klocu26

Members
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O klocu26

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

713 wyświetleń profilu
  1. No i niestety sterowanie dźwignią jest w pełni elektroniczne / hydrauliczne. Zamówiliśmy serwis, mają pomierzyć ciśnienia i zobaczymy co wyjdzie. Okazało się, że vmax zablokowana była na komputerze w sekcji chronionej PINem, którego nie mieliśmy. Już jest odblokowane, leci 25 km/h
  2. Ok dzięki, Sprawdzimy. Myślałem, że może jakiś ogranicznik się włączył po złapaniu błędu, ale wg instrukcji w razie jakiegoś błędu z silnika na SL1 powinna mięć 1800 obr, a na SL2 1500 obr. Nominalne obroty 2080, też takich nie osiąga. Niby chodzi na 1900 więc to raczej nie ogranicznik z silnika. Poza tym w trybie transportu powinna lecieć 20/25 km/h przy 1400 obrotów.
  3. No to jest jakiś trop. Co prawda dźwignia działa w miarę lekko, ale może gdzieś coś z tym jest nie tak.
  4. Hej, więc tak. Prędkość na 2 biegu to jakieś 4,5 - 5 km/h, silnik wkręca się 1870-1900 obr/min. @Roxer Tutaj nie ma dźwigni, zakresy skrzyni wybiera się bezpośrednio z datavision, są 4 biegi, fizycznej dźwigni nie ma.
  5. Cześć, może podratujecie mnie radą. Mamy MF 7274 z 2006 r., problem polega na tym, że w transporcie prędkość maksymalna jaką osiąga maszyna to mniej więcej 15 km/h. Jest to wersja niemiecka więc teretycznie wg instrukcji powinna lecieć 20 km/h. Niestety na chwilę obecną nie mogę złapać kogoś z serwisu do odczytu błędów, a moja wersja nie ma tego przycisku serwisowego z lapmką do oczytania kodów błyskowych. Może, ktoś zmierzył się z podobnym problemem i ma jakieś rozwiązanie?
  6. Cześć, szykuje kombajn do sezonu. I wyskoczył błąd bo tankowaniu "błąd okablowania" i wskaźnik poziomu paliwa jakby zacięty. Przed tankowaniem nie było błędu i wskaźnik działał. Jakieś sugestie co to może być? Ma ktoś może jakiś schemat bezpieczników, czy trzeba lecieć po kolei każdy?
  7. Cześć, poszukuję instrukcji do New Holland TS110, najbardziej potrzebuje schematu złożenia lewej tylnej zwolnicy/mostu.
  8. A niby był w "naprawie", która trwała kupę czasu i kosztowała furę pieniędzy a problemy jak były tak są, może z nieco mniejszą częstotliwością. Ciągle jakieś błędy na komputerze, podczas jazdy potrafi się zatrzymać bo tak i trzeba wyrzucać go na "P" parę razy zanim dalej będzie chciał jechać (potrafi nawet podczas transportu coś takiego odwalić), poza tym wnętrze jest marnej "jakości". Może trefny egzemplarz się trafił po prostu.. Ale to nie o tym, interesują mnie opinie nt wymienionych w temacie ciągników
  9. Poszukuję opinii dotyczących eksploatacji, wygody użytkowania, awaryjności w/w ciągników. Ktoś miał z nimi do czynienia? Docelowo mają zastąpić mega awaryjnego JohnDeere 6920s
  10. Ja dostałem się tam odpinając panel sterowania klimatyzacją. A o włazie nawet nie wiedziałem
  11. Dzięki za podpowiedź. Okazało się że nie spadł, ale odpływ tam z tyłu kabiny był zatkany.
  12. Mam pytanie, gdzie znajduje się rurka z odpływem skroplin z klimatyzacji w 3095? Klima działa pięknie ale zalewa mi kabinę. Cieknie gdzieś po prawej stronie do środka. Jest pewnie zatkana, albo jej nie ma, ale nie wiem gdzie tego w ogóle szukać żeby rozwiązać ten problem .
  13. Miernik mam. W delegacji jestem więc akurat teraz nie mogę grzebać przy maszynie. Ale od czego zacząć pomiar, no na pewno od kostki radia, a gdzie dalej szukać? Obstawiam, że gdzieś po drodze do kostki jakiś kabel musiał się przełamać.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj