TurOperator 4 Napisano Styczeń 12, 2011 Zaawansowany 4 129 fajne rozwiązanie... a możesz wstawić fote jak to jest podpięte?? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Krzysiek1888 0 Napisano Styczeń 12, 2011 Nowicjusz 0 1 Ja w swojej 360 też tak miałem ale najpierw urwałem drut (cięgło) w budowie mostu później urwałem oczko na wałku blokady (puścił spaw). Ząbki dźwigni ręcznego zgniatają się z czasem i nie można później jej zablokować. W końcu przy wyrywaniu pniaka zgiąłem wałek blokady i nie działała w ogóle. W końcu przeszlifowałem obudowę mechanizmu różnicowego oraz spzęgiełko w profesjonalnym zakładzie na szlifierni z użyciem podzielnicy. I blokada działa. Koszt szlifowania 150zł. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mateusz2 11 Napisano Styczeń 12, 2011 Zaawansowany 11 1589 U mnie w żadnym blokada nie działa Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
antonio86 39 Napisano Styczeń 12, 2011 Zaawansowany 39 774 mam tak samo i działa bez zarzutu-a to ,że niektórym się wszystko zgina i urywa to efekt włączania blokady na sucho -blokade łącza sie gdy ciągnik jedzie bo jeśli śię nie zazębi na such to są potem efekty <_< P.S. Widze ,że kolega w lesie robi Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
prorok 2081 Napisano Styczeń 12, 2011 Zaawansowany 2081 11823 Można by było prosić fotkę jak przerobiłeś ten oryginalny pedał żeby do niego zaczepić cięgno? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Gość Napisano Styczeń 12, 2011 mam tak samo i działa bez zarzutu-a to ,że niektórym się wszystko zgina i urywa to efekt włączania blokady na sucho -blokade łącza sie gdy ciągnik jedzie bo jeśli śię nie zazębi na such to są potem efekty <_< P.S. Widze ,że kolega w lesie robi To jak sie jedzie to ze sprzęgłem włączać czy normalnie bez ? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
antonio86 39 Napisano Styczeń 12, 2011 Zaawansowany 39 774 Przy właczaniu koła sie powinny obracać. A co do wykonania to ja mam odcięty pedał i do tej tuleji pod kątem prostym wzgłedem uchwytu od ciegła dolnego mam przyspawany płaskownik z trzema dziurami(moge regulawać ,czy ma być lżej i zaćiagać do końca, czy czieżej i łapać na 2-3 zęby) Ale powiedziałem :lol: Zrozumiał ktoś? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
suzuki21l 5 Napisano Styczeń 12, 2011 Zaawansowany 5 530 najpierw coś wyjaśnię, dżwignia ręcznego to tylko wygoda , a wiemy wszyscy że sęk tkwi w samej nie dopracowanej blokadzie, żeby sprawnie działała trzeba zeszlifować zęby blokady na kwadrat, wtedy niema opcji żeby przeskoczyła , blokadę włączam bez sprzęgła, już 3 rok wszystko gra Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
suzuki21l 5 Napisano Styczeń 12, 2011 Zaawansowany 5 530 mam tak samo i działa bez zarzutu-a to ,że niektórym się wszystko zgina i urywa to efekt włączania blokady na sucho -blokade łącza sie gdy ciągnik jedzie bo jeśli śię nie zazębi na such to są potem efekty <_< P.S. Widze ,że kolega w lesie robi zgadza się robię obecnie w lesie wejdż na mój kanał youtube suzuki18l , tam jest filmik, Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
prorok 2081 Napisano Styczeń 12, 2011 Zaawansowany 2081 11823 Ile kosztowała Cię ta dźwignia? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
mariusz(ZDUN) 327 Napisano Styczeń 13, 2011 Zaawansowany 327 3136 W tym ciągniku jes pare problemów tak jak pisał kolega wcześniej zęby są pod kontem nie na prosto co rozzębia blokadę czasem i skacze , ale idąc dalej w360 zęby pasują do siebie za ciasno nie ma między nimi prawie luzu, i ciężko jest im wskoczyć miedzy siebie jak koła kręcą sie już z rózną prędkością, zetor zmienił konstrukcję blokady robiąc ja na 6ciu kłach a nie na 8 dzieki temu zwiękrzyli gróbość kłów i zwiękrzyli luźną przerwę między zębami , takie coś powoduje, że kły mają czas,na zazębienie sie. trzecią sprawą jest to, i w przypadku tego wynalazku z pewnością by sie przydało, a mianowicie w cięgno ze sprężyną, wtedy zaciagał byś blokadę nie patrząc na to czy kły weszły czy nie , a one jak będą mogły to same wskoczą siłą właśnie tej sprężyny i niczego ne urwie sie zaciąganiem na siłe. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
gregc330 4 Napisano Styczeń 13, 2011 Zaawansowany 4 134 mam tak samo zrobione tylko cięgno od rączki jest ze sprężyną z c-330 od hamulców zawsze pozostaje trochę luzu żeby wyłączyć działa lepiej niż na sztywnym cięgle 2 lata używam i działa bez zarzutu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
gregc330 4 Napisano Styczeń 13, 2011 Zaawansowany 4 134 mam tak samo zrobione tylko cięgno od rączki jest ze sprężyną z c-330 od hamulców zawsze pozostaje trochę luzu żeby wyłączyć działa lepiej niż na sztywnym cięgle 2 lata używam i działa bez zarzutu. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
suzuki21l 5 Napisano Styczeń 14, 2011 Zaawansowany 5 530 Ile kosztowała Cię ta dźwignia? 20zł Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
prorok 2081 Napisano Styczeń 14, 2011 Zaawansowany 2081 11823 Nówka? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
suzuki21l 5 Napisano Styczeń 14, 2011 Zaawansowany 5 530 Nówka? tak Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się