pp1208 706 Napisano Kwiecień 11, 2014 Zaawansowany 706 5987 byłem ... tylko dopchać sie nie mogłem. :-) spodobały mi sie bardzo,nawet byłem zainteresowany wziąć na testy jednego z ch*jn 5609 ale czar prysł wtedy gdy dowiedziałem sie że ma trzy cylindry i tylko 3300 pojemności .... według mnie porażka Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil1616 41 Napisano Kwiecień 11, 2014 Zaawansowany 41 781 są też wersje 4 cylindrowe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
kamil41 29 Napisano Kwiecień 11, 2014 Zaawansowany 29 2464 dlaczego porażka 3 cylindry??? Mi sie właśnie marzy taki bo zawsze spora oszczędność w paliwie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Kwiecień 12, 2014 Zaawansowany 706 5987 czy jest oszczędniejszy ? może nie dużo ale żywotność mała i pewnie momenty z trzech cylindrów za dużo niema ale kto co lubi :-) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marc28 0 Napisano Kwiecień 13, 2014 Nowicjusz 0 30 Trwałość mniejsza ciekawe dlaczego..... Mam u siebie Ursus C 360 3 P z przebiegiem 12 000 mtg i po 10 000 mtg były wymieniane pierścienie a wg C 360 zużywa sporo mniej paliwa. Dla większości jak ma 6 cyl np. jak ma MF 8690 8,4 l pojemność i 370 KM i to jest ok czyli z jednego gara 60 KM z jednego litra pojemności 44 KM a w MF 5609 z jednego gara 32 KM z jednego litra pojemności 29 KM z to on jest wyżyłowany.......................... i tak naprawdę to ten co kupuje MF 8690 to pracuje stale na pełen gwizdek a ten co kupuje Mf 5609 to w najlepszym przypadku połowę. Reszta to kosiarka, prasa, ładowacz, transport Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Kwiecień 13, 2014 Zaawansowany 706 5987 no tak ale np dla porównania john deere seri 5M 80 koni ma pojemnośc 4500 a ferguson 3300 i nawet 105 koni . według mnie to nie jest dobrze a po drugie jak rozmawiałem z przedstawicielem o małej pojemności silnika to odpowiedział mi że remont drogi nie będzie :-) czyli nie zaprzeczał że jest mniej żywotny Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Kwiecień 13, 2014 lepsze materiały i nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne pozwoliły windować parametry i osiągi silników (stopień sprężania , stopień obciążenia, itp) przy zmniejszającej się pojemności i zużyciu mocy na potrzeby własne silnika (napęd rozrządu, pompy wtryskowej , wentylatora chłodnicy i pompy smarowania), turbo + intercooler mocno pakują w silnik ile się da powietrza co przy 4 zaworach na cylinder pozwala na wpompowanie i spalenie większej ilości paliwa w lepszych warunkach przekładając się na spore możliwości małych silników Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Kwiecień 13, 2014 Zaawansowany 706 5987 kontento masz racje tylko mnie ciekawi jedna rzecz, czy taki silnik wytrzyma chociaz 10 tys godzin. pozyjemy, zobaczymy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość konteno Napisano Kwiecień 13, 2014 jak się zaleje dobrą ropą , posmaruje lepszym olejem i będzie dbało , pamiętało o prawidłowej eksploatacji i serwisowaniu to takie rzeczy są do osiągnięcia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
marc28 0 Napisano Kwiecień 14, 2014 Nowicjusz 0 30 Wszystkie silniki przed dopuszczeniem do sprzedaży maja homologacje na 20000 - 30000 mtg. A w Fendzie serii 200 ten silnik jest od 2007 roku i w modelach od 70 - 110 KM. Nie sądzę że jeśli byłby wadliwy to dalej by go montowali Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
pp1208 706 Napisano Kwiecień 14, 2014 Zaawansowany 706 5987 wadliwy napewno nie jest, poprostu myślę że jest mniej żywotny no i według mnie powinna być pojemnośc około 4500 no ale to moje zdanie . projektanci napewno wiedzą lepiej :-) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się