bravo87

Members
  • Ilość treści

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

2 obserwujących

O bravo87

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1128 wyświetleń profilu
  1. Witam. nie znalazłem więc piszę. Mam prośbę do posiadaczy ursusów ciężkiej serii z oryginalnym grubym dachem (nie takim jak w zetorze), a mianowicie czy któryś z posiadaczy mógł by mi zwymiarować dach ?? mam możliwość zrobić a chciał bym aby wyglądał jak oryginalny. Nie piszcie że lepiej kupić gotowy bo słano wyglądają a teraz dać 1200 za dach to lekka przesada.
  2. ale ten tył to oryginalnie miały tak robiony ( szeroka belka nad resorem, tylna oś bez hamulca ) czy to jakieś sztukowanie ?
  3. Witam. mam pytanie czy ktoś wie jaka to przyczepa - typ ładowność. na olx znalazłem wywrotkę i sztywną ale nikt nie ma dokumentów. wygląda mi to na D 35 lub 43 ale ten tył ma jakiś inny. Gdzie szukać nr ramy na niej. z Góry dzięki za odpowiedź.
  4. odgrzebię trochę temat. Mam mały problem w 1012. Prawe koło stary cylinderek stary przewód hamuje ok, wciskam pedał hamuje puszczam cylinderek się chowa. Lewe koło nowy cylinderek zetorowski ( już 3), nowy przewód, nowe tarcze hamulcowe (poprzednie się spaliły). Po wyregulowaniu śrubą (klucz 19) skoku cylinderka wciskam pedał koło hamuje puszczam pedał cylinderek chowa się około 3 mm (skok około 20mm). dodatkowo założyłem sprężynę aby ściągała dźwignię ( cięgno hamulca ) ale nic nie daje, bez cylinderka hamulec wraca do pozycji spoczynku (nawet bez dodatkowej sprężyny). Aby cofnąć cylinderek muszę spuścić płyn przez odpowietrznik. Wyczyściłem wyrównywacz i wymieniłem uszczelniacze w pompce. co może być powodem tego stanu rzeczy?? wyrównywacz, pompka, sprężyny na docisku hamulca??? skończyły mi się już pomysły a nie mam zamiaru kolejny raz wymieniać tarcz.
  5. Dzięki za odpowiedzi. Na weekendzie muszę zrobić taki klucz i zakręcić tą 3 nakrętkę bo cieknie mi olej na łączeniu.
  6. Dzięki za odpowiedzi. Ma ktoś foto tego klucza serwisowego??. Będę musiał coś pokombinować aby łapać pompę na 3 nakrętki.
  7. Witam. Szukam i znaleźć nie mogę, może trywialne pytanie ale trochę mnie nurtuje. Mianowicie jak macie przykręconą pompę wtryskową od strony bloku ? u mnie jest szpilka taka sama jak na dole czy od strony zewnętrznej ale niestety nie mam patentu aby tam nakrętkę nakręcić. jest jakaś długa nakrętka ( podobnie jak z pompą hydrauliczną ) czy trzeba zdjąć alternator i kombinować ?. jak ktoś może niech wrzuci foto jak tam przykręcić pompę. Z góry dzięki za podpowiedzi.
  8. Dzięki za info czyli trochę źle to opisują pisząc że jest to do 385. Ale idąc dalej tropem mam jeszcze pytanie za co odpowiadają zaznaczone elementy na zdjęciu ?? wygląda to na rozłączanie skrzyni pośredniej od skrzyni biegów, czy pozycja 33 powinna być do czegoś podłączona ??
  9. Witam. Szukam szukam i nie mogę znaleźć więc piszę. Czy ktoś z użytkowników ciężkiej serii ursusa spotkał się z czymś takim jak wysprzęglik sprzęgła ?? link do produktu https://www.farmexpert.pl/pl/p/Wysprzeglik-sprzegla-C-385-ORYGINAL-URSUS/64626 . Czy może mi ktoś powiedzieć gdzie jest to montowane jakie ma zadanie i jak jest sterowane? Wydaje mi się że jest to montowane w skrzyni sprzęgła na dole ( wychodzi ze skrzyni biegów taki wodzik, który ma za zadanie rozłączanie wałka skrzyni z wałkiem sprzęgłowym ?) czy ten wysprzęglik jest sterowany tak samo jak hamulce nożne ( zbiorniczek pompka podpięta do pedału sprzęgła). Jakie są zalety a jakie wady?? co to daje przy normalnej skrzyni (wolnej). Prosił bym o pomoc, jeśli ktoś z Was ma to założone to proszę o jakieś foto. Pozdrawiam
  10. Witam. szukam szukam i nic nie znalazłem w necie. Mam mały problem kończę remont kapitalny mojego 1012 i muszę ustawić rozrząd ale mam mały problem na kole od napędu pompy wtryskowej mam na jednym zębie nabite cyfrę 6 a dwa zęby dalej mam nabite 4. Na kole rozrządu i wału rozszyfrowałem które znaki są fabryczne a które ktoś nabił a tych z pompy nie mogę rozszyfrować. Dodam że na tych zębach oznaczonych cyframi są też kropki. z góry dziękuję za pomoc
  11. Witam nie będę zakładał nowego tematu więc tu poproszę. Mógł by ktoś podesłać mi instrukcję do mx 170, zależy mi na ustawieniu licznika i sprawdzeniu co z nim jest, czasami wyświetla tn pasek na samej górze wyświetlacza a czasami nie. adrian.merta@wp.pl
  12. w końcu znalazłem czas aby zabrać się za ursusa. po odkręceniu podłogi okazało się że olej wywala nie przez tuleję z bagnetem tylko przez niedokręconą śrubę od jednej z rurek. Dokręciłem i już nie cieknie, mechanik magik zapomniał chyba o dokręceniu śrub. Teraz jeszcze muszę sprawdzić jak jest z rozłączaniem wałka bo jak wyłączyłem przy kierownicy to dalej się kręcił a próba zatrzymania go nie udała się. Może olej zimny, gęsty i dlatego nie dało się go zatrzymać ręcznie.
  13. Tak po wyłączeniu przestaje kręcić, ogólnie to dźwignia jak jest w połowie swojego zakresu to kręci wałek. Olej przestaje wyciekać jak wyłączę WOM pod siedzeniem. Czyli lepiej poszukać jakiegoś mechanika który to ogarnie. W październiku robiony był żółw i mechanik miał od razu zrobić WOM no i zrobił ;/ Dzięki za pomoc.
  14. tak dzisiaj z rozsiewaczem chodził. co prawda po chwili się załączał jak dźwignią przy kierownicy poruszałem. Kręcił i wywalał olej. U mnie ta tuleja z bagnetem jest luźna i dlatego tamtędy wywala olej. A ten rozdzielacz gdzie się znajduje??
  15. Witam. Szukałem po forum ale nie znalazłem więc proszę o pomoc. Mam problem z WOM-em w moim ursusie. Jak jest włączony pod siedzeniem i włączam go przy kierownicy to wywala olej ze skrzyni przez bagnet pen w podłodze kabiny. Olej jest wręcz zmiksowany. Co może być przyczyną??? Mikropompa jest nowa żółw działa (nowy w październiku robiony) olej nowy filtry nowe. Dzięki za odpowiedź
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj