Zaloguj się, aby obserwować  
look19

Fiat, fiat agri i ford a new holland

Polecane posty

look19    30

Z jakimi modelami Fiat, fiat agri i ford dzisiejsze new hollandy mają takie same podzespoły?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cała konstrukcja i wykonanie jest przejęte z Forda, ale do dziś to się masa części zmieniła, bo się zmieniła technologia itd. Może by znalazł kilka części wspólnych, ale raczej niewiele. To, że marki się połączyły to nie znaczy, że do dziś korzystają ze starych części. Tylko modele, które wyszły zaraz po fuzji firm mogą mieć masę wspólnych części, ale dziś to już zupełnie inne maszyny. Jedynie konstrukcja i pomysł na rozwiązanie jakiś układów, może się opierać na pomysłach Forda lub Fiata. To tak jak u Valtry ale tej starszej (6000 i 8000), pomysł silnika wiszącego nad przednią osią jest żywcem przejęty z ciągników Volvo, nota bene w tamtych czasach - ciągników które nie miały sobie równych pod względem solidności wykonania, taki Fendt czy John Deere mogły tylko pozazdrościć. Zmieniający się już w tedy rynek sprawił, że bardziej opłaca się produkować więcej ciągników niskiej jakości, stąd też w późniejszym okresie firmy się łączyły, by zarabiać na masówce. Efekt można zobaczyć dzisiaj, widząc jak bezawaryjne są nowe maszyny. A za 30 lat, chymmm... zobaczymy, czy dzisiejszy sprzęt wytrzyma taki kawał czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

no np niektóre części skrzyni biegów są takie same w naszym fordzie 7610 i w NH ts bodajże produkowanych aż do 2007r (dokładnie nie pamiętam ale na pewno grubo po 2000 może do 05) z fiatów to chyba konstrukcje przejeły modele NH TD i TL

  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

A z jakich modeli fiata konstrukcję przejęły nh td i tl?


Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

http://www.konedata....orit/NH_tdd.htm

Tu masz o tym też.

Zdecydowanie seria 66 to poprzednik TD, posiada takie same zwolnice portalowe, a także była ona produkowana w Turcji podobnie jak teraz podzespoły do TD

Była jeszcze wersja ogrodnicza serii 66 i jej następcą może być TN

A seria TL to tak pod serię Fiatów 90 podchodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A84    0

mam fiata agri 8496 szukam kogos kto ma podobny potrzebuje paru informacji

 

muj fiat jest z 1995r,ma 59kW jakis nietypowy bo niemoge znalez podobnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ROLOMAZ
      Cześć koledzy,
      Mam problem z moim Fiatagri F120 
      W tamtym roku padła pompa hydrauliczna, została wymieniona na nową.  Przez okres zimy nie był na tyle uzywany, żeby sprawdzić działanie "w pracy". Teraz zaczęły się roboty polowei jest ubytek oleju. Okazało się, że z tyłu pod rozdzielaczem przepuszczają simeringi. Ściągnęliśmy rozdzielacz i wymieniliśmy je, dodatkowo został wymieniony filtr od hydrauliki. Od tego czasu pompa "wyje" tak jakby pompowała cały czas olej, rurki na rozdzialaczu są gorące, co potwierdza jej ciągłą pracę. Przedni tuz jest nie do ruszenia, drążka nie można przesunąć. Znajomy mechanik doradził, abym sprawdził filtr olejowy, który wymieniłem. Po zdjęciu okazało się, że go zassało i był lekko zdeformowany. Zamówiłem już nowy filtr, prawdopodobnie źle dobrali mi go w sklepie. Aktualnie żeby sprawdzić założyłem filtr, który był przed usterką i na początku tuz chodził normalnie. Jedynie było słychać takie syczenie przy rozdzielaczu, gdy zacząłem ruszaj gałkami od tylnego rozdzielacza, to tuz znowu jakby zablokował się i nie można było go podnieść, ani opuścić. Gdy włączę kiper i w tym samym czasie dam opuszczanie lub podnoszenie przedniego tuza to wtedy działa normalnie i da się przeciągnąć gałkę od tuza. Co to może być za przyczyna ? Czy ktoś miał coś podobnego? 
    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj