przybyslawice5211 537 Napisano Marzec 30, 2013 Zaawansowany 537 4654 Bardzo dobry pomysł w zimie rozrusznik będzie miał lzej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 na tym nowym kole pasowym będzie chodziła druga pompa od wspomagania już prawie skączyłem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wlatcakomaruf 19 Napisano Marzec 30, 2013 Zaawansowany 19 644 Czyli miałem racje, wielowypust jest elementem ruchomym Zablokowany za pomocą śruby ustalającej położenie łożyska? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 tak masz racje Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 troche sie pomyslało i coś tam sie wykombinowało:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz0209 22 Napisano Marzec 30, 2013 Zaawansowany 22 338 Dlaczego zdecydowałeś się na zamontowanie drugiej pompy do wspomagania? Zasilanie z powrotu rozdzielacza się nie sprawdziło? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 strasznie olej sie grzał może dlateko że orbitrol 80 no nie mam pojęcia Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 może jak by zastosował orbitrol 160 to może było by ok Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz0209 22 Napisano Marzec 30, 2013 Zaawansowany 22 338 a jaką masz przepustowość rozdzielacza od Tura? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 40l Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 to jest orginalny rozdzielacz od tego tura ale planuje go zmienić na więkrzy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz0209 22 Napisano Marzec 30, 2013 Zaawansowany 22 338 no to może to jest przyczyną. Wykorzystam rozdzielacz o przepustowości 50 l na minutę i orbitrol z kombajnu E512. Mam nadzieję że będzie ok chociaż mam obawy bo chcę wykorzystać dzielnik strumienia od bizona a on ma przepustowość 25l ale myślę żeby przed dzielnikiem wpiąć trójnik tak żeby puścić część oleju do rozdzielacza bezpośrednio a resztę na dzielnik żeby zapewnić stały wydatek na orbitrol. Drugie wyjście dzielnika planuję podłączyć również do rozdzielacza . Tak więc zastosowane będą 2 trójniki i zaworek kierunkowy. Nie wiem czy zadziała ale będę próbował. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 ja i tak do tej pompy przy turzenzałożyłem dodatkowo zawór przelewowy i to samo zrobie przy pompie od wspomagania ona będzie 10l Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 teraz jak będe zmieniał rozdzielacz to już na yojstik już założe Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz0209 22 Napisano Marzec 30, 2013 Zaawansowany 22 338 Tak ale zawór przelewowy służy głównie do utrzymania prawidłowego ciśnienia w układzie a nie tyle do ograniczenia przepływu cieczy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 no tak ale przy skrajnych położeniach siłownika nie dusi ciągnika jak w cześniej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz0209 22 Napisano Marzec 30, 2013 Zaawansowany 22 338 A to napewno Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 30, 2013 Użytkownik 0 84 a ty jaką masz u siebie pompe założoną? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz0209 22 Napisano Marzec 30, 2013 Zaawansowany 22 338 NSZ 32 czyli chyba to samo co u Ciebie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Marzec 31, 2013 Użytkownik 0 84 tak a napęd pompy w jaki sposób wykombinowałeś? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz0209 22 Napisano Marzec 31, 2013 Zaawansowany 22 338 Nad napędem pompy musiałem się trochę nakombinować. Dokręcenie flanszy do koła nie wchodziło w grę gdyż zamocowane jest tylko na wpuście o szerokości 5 mm. Dlatego zamiast wyciągać wał z silnika i go frezować po prostu naciąłem rowek pod wpust na powierzchni czołowej wału na 14 mm, potem dorobiłem z pręta 40 mm utwardzanego podkładkę z pasującymi w rowki wypustami, do niej przyspawałem rurę o średnicy pozwalającej na zmieszczenie się nasadki od klucza a ja jej końcu jest przyspawana tarcza z 3 otworami gwintowanymi i z 3 nie gwintowanymi. całość jest dokręcona śrubą do wału i jednocześnie dociska koło pasowe. potem jest gumowa przekładka i bliźniacza tarcza w którą jest wspawany tuleja napędu pompy. W gwintowane otwory są wkręcone kołki ze śrub utwardzanych i wchodzą w niegwintowane otwory drugiej tarczy. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
okocza1989 0 Napisano Kwiecień 1, 2013 Użytkownik 0 84 to faktycznie a masz może jakieś foto? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz0209 22 Napisano Kwiecień 1, 2013 Zaawansowany 22 338 nie mam fotek ale jeśli bardzo Ci zależy to mogę zrobić i wysłać Ci na @ Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się