Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Klimston
  • 5 192

byczo wygląda :)

szkoda że nie weszły do seryjnej

produkcji :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jacek99733
  • 18 518

Wspomaganie już,ursus sporo by zarobił na takich ciągnikach 5/5 za twoje fotki fajnie że ktoś jeszcze ma.Skąd masz takie fotki ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolniku360
  • 69 1081

o do tego na tył 16.9 i po 4 krążki obciążnika od c360 z przodu tuz i lepsze od zetora tylko pewnie dla tego prototyp bo skrzynia tego momentu z silnika nie wytrzymała

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • hodowcamlody
  • 34 511

eh myślę że 20Nm spokojnie by zmiosła bo co za problem przenieść moc 10% większą ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 367 2085

Zwykła kabina od C-362.

Znając nasz naród, to pewnie też by narzekano na te ciągniki i wcale tak dobrze by się nie sprzedawały <_<. W końcu musiałyby być droższe od zwykłej C-360, więc lepiej zaoszczędzić i wybrać tańszy <_<. C-362 nie były u nas sprzedawane, bo popytu nie było, więc C-362 4p też byłby na eksport ;[.

Ale ciągniczek ładny! :rolleyes:

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bobcat2250
  • 353 1180

Zwykła kabina od C-362.

Znając nasz naród, to pewnie też by narzekano na te ciągniki i wcale tak dobrze by się nie sprzedawały <_<. W końcu musiałyby być droższe od zwykłej C-360, więc lepiej zaoszczędzić i wybrać tańszy <_<. C-362 nie były u nas sprzedawane, bo popytu nie było, więc C-362 4p też byłby na eksport ;[.

Ale ciągniczek ładny! :rolleyes:

Dlaczego twierdzisz, że na 362 nie było popytu? Był "by" i to niezły. Tylko po prostu wyrwać taki ciągnik przeznaczony na eksport nie było dla normalnego rolnika możliwe... Według mnie to w tamtych czasach cena nie była problemem :) Sprzedałeś 30 tuczników i miałeś nową trzydziestkę :P

    • Like 5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dodi
  • 111 1968

Nie wszystkie eksportówki wyjeżdżały od razu za granicę. Trochę więcej mamony i miałeś traktor jaki chciałeś ale większość zdołała zadowolić się krajowym. Tylko niekoniecznie wszystko z takim ciągnikiem było w porządku. nie chodzi mi tu o stan techniczny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Piotr1216
  • 1153 4775

Widać że nasza technika w tyle nie stała :) Ale co z tego jak nie mogli tego produkować :(

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Rafallll360
  • 863 3499

Ile może mieć koni mechanicznych ??To jest silnik jaki montowali w ursusach 4512?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • XMK13
  • 367 2085

Tak, to był silnik z 4512, więc miał 60KM.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kojot629
  • 231 1806

No to juz by byla fajna maszynka, taki tanszy 4512

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • dawid3p
  • 361 2111

byczo wygląda :)

szkoda że nie weszły do seryjnej

produkcji :(

Takie gadanie... szkoda... przecież miałeś 4512 ursusa i produkowali go bo ten na pewno w fazie testów skrzynia niewytrzymywała po to chyba są prototypy :D

 

Normalnie kolega szokuje tymi super zdj SKĄD TO MASZ :D???? Ratowałeś akta jak niszczyli fabrykę :P ?

 

wielkie 5

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1145 8631

Pierwszy widze raz ten prototyp w ogóle nie podejrzewałem że c-362 wsadzili ale naprawdę ciekawy pomysł skrzynia od zetora i można było by śmigać

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bobcat2250
  • 353 1180

Nie wszystkie eksportówki wyjeżdżały od razu za granicę. Trochę więcej mamony i miałeś traktor jaki chciałeś ale większość zdołała zadowolić się krajowym. Tylko niekoniecznie wszystko z takim ciągnikiem było w porządku. nie chodzi mi tu o stan techniczny

Chyba trochę więcej wódki, bo to było cenniejsze niż kasa... :blink:

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolniku360
  • 69 1081

mój wujek pracował w POM teresin szykowali ciągniki na eksport i testowali i właśnie tak samo z c330 3p jak i z tym że jeśli poszedł w ciężką robotę to skrzynia zaraz leciała było parę modeli c360 4p i mówił że silnik ma za duży moment na tą skrzynie,już lepiej silnik zetora zainwestować

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • URSUS52
  • 7 192

Gdyby nasi składali skrzynie z takiej samej jakości części co zetor to by napewno wszystko wytrzymywało, a że lepiej oszczędzić na materiale to tak wszystko było. Takie jest moje zdanie.

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • 355
  • 140 298

mój wujek pracował w POM teresin szykowali ciągniki na eksport i testowali i właśnie tak samo z c330 3p jak i z tym że jeśli poszedł w ciężką robotę to skrzynia zaraz leciała było parę modeli c360 4p i mówił że silnik ma za duży moment na tą skrzynie,już lepiej silnik zetora zainwestować

Tak tak, bajki pleciesz. W POMie na pewno nikt nie testował ciągników. :) Z resztą silnik z Zetora 7211 i Ursusa 4512 ma podobną moc, a moment obrotowy w Ursusie jest nie wiele większy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Mariusz-C330M
  • 9 177

Wygląda jak zmniejszone 912. Fajna ta maska. :) Szkoda, że nie montowali takich do "30"-tek i standardowych "60"-tek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Adi96
  • 1145 8631

@355 Rolniku ma racje skrzynie nie wytrzymywały jest na YT co ma w c-360 4P.Pytałem się o remont skrzyni i tylnego mostu to już robił 2 razy za słaba jakość jest skrzyni po prostu Ursus52 ma racje skrzynia od zetora i to by śmigało małe spalanie 4 garowy silnik dynamiczny silnik wyciszony i prawie jak 7211 tylko uciąg był by słabszy ale godnie zastąpił c-360 i mogła byc przejściówka miedzy c-360 a 4512.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • rolniku360
  • 69 1081

jak ciągnik szedł na eksport to oni im tak po garach dawali ile tylko można było nie raz było tak że ciągnik nowy przyszedł do nich i po paru dniach jak miał już wyjść to oni np. sprzęgło zmieniali bo się posypało,silnik od perkinsa jest szybko obrotowy a od zetora zwykły każdy kto ma silnik 4p to leci mu skrzynia a czemu na silniku zetora nie ? wszystko mówi samo za siebie pogadaj z tymi co robili w pomach może tylko tu w teresinie ale nie złe przekręty szły

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.