PaweMariuszMokrzycki 91 Napisano Marzec 5, 2021 Zaawansowany 91 727 mówię że inaczej nie ustawisz jak na znaki na pompie wtryskowej też są znaki do przykręcenia koła i już kilka nie widziałem żadnej różnicy między wszystkimi naszymi ursusami wszystko od zwolnic do przedniej osi to jedno i to samo poza pokrywa skrzyni biegów zeszlifowana pod kolumnę kierownicza a tak to co i gdzie byś nie przełożył to pasuje zamiennie 1 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
izydor6280 1154 Napisano Marzec 6, 2021 Zaawansowany 1154 9149 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 9, 2021 Zaawansowany 1848 11291 18 Stopni to jest dla Czeskiej pompy w Zetorze 4011,od 1968 weszła Mielecka i tam książka podaje że 20,według mnie RT wprowadza w lekki błąd Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
PaweMariuszMokrzycki 91 Napisano Marzec 9, 2021 Zaawansowany 91 727 bo nasi musieli spierdzielic wszystko 60 w porównaniu do pierwowzoru czyli 40 to cofanie się w rozwoju moc ta sama bo przez te powiedzmy 25 lat od zakończenia produkcji już były po 3razy kapitaliki robione a w Zetorach z tych roczników jeszcze nominalne silniki z fabryki a 40 czyli ok 50 lat od zakończenia produkcji już silniki te same wszędzie niezależnie od modelu Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Adi96 1848 Napisano Marzec 10, 2021 Zaawansowany 1848 11291 Bo mieliśmy komunę i ciągnik był uproszczany w kosztach produkcji,dlatego modyfikowano zaczepy,obciążniki,przednią oś,czy przednie koła.Gdy wchodził c-355 To czechy mieli Zetora z kabiną już i wałek oddzielnie. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się