Skocz do zawartości

Zdjęcie

Książki Rolnicze-Godne polecenia

7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Palmusny

Palmusny

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 162 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo ~ Prawidłowa agrotechnika , kultura gleby, nawożenie sztuczne i naturalne , hodowla bydła mięsnego

Napisany 02 styczeń 2016 - 18:51

Witam .

Mam problem mianowicie jestem w technikum informatycznym i posiadam gospodarstwo które chcę przejąć (13ha) chciałbym się dokształcić wiedzą książkową a nie bajkami użytkowników różnych forów .Jako że dopiero po TI udam się na R3 a już po technikum chcę zacząć działać i posiadać wiedzę do tego niezbędną ...Możecie polecić mi stosowne książki ? - Najlepiej o produkcji Roślinnej / Ziemniaczki / Bydła mięsnego . Z góry byłbym wdzięczny . 

~Seba

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Książki Rolnicze-Godne polecenia Dzisiaj, 15:50
  •  

#2 Share AgroKolo

AgroKolo

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 02 styczeń 2016 - 19:28

Najlepiej niech ci ktoś wytłumaczy nwm wujek, dziadek ktoś kto sie na tym zna , czy jedź na jakiej znajome gospodarstwo,bo z książek to wiele sie nie dowiesz bo najlepsze jest doświadczenie. A no i zależy jeszcze co zaierzasz chodować.

#3 Share Palmusny

Palmusny

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 162 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo ~ Prawidłowa agrotechnika , kultura gleby, nawożenie sztuczne i naturalne , hodowla bydła mięsnego

Napisany 02 styczeń 2016 - 19:50

Najlepiej niech ci ktoś wytłumaczy nwm wujek, dziadek ktoś kto sie na tym zna , czy jedź na jakiej znajome gospodarstwo,bo z książek to wiele sie nie dowiesz bo najlepsze jest doświadczenie. A no i zależy jeszcze co zaierzasz chodować.