przydało by się odciążyć przód bo teraz masz znaczne siły mogace złamać przedni wspornik mostu , sam miałem połamany jedną stronę, dołączył byś ramę tuza do tej podłużnicy od przy silniku

A po co aż tak wielkie dociążenie przodu bo to z 3-4 razy więcej niż wcześniej da rady kierować

 

Ps tam na kolumnie jest śruba do regulacji luzu

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.