and 1 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 1 426 Z Polski to zdjęcie? Bo rzadki to okaz... Ile siedzi pod maską? Jaki to model? MT565B? Bo jeśli tak, to "tylko" 145km... A jeśli 665 to "całe" 240 Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
zetorforterra 1 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 1 487 Z Polski to zdjęcie? No jasne że z Polski ten Challenger pracuje na usługach w pegerach Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
piotr89 49 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 49 444 ładnie sie prezentuje ten challenger ciekawe jaka cena?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
olwin 0 Napisano Styczeń 9, 2008 Użytkownik 0 54 wersja kolowa mnie urzekla :wub: na gasienicach i sie nie podoba <_< Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MarcinPL 0 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 0 572 zajebiaszczy :] one są na bazie mf robione? A cena? Silnik w nich to caterpillar? 5 B) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
michalk 22 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 22 1175 oj ale bestia robi wrazenie ciekawe ile on ma km i ile kosztuje:) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Skofo 29 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 29 2291 Zleksza podobny do MF'a hospodara :] Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
TumeK 11 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 11 2240 ile to mo koniow Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
lukotek 4 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 4 788 ale kabina to prawie taka jak w gąsienicowych!! Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
brzozak2 241 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 241 6092 ale kabina to prawie taka jak w gąsienicowych!! raczej nie, to kabina skopiowana od MF, srodek tez Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Skofo 29 Napisano Styczeń 9, 2008 Zaawansowany 29 2291 raczej nie, to kabina skopiowana od MF, srodek tez Hospodar by wsiadł i już by wiedział co i jak Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość hospodar Napisano Styczeń 10, 2008 Nie ma co się dziwić. w końcu i mf i challeneger należą do AGCO i po co robić dwie kabiny jak można jedną. Sądzę że jakieś pół traktora tego to to samo co mf. Poza tym jak się kupuje części firm należących do AGCO(oryginalne) nigdzie nie pisze że to jest do mfa czy do czego innego. Jest jedynie numer katalogowy i napis AGCO. Do spółki AGCO narazie należy z firm ciągnikowych valtra, mf, challenger i fendt. Nie jestem pewien czy claas należy ale możliwe że tak. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
brzozak2 241 Napisano Styczeń 10, 2008 Zaawansowany 241 6092 claas nie nalezy do agco, nie wiem czy tworzy z kims jakis koncern. w AGCO jest jeszcze jeden producent ciagnikow - AGCO Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość hospodar Napisano Styczeń 10, 2008 Claas w obecnej chwili nie należy, ale należał do 2003 roku. tego jestem pewien. W 2003 roku się odłączył bo stwierdził że koncern nie kładzie na tą firmę nakładu tylko promuje fendta i valtrę i się odłączył i widać wzrost oferty claasa od tego momentu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiek16m 102 Napisano Czerwiec 17, 2008 Buntownik 102 822 Jeżeli masz na myśli ciągniki to Claas od 2003 roku, dopiero zaczoł je produkować. W 2003 roku przejeli Renault. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
brzozak2 241 Napisano Czerwiec 17, 2008 Zaawansowany 241 6092 no i wszystko by sie zgadzalo Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
krzysiek16m 102 Napisano Czerwiec 17, 2008 Buntownik 102 822 Czyli Renault należało przedtem do AGCO? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MAGNUM 4 Napisano Luty 1, 2017 Użytkownik 4 51 Hej, Z Tego co ja się orientuję, a raczej wiem dobrze to: - Nigdy Class do nikogo nie należał - firma rodzinna; - aby zaistnieć na rynku amerykańskim kombajny Claas Lexion były malowane na kolor Caterpillar i sprzedawane w ich sieci dystrybucji jako CAT; Claas jako Claas Challenger sprzedawał malowane na kolor Claas- a ciągniki gąsiennicowe w w Europie; - jak AGCO wykupiło część Caterpillara odpowiedzialną za produkcję ciągników Challenger to umowa wygasłą i Claas przestał sprzedawać ciągniki gąsiennicowe jako Claas Challenger w Europie; - AGCO stwierdziło, że Challengery (ciągniki gąsiennicowe) będą dobrze sprzedawać się w Europie, w amerykach też i stworzył markę Challenger i tak jest; - marka Massey Ferguson nie jest popularna, dobrze oceniana w amerykach Więc MF są Ciut tuningowane i sprzedawane w amerykach jako Challenger:) - Renault produkował ciągniki jako osobna firma od dawna. Claas - owi by byc firmą "full liner" brakowała ciągników. próbował kupić Valtrę, już nawet sprzedawali Valtry malowane w kolorach Claas - a ale Valtra za drogo ceniła się. Dogadali się z Renault i kupili ich dywizję produkującą ciągniki. - te na zdjęciu Challenger to nic innego jak MF po tuningu (kolor, szczegóły). Challenger (AGCO) wpadła na pomysł, że Challengery będą lepiej sprzedawać się w krajach Europy wschodniej, Ukrainie, Rosji. dlatego do oferty wprowadził stuningowane MF jako Challenger i TO efekt importu z krajów wschodnich. Ogólnie i mi Bardziej podoba się MF jako Challenger:) Dla sprostowania: nie jestem pracownikiem jakiegoś tam dilera - interesuję się tym trochę i tyle. Pozdrawiam, Magnum Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Atari 12 Napisano Luty 1, 2017 Zaawansowany 12 359 złota łopata za wykopalisko roku dla ciebie MAGNUM. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wilhelm 408 Napisano Luty 1, 2017 Zaawansowany 408 2951 Nie tylko roku, ale dziesięciolecia A Claas faktycznie wszedł kiedyś tam w spółkę joint venture z Catem, stąd te żółte Lexy firmowane CAT (nie Challenger) i ciągniki gąsienicowe CAT firmowane Claasem (ze skrzyniami biegów i kabiną rodem z serii 70 Forda New Hollanda). Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
MAGNUM 4 Napisano Luty 1, 2017 Użytkownik 4 51 Witam, Panowie, spokojnie:) Jak widzę, że ludzie myślą, że firma X należała do firmy Y a tak nie było, to uznaję, że może człowiek po prostu nie wie i takie epopeje nieraz piszę Zamiast łopatę browa byście zaproponowali:) Jak Co to Poznań zaprasza:) Miłego, Magnum Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
wilhelm 408 Napisano Luty 1, 2017 Zaawansowany 408 2951 Eee... daleko Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
stuart 121 Napisano Luty 1, 2017 Zaawansowany 121 313 Skrzynie w classach i w mf to są produktowe w tej samej fabryce w Francji.... (nie dotyczy bezstopniowych) Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się